Oh nee, formule 1 begint weer. Dan hoor ik weer om het weekend gierende auto’s en is mijn man onaanspreekbaar
wow, er is een aliexpress pakje na 2,5 maand binnen gekomen :") dacht door het vrachtwagen gebeuren dat het niet meer zou komen.
veel sterkte!
Jezus man, kan je niet de boel in de fik zetten?
@trechcoat niet alleen een knokploeg maar ook de FF vacaturedienst.
Gvd he @Trenchcoat alle gekheid op een stokje, iedereen wil pyromaan met je zijn of met je knokken, maar dit is wel echt kut zeg.
Ik weet dat je 0 energie had om iets anders te zoeken door deze energie zuigende graftakkenjob en ‘t zijn niet de beste tijden nu, maar ik hoop echt heel hard () dat je heel snel een LEUKE baan vindt met vooral een LEUKE baas of bazin, die je niet uitbuit en bespioneert. Hopelijk lukt het je ook om wat tijd te overbruggen - financieel gezien - mocht het nodig zijn.
Ik weet niet hoe je je nu voelt, maar echt, op werkgebied kan het bijna alleen maar beter worden want wat ze jou daar flikken is gewoon echt niet normaal.
Anyway: als ik voor je mee kan zoeken of je ergens anders mee kan helpen dan hoor ik het wel.
Als er iemand een baan kan vinden, is het @Trenchcoat wel #hosselaar. Ze heeft alleen steeds pech met die kut managers.
Jezusssss
Is dit iets voor je? Er is een zelfde vacature op hoog catherijne
Ik word echt naar van de gedachte dat mensen hun tanden laten wegslijpen om daar dan kunsttanden overheen te laten zetten.
Ik wil dus eigenlijk niet in een huis wonen waarbij in de advertentie NO INTERNATIONALS staat maar ik kan eigenlijk niet veeleisend zijn omdat ik over een maand ‘dakloos’ ben. Dusja, fijn
Die staat al klaar
Heeft aldi lekkere hummus?
Ja, de zongedroogde tomaat
Nee kaulo zuur.
Ik heb het zo druk gehad de afgelopen weken, echt niet te leuk meer, afgelopen week was ook echt de kers op de taart want alles ging fout, wat een ellende. Was gisteren eindelijk klaar en had zoveel behoefte aan een leuke avond en sociaal contact, dus had met vriendinnen afgesproken. Nou toen kreeg ik zulke knallende hoofdpijn dat ik niks meer kon behalve verdrietig in bed liggen en heb dus moeten afzeggen. Pff voel me al zo rot en eenzaam de laatste tijd, nog een avond alleen in bed liggen kon ik er echt niet bij gebruiken.
Ik ben echt chagrijnig omdat ik geen eten meer in huis heb. Maar heb ook geen zin om naar de supermarkt te gaan.
Dan moet ik weer helemaal normale kleren aan en door de regen fietsen.
Ik heb nog wel een restje avondeten maar dat wil ik ook niet nu al eten want dan heb ik vanavond weer trek.
Jullie lezen het, ik heb echt een heeeeel zwaar leven.
Wat ik dan soms deed in de winter was een chique lange jas aan en nette schoenen en daarmee naar de supermarkt.
Whaat
Hou ons op de hoogte en succes met nu nog werken
Dat is best slim. Ik kan wel gewoon even m’n joggingbroek verwisselen voor een jeans en dan gewoon een jas aan. Hoef ik ook geen bh aan en alles.
Ik moet nog even bedenken of ik dat het allemaal waard vindt voor wat snacks en wijn… waarschijnlijk wel.