Ohh leuk, mag ik het account van je kat volgen?
Ik zou gewoon in je joggingbroek gaan, boeiend
Het is echt zoân oldskool zachte, lichtgrijze joggingbroek. Dat vind ik zo vies voelen als je door de regen fietst en dat het dan helemaal aan je benen gaat plakken .
Maar heb inmiddels mân spijkerbroek en laarsjes aangetrokken. Snacks, here I come!
Ik moet leren, maar ik heb 10.000 luchtbalonnen van k3 in mijn hoofd
Ik ga ook met halve pyjama aan eten kopen. Mijn bad hair day maakt ook niet uit met deze regen.
Eindelijk zoân Hema groente hotdog kit weten te bemachtigen (was overal uitverkocht). Alleen wilde die fles saus ook, 4 Hemaâs geweest, ook overal uitverkocht⊠draai ik de verpakking om zit er gewoon al saus in deze kit my god nja wel beterrrr.
Ze loopt ook echt gewoon een beetje heen en weer?? Ze ziet er wel goed uit though.
Nou had beter kunnen wachten, het was ZO druk. Ik had het 1 na laatste winkelwagentje. Kan daar echt niet tegen hĂš, ik haatte iedereen en zân moeder die daar was en overal dom hun karretje parkeerden .
Maar goed, ik heb wel weer lekker eten in huis
Heb al mijn tentamens gehaald en hoef alleen nog maar af te studeren vanaf september dus ga super lekker de vakantie in ben nu alle bring it on films opnieuw aan het kijken
Ik zit er echt enorm tegenaan te hikken dat ik een uit de kluiten gewassen afwas moet doen. Maar ik weet ook als ik het weer uitstel dat dit gevoel alleen maar langer blijft. Podcast op en gaan dan maar
Thuisbezorgd bestelling is al een half uur te laatđĄ
Ik heb op mijn (super standaard en stomme) âyay afgestudeerdâ tekstje op Linkedin ook een foto gezet van de site waar ik afgelopen jaar mijn stage heb gelopen.
En ik heb dit heel klein in de bovenhoek gezet
Ik vind het zelf vooral heel grappig
Sos pasta hulp!! @grace @Dazed @vitaminwater de eerste lap deeg in de pastamachine ging goed. Maar nu loopt ie helemaal vast en kan ik maar beperkt draaien. Ik heb het al schoongemaakt (Maar hoeveel deeg kan er inzitten van 1 lap deeg) maar het blijft onmogelijk om verder te draaien oh het het lijkt alsof ie alleen op bepaalde standen vast loopt.
Huh wat gek, misschien zit er op een andere plek in het mechanisme iets vast? Zit je hendel goed?
Oh wat stom! Moet heel eerlijk bekennen dat ik al een flinke poos geen pasta gemaakt heb en zou het zo ook even niet weten Wou inderdaad ook hendel zeggen @vitaminwater maar dan zouden de standen niet uit moeten maken denk ik?
haha, that escalated quickly wel echt leuk!
Zo mag ik het horen!
Dat is kei lief! Ik reageer ook echt overal op omdat ik niet anders kan, maar het voelt gewoon kut we will see!!
Ik en een vriendin gaan op de bonnefooi naar de stad en nu wilde ze pas half 7 en nu is ze ook nog te laat en ik heb stress want ik wil eten en ik ben bang dat we geen plekje kunnen krijgen
Ze woont ook echt op 5 min fietsen van de afspreek plek en is nu al 7 minuten te laat