Huh, dan heb ik de verkeerde terug gekeken vanochtend
Het waren deze week wel ineens dubbele afleveringen dus misschien ging daar iets mis met terugkijken haha
ik ging mān rituals geurstokjes bijvullen met zoān grote navulfles. ging natuurlijk eerst allemaal ernaast dus nu ruikt de keuken helemaal naar rituals. en dat moest natuurlijk opgeruimd worden en daarom ruik ik alsof ik al jaren in een rituals winkel woon
Wie van jullie is hertentamen expert en kan mij geruststellen? Ik heb in mijn 5 studentenjaren nog nooit een herkansing gehad (2x voor eem hoger cijfer, nu voor het eerst voor een onvoldoende) en heb echt even paniek nu. Ik heb er ook al ā¬100 tegen aangesmeten voor een tentamentraining komende week. Maar ik zie mijn diploma gewoon wegvliegen nu en ik ben echt bang
ik ga nooit naar mān gewone tentamens omdat ik te lui ben en denk āover een maand lukt het ook welā en ik loop nominaal!! dus met al die inzet die jij toont moet het wel goedkomen joh
@instantramen @anon44064118 thanks voor jullie reacties! Ik heb de inzage gehad en het is ook echt zo belachelijk streng nagekeken, maar ik ga in ieder geval nog een keer super goed leren en hopen op het beste haha
Ik heb al de hele dag last van koppijn, maar wil geen paracetamol slikken. Irriteer me dood aan mezelfā¦
Gewoon doen. Kan echt geen kwaad en waarschijnlijk trekt het dan gewoon weg en ben je er morgen vanaf.
True, je hebt ook gelijk. Ga zo een frisse neus halen en als het dan niet voorbij is, dan trakteer ik mezelf op een lekker glaasje water en 2 paracetamol .
Ik stress hem toch steeds meer om mijn werk. Alsin om mijn baan. Zoveel onzekerheid die voorlopig echt niet weg gaat. Ik haat dit zo.
Echt zo bank dat mijn baas ineens met mij wilt praten ofzo en dat hij moet zeggen dat ik moet vertrekken.
Er is geen directe aanleiding dat ik het zou moeten zijn. Maar we leven wel in crisis.
Mān moeder wilde Damn, Honey lezen dus ik had het boekje aan dr meegegeven. Zie ik net dat mān vader het aan het lezen isš
Oh ik dacht het gebruik van duur in werkgerelateerde omgeving met. Is bij ons not done om te zeggen hoe duur is het om x uit te werken.
Maar lees nu inderdaad hoe duur kostā¦
Grammaticaal niet goed, toch? Ben in de war.
Ik kreeg vandaag een appje van een studiegenoot dat ze iemand kent die een winkel gaat openen in de stad en daarvoor graag met ondernemers uit de stad samen wil werken, en dat ze mijn sieraden getipt had. En blijkbaar was die persoon heel enthousiast? Geen idee of het serieus iets gaat worden maar het zou wel echt heel tof vinden als mān kettingen straks gewoon in een fysieke winkel liggen?
Ja het is duur of kost veel.
Ik wilde mn werklaptop opbergen en toen gleed ie uit mn handen (in een hoes) en nu is ongeveer 1/4e van het scherm op zwart. Echt waarommmmm ben ik zo. Moet morgen ook nog eens werken. Aaaaargh.
Dat zegt mijn kapster?
Stonden net twee mannen voor de deur of ik een iPhone se ofzo verkocht?
Ik nee ik verkoop niks.
Ja maar dit is toch die en die straat en dat nummer?
Ja maar ik heb niks op marktplaats staan, alleen een oudroze IKEA bed.
Als je daar interesse in hebt?
Nee, nee. Ik hoef geen bed.
Heb ze maar naar een nummer verderop gestuurd, wellicht dat de verkoper een stukje is vergeten van het nummer.
Maar ik snap eventueel de verwarring wel, onze wijk is redelijk onlogisch ingedeeld qua nummering
Ahh lief, dankje
Zo gezellig hoe hij gewoon een beetje naast hem ligt te chillen
Ik zat net rustig op een bankje buiten te chillen. Kijk ik om, ben ik omsingeld door koeien met kalfjes.