Ik ken Benee alleen van tiktok, van supalonely, maar zij maakt echt leuke muziek
Wie zit er weer op haar vrienden te wachten. Opskiet ik heb honger!! En ik wil een cappu!!
āchange the things you canāt acceptā
Het gaat toch om het ākostenā gedeelte?
What de fuck. Is ER nu ineens opnieuw begonnen. Ben ik net over de dood van Mark heen, is hij er weer. Ik kan dit hele proces niet nog een x aan
Tering wat een kutdag, had echt onverwacht drie dikke kutgesprekken in 3,5 uur tijd, was nergens op voorbereid en alles kwam totaal uit de lucht vallen, echt wat een schijtzooi, wil soms echt een āsimpeleā baan, mijn god, altijd the bigger person moeten zijn, iedereen moet maar alles kunnen zeggen en vinden, gedver ik trek dat soms echt niet.
Ik ging net een stuk fietsen en toen kwam ik thuis en sindsdien voel ik me niet lekker. Heb ook een beetje keelpijn
Hooikoorts?
Ik schakel net in en dacht HUH en ging dus speciaal in dit topic om te kijken wat jij ervan zei haha. Wat stom na die cliffhanger van gister
Ja zou dat kunnen? Ik had op de fiets ook wel erg last van pijn in mijn neus. En toen sloeg het ook wel op mijn keel inderdaad. Ik ben nooit voor hooikoorts bij de huisarts geweest maar heb de afgelopen jaren soms wel wat lichte klachten.
Mijn neus is wel weer oke maar heb echt zoān ābleh ik voel me een vaatdoekā gevoel
Ja zo klinkt het wel, probeer zoān hooikoorts pil kan je bij Kruidvat enzo kopen
Ja zal morgen eens kijken!
Hahaha ik ben echt too invested. Maar ik vind dit wel heel jammer
Ja pff ik ook wel hoor haha, was er zo aan gewend geraakt om het elke dag of iig regelmatig te kijken en dan ineens dit
Wat was de cliffhanger van gister? Ik heb die afl niet eens gezien
Dat Weaver haar baby aan Sandy haar ouders meegeeft
Oh huh die heb ik wel gezien.
Nee toch dat die twee dokters een patient thuis gaan afzetten met de auto en dat zoān idioot die daarvoor al gevaarlijk reed (waar iemand van hen nog een middelvinger naar opstak) begint te schieten
Ja denk t want die van Kerry en de baby was eergisteren
Ik ben zo slecht in namen haha, Pratt en Chen dus