Wat je even kwijt wil #39

Net gehoord dat een (sinds heel kort) zieke collega waarschijnlijk nog maar enkele dagen heeft. Zo verschrikkelijk.:pensive:

Met de Romeinse Kamer is het een eitje!

2 likes

Ik hoop ooit te vertrekken als onderstaand gifje:

image

40 likes

Jaaaa ik heb mijn propedeuse gehaald!! En dit keer wel binnen 1 jaar. Nooit verwacht dat ik de laatste 2 toetsen ook zou halen, maar heb net allebei de cijfers binnen gekregen :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts:

65 likes

@Lemongrab hoe was het bij de kappert?

Jaaa lekker lekker! De 90s playlist stond aan :ok_hand: En heb onze proseccodate vast aangekondigd! Je krijgt de groeten van Vincent

4 likes

Haha aah heerlijk! Werd er niet gevraagd waar we elkaar van ā€˜kennen’ :joy:?

Hahah nee niet eens! Weet ook niet wat ik anders had moeten zeggen ik weet verder ook niks van je dus was maar goed dat ze niet doorvroegen, ze gingen er klakkeloos vanuit dat we vriendinnen zijn.

4 likes

mijn huidige boekenlegger is een 100 dollar biljet
straal echt klasse uit

30 likes

Ik moet echt naar de kapper. Ik brak net een hele dot haren af :sob:

Heb zon heerlijke avond gehad bij een vriendin. Ze vond de cadeautjes geweldig. En heb mega veel ijskoffie op. En toen gingen we een voorstelling van haar school kijken. Maar dr buurman had knetterharde muziek op dus toen zijn we toerist in eigen stad gaan spelen en heb ik nu een vakantie gevoel.

22 likes

Mijn kat ligt naast me in bed en hij bleef mijn neus maar likken dus ik heb hem teruggelikt.

13 likes

Dat komt sowieso al iets te vaak voor dan me lief is

1 like

Ik woon nog voor de laatste maanden in een studentikoze situatie en ben nu Rammstein en Malle Pietje en de Bimbo’s en Brass Against the Machine (ja brass zoek t op) en de Red Hot Chili Peppers op vol volume aan het draaien. Ik ben de ā€˜gehate’ buur nu. Moet al die maanden van slechte muziek van de buren en even compenseren. Morgen draai ik weer netjes The Weeknd…

*De Staat niet vergetennnn

13 likes

Ik ben net door een mug in m’n lip gestoken en nu heb ik een dikke lip.
Echt zo irritant :sob:

1 like

Welke?

Ik ga vandaag eindelijk naar de kapper en nu twijfel ik of ik een schuine pony zal laten knippen

1 like

Tof dat je dat doet, zie je er elke week zo enthousiast over posten :smiley: Wat voor groep geef je training, of wisselt dat?

1 like

Haha leuk, ik was helemaal vergeten dat Malle Pietje en de Bimbo’s bestaat

1 like

Ik ben gister voor het eerst sinds oktober naar de kapper geweest, hoogzwanger (37 weken). Ik wilde graag weer fris blond worden en een klein stukje eraf. Ik had om half 12 een afspraak en dan houd ik er altijd wel rekening mee dat ik er zo’n 3 uur zit, had ik me ook op ingesteld. Nou ze kwam eerst al met de prijs, 150 euro, waarvan ik dacht: wow, maar oke als het echt heel mooi wordt en ik had ook zoiets van: ik ben zolang niet geweest dus er was ook wel werk aan de winkel. Maar er was water in een folie gelopen waardoor ik helemaal een oranje plek op mn haar had. Dat moest helemaal worden bijgewerkt waardoor ik uiteindelijk pas om half 5 daar weg ging. Ik begrijp dat zij dat niet opzettelijk doen maar ik moest dus ruim 1,5 uur extra daar zitten en wĆ©l 150 euro afrekenen. Als ā€˜service’ kreeg ik een fles droogshampoo. En nu voel ik me sinds gister al zo rot daarover en heb ik er gewoon echt spijt van dat ik
daarheen ben gegaan. Niet dat het helemaal niet mooi is nu, maar ik was kapot na zo’n lange zit en best flabbergasted dat ik geen korting of zo kreeg. Wat vinden jullie, moet ik hier nog wat mee… ?