Je moet niks. Shit happens, laat gaan. Ga je volgende keer ergens anders heen
Die Tool covers met die vrouwelijke vocalist.
@Sarie ik wilde net zeggen. De kapper heeft nu 2 uur langer gedaan over iets zonder daar meer voor te verdienen. Hij/zij zal er zelf ook wel van balen.
Corona is echt zo’n maffe tijd.
Ik heb op werk inmiddels een bestie. We zitten beide bij nieuwe projecten en appen nu ook regelmatig privé met elkaar etc.
Maar we zijn beide vlak voor corona aangenomen en werken sindsdien thuis. Dus we hebben elkaar nog nooit irl ontmoet . Kijk er wel naar uit als we weer naar kantoor mogen.
Ze is gisteravond overleden. Even een potje janken op kantoor in mn eentje.
Veel sterkte!!
Heel veel sterkte . Het leven blijft zo oneerlijk.
@LizzyBennet ahhh neee haal dit weg i cannot ik heb vroeger een keer een nachtmerrie gehad en dat was na deze film
Ah wat zielig, veel sterkte! Lijkt me heel heftig
Gaan en niet zo jenken
De nicotinegeur van twee medereizigers die zojuist zijn ingestapt is in mijn mondkapje getrokken SOS
Hoe laat is het bij jou?
Ik voel me echt een kleuter dat ik dit voel maar toch is het zo. Ik ben stront jaloers als ik zie dat mensen die jarig zijn een versierd huis hebben of ballonnen met hun leeftijd of bloemen krijgen of allemaal kaartjes. Ik ben deze maand jarig en weet gewoon dat niks van dit alles er gaat zijn en dat vind ik zo jammer. Zou ook wel eens een dagje speciaal willen zijn. Ik ben dus wel de persoon die dit altijd voor vrienden en familie doet maar krijg het zelf nooit.
Ik zoek een handige manier om instagram posts in te plannen voor een bedrijspagina, weet iemand een makkelijke tool?
Het voelt misschien niet zo maar indirect heb je wel degelijk korting gekregen. Of dat zeg ik zo misschien niet goed (edit: jij hebt geen korting inderdaad maar de kapper wel verlies gedraaid, als is dat niet jouw schuld) maar ik bedoel dat die kapper ruim twee uur langer bezig is geweest dan de bedoeling was. In die tijd had ze misschien 2-3 mensen kunnen knippen en/of föhnen of één grotere behandeling kunnen doen. Daarnaast heeft ze het helemaal netjes opgelost én je nog een fles droogshampoo cadeau gegeven die waarschijnlijk ook nog een stuk duurder is dan die van de Kruidvat van 6 euro. Foutjes zijn helaas menselijk en zitten in een klein hoekje. Heel vervelend dat het net bij jou gebeurt maar in mijn ogen heel goed opgelost. Je ziet ook wel eens dat ze het verdoezelen en mensen er mee naar huis laten gaan.
En tip voor mocht zoiets nog ooit gebeuren. Als je het te vermoeiend vind vraag dan netjes of ze het een paar dagen later kunnen oplossen en draag die dagen je haar even in een staart of wat dan ook zodat de vlek niet opvalt. Is helemaal geen rare vraag en voorkomt een hoop ongemakken voor jezelf.
Ik heb zin in vanavond want dan ga ik lekker rummikubben met mijn vriend en patat vreten.
Maar die twee uur langer had niet gehoeven als die fout niet was gemaakt. Dus dat is geen korting imo. Verder vind ik wel dat het goed opgelost is, fouten worden gemaakt, niks aan te doen.
Nee eigenlijk is dat ook zo. Ik weet niet goed hoe ik het dan wel bedoel. Geen korting voor Sarie, wel verlies voor de kapper. Maar goed daar heeft zij eigenlijk niks mee te maken. Maar zo zie ik het dan weer vanuit de andere kant haha.
Lang zitten = auw
Je kan er biowijn in de Delhaize mee kopen, alles bio eigenlijk. Heb nu 400 euro en ik zit dat te sparen tot ik uit huis ga maar die dag lijkt er niet aan te komen