Wat je even kwijt wil #39

Wel herkenbaar hoor. Hou er niet zo van om in de belangstelling te staan, maar zie het bij m’n verjaardag ook meer als in ‘hoi, we denken aan je!’ en dat is wel leuk.

Vrienden die jarig waren in de coronaperiode kregen allemaal persoonlijke verjaardagsfilmpjes ed, echt tientallen. Ik was ook tijdens corona jarig maar kon wel 3 vrienden op bezoek krijgen dus vind dat ik niet mag klagen ofzo. Maar ik werd 30 en ga ook door een hele slechte periode en ik kreeg op wat felicitatieappjes na verder geen kaartje of berichtje of wat dan ook van die vriendengroep. Ook van familie niets. Voelt toch wel eenzaam dan.

1 like

Ik heb een mega mooi pak gekocht voor een huwelijk eind augustus. Dat is verplaatst door coronoaVIRUS en ik ben nu al vijf kg lichter dan toen ik m kocht. Huwelijk is over twee jaar. Heb net de broek aangedaan en het is nu echt randje. En hij zat juist precies goed :sob:

3 likes

Lang zitten kan dan heel oncomfortabel zijn, en de baby drukt op je blaas waardoor je constant naar de wc moet, dan is het ook niet zo prettig om 5 uur bij de kapper te moeten zitten.

Gifje

2 likes

Mijn maag draait zich nog steeds om als ik dat hoofd zie :nauseated_face:
Trauma voor het leven, die film.

Dat lang zitten in één positie dan gewoon niet fijn is.

Maar dank voor alle reacties, misschien zie/zag ik het wat te negatief in en hebben ze inderdaad wel het goede gedaan. Kan gewoon het stomme gevoel ervan niet helemaal van me afschudden. Maar dat ligt dan, gezien de meningen hier, meer aan mij dan aan hen.

Wow vette gif! En ik wilde inderdaad een toiletbezoek daar vermijden (ivm Corona), maar dat heb ik toen toch maar gedaan. Oh well… ik hou erover op :wink:

ik vind kontentino heel fijn om mee te werken!

Haha ja toen ik die gif voor het eerste zag snapte ik meteen waarom zwangere vrouwen zo vaak moeten plassen… mad respect

Haha nou op het moment heb ik nog iets meer medelijden met mijn darmen :sweat_smile: die hebben ook veel te lijden :grimacing:

1 like

Ik.vind het niet zo zeer eenzaam want dat ben ik gewend, woon alleen en vind dat ook prima maar meer alsof ik niet speciaal ben. Voel me achtergesteld. Wil dat er eens moeite voor me gedaan wordt. En ik weet dat ik me aanstel want er zullen mejsen op de koffie komen masr echt dat verrassings geveol van dat bber eenbstapje extra gedaan is, dat mis ik dus.

Ik hoop dat je ondanks alles toch een soort van leuke dag gehad hebt!

2 likes

Thanks, ga ik eens naar kijken!

1 like

Omg ik krijg gewoon jeuk als ik er naar kijk

4 likes

Sterren NL top 25 op npo1 is elke zaterdag een half uur lang cringen, heerlijk

Ik kijk de sterren NL top 25 op npo 1, WAAROM bestaat dit?

3 likes

We kunnen zo van boven af in de koektrommel kijken.

Ik wist al dat met honger boodschappen doen niet handig is, maar ik had net zo’n dorst dat ik bijna een bakje watermeloen opentrok. Die meloen leek mij opeens het allerlekkerste van de wereld.

2 likes

Haha ik postte er hierboven net over. Mijn vriend en ik moeten hier altijd zo om lachen, zo erg is het hahah

1 like

Ik zou vandaag het huis aan kant maken. Ik zit op de bank.

Ja ken het! mijn idee was op tijd opstaan, sporten en dan het huis aan kant maken/wassen/afwas etc.

Ik zit met koffie op mn sportmatje naar say yes to the dress te kijken :rolleyes:

1 like

En toch hou ik van d’r

1 like