Wat je even kwijt wil #39

Ik wil je wel een kaartje sturen als je dat leuk vindt?

1 like

Ik vind van wel! Maar ik weet niet of ik hem zonder saus ook lekker vind haha, alles bij elkaar maakt het lekker :yum:
(is inderdaad dezelfde die ze ook to go verkopen)

1 like

Ja hou er echt van! Zeker 3, 4 en 5

Net mijn nieuwe docs zitten insmeren en ben er zo blij mee. Echt een goeie keus geweest om de zacht leren aan te schaffen. Zit voor gevoel zoveel beter dan de vegans. Kan niet wachten om ze aan te doen!

2 likes

3 is mijn favoriet! Eigenlijk zijn ze allemaal leuk, 6 wel het minst en 4 vind ik ook steeds minder

Mijn boterzachte leren docs liepen eigenlijk na 1 dag ontzettend lekker dat kan ik niet zeggen van mijn ene vegan paar.

2 likes

Het verschil was al zo groot met passen in de winkel. Met de vegans draag ik eigenlijk nog steeds sporttape op de hielen als ik ze aan doe. Maar jij dus helemaal nergens last van gehad? Geen blaren etc?

Mijn donkerbruine pascals kon ik na een dag probleemloos dragen en geen blaren etc. Alleen een beetje geirriteerde hiel de eerste dag.

1 like

Dat geeft me echt hoop! Dankjewel :heart_eyes_cat:

1 like

Ahh wat lief! Maar dat hoeft niet hoor, het aanbod waardeer ik echter wel.echt heel erg!

2 likes

Mn buren zijn aan het gillen alsof ze voetbal kijken, dacht dat ik daar zonder voetbalseizoen ff vanaf was :roll_eyes:
Kom ik er nu achter dat ze gewoon loco zijn, of ze zitten la liga te kijken ofzo.

Rustig aan sgat!

1 like

Ah hierdoor kreeg ik helemaal zin om ze ook te kijken maar op Netflix staan alleen 2, 3, 4 en 5? Ik vermaak me er wel mee maar zo random dat 1 er niet op staat.

Fijn hoor, collega meldt net dat zij morgen een coronatest krijgt ivm al 2 dagen klachten. Bedankt trut dat je vanochtend met mij gewerkt hebt en geen afstand hebt gehouden of het überhaupt gezegd hebt.

22 likes

Arghhh, mensen zijn zo stom he. Laatst zei ook iemand: m’n vrouw heeft deze en deze klachten, zou je daarmee een test krijgen? Ik zei: dat denk ik wel hoor. Zegt ie: oh zal het haar zeggen als ze terug is van haar werk.

:woozy_face:

11 likes

De tomatensaus op m’n pizzabodem kwam niet uit een pakje of zakje :cool:
Het was een fles.
Ik heb er ketchup op gedaan.

23 likes

Ik heb vandaag voor t eerst sinds twaalf maart gewerkt en het was zo leuk :star_struck:

29 likes

Echt te dom voor woorden inderdaad.

1 like

Gisteren was ik voor het eerst sinds maart weer naar een concert en het was ZO leuk om weer eens live muziek te horen. :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Mijn vriend is niet thuis en ik verveel me meteen zo erg :frowning:

1 like