Wat je even kwijt wil #39

Ah love mezelf heb nog een broek, 2 blousjes en een body gekocht bij de zara terwijl ik al alle natuurwetten heb doorbroken toen ik mijn koffer inpakte

28 likes

Ja klopt :pensive: ik had 1 nog omdat ik die jaren terug ooit eens gedownload heb maar mega slechte kwaliteit haha

1 like

Hier ook :see_no_evil: ook de buurtkinderen en nu is er ook muziek. En het is te warm voor gesloten ramen…

1 like

Net een citroen-lemoncurd kwarktaart in de koelkast gezet voor morgen ( visite) maar denk nu telkens: over 2,5 uur is hij in principe klaar dus… muhaha.

9 likes

Allemaal aantrekken dan maar.

1 like

Ik moet je helaas teleurstellen.

Het is nu tot het eerste weekend van september bijna elk weekend (twee weekenden niet)

:dancer:t3::dancer:t3::dancer:t3:

:joy::joy::joy: nog wel iets van Italiaanse kruiden erop.gedaan ook of echt alleen ketchup?

Dit heb ik ook! Er is ook niets op de tv en ik heb Netflix net opgezegd :frowning:

Verder vanmiddag een vrij confronterend gesprek gehad met mijn ouders en nu voel ik me rot terwijl ik het kan oplossen maar dit dus nu niet doe. Waarom maak ik het mijzelf toch altijd zo moeilijk en kan ik mezelf niet een schop onder m’n kont geven?

1 like

Shit ik ben labiel en heb per ongeluk mijn pony geknipt :face_with_hand_over_mouth: Maar ik geloof dat de schade meevalt, hopelijk denk ik daar morgen nog hetzelfde over.

3 likes

Huilon :sob:

1 like

Heel veel sterkte!

Oh waarom? Wilde er morgen heen

1 like

Nou de basis was alleen ketchup :laugh: Er zat verder wel tonijn en mozzarella op. Smaakte prima trouwens

1 like

elke keer als ik uitgelogd word denk ik een perm ban gekregen te hebben

16 likes

Waarom heeft mijn aangeschoten kop net besloten dat mijn haar roze verven een goed idee is.

1 like

Foto? :sweat_smile:

Past bij je avatar dus helemaal top toch

1 like

Het moet nog even intrekken! Maar… Dat durf ik ook niet.

@Spaarlamp neon leverworst

1 like

Ik was bij een vriendin wat drinken en ze vroeg: lust je rosƩ?

Ik kreeg Hugo. Hoe kan ik deze meid snel en pijnloos ontvrienden.

Edit: wel gedronken bij gebrek aan beter en sowieso morgen spijt.

13 likes

Ik heb net een knappe guy afgewezen uit paniek omdat hij op een ex date leek en nu heb ik spijt maar ik zit al in de uber :-1: