Wat je even kwijt wil #40

@lightbox wat heb je allemaal uitgespookt dan?? Detailssssss. En sterkte vandaag.

Ugh ik ben gister teruggekomen van vakantie en ik ben een beetje rusteloos, weet niet wat ik moet doen. Ik zou bij m’n vader kunnen gaan eten maar er komt familie en ik heb ff geen zin in drukte en ik ga morgen al naar andere familie dus dat is wel genoeg. Vanavond wel afgesproken met wat mensen en daar heb ik wel zin in.

1 like

Ik wil een date

6 likes

Heb net in de auto zitten janken omdat er zo een liedje voor bij kwam. Zo suf maar zo logisch :heart:

1 like

Het is facking lekker weer en ik lig op de grond verlept te zijn.

Ik heb de kamer geaccepteerd!!! Nu gaat de woningbouw naar de documenten kijken (bewijs van inschrijving + acceptatieformulier) en dan hoop ik dat ze mij ook ‘accepteren’. Ik zie mezelf er nog niet echt wonen maar ik ben wel superblij

54 likes

Dat staat in m’n eerste post:

Hoop dat het gaat helpen want wil graag m’n gezonde haar weer terug.

1 like

Mijn Aliexpress pakketje heeft er bijna 2 maanden over gedaan (op zes dagen na) en heb nu eindelijk mijn goedkope ringen binnen :joy:

2 likes

Ja helemaal mee eens! Al was het dutje halverwege ook wat waard

1 like

Wat een fijne dag! Lekker in de tuin chillen, mijn vriend die een bos bloemen mee heeft genomen én straks ook nog uit eten💕

1 like

Ik HAAT mensen die de ondergrondse container verstopt maken en vervolgens niet even bellen met de milieustraat. :roll_eyes: Aan de vuilniszakken naast de container kan ik gewoon zien dat die persoon niet heeft gebeld want anders waren ze allang langsgekomen. Ik heb maar wel even gebeld en ze komen deze kant op jeej.

4 likes

update: ben m nu al kwijt

Zijn de paskamers van de Primark nou alweer een keer open?

In Arnhem waren ze geleidelijk weer open maar niet alles. (Twee weken terug) Weet niet of het overal hetzelfde is!

1 like

We zijn een nachtje weg in eigen stad, zonder kind. Maar onze kamer is nog niet klaar en ik heb zo’n zin om in bad te gaan :sob:. Maar nu drinken we een drankje in de bar, dus ook best voor zolang

2 likes

ik wil een playlist maken met (minstens) tweetalige nummers, en dan niet twee woorden engels maar echt ~ spannende ~ combinaties

stuur tips

Danza Kuduro is zowel Spaans als Portugees en een MEESTERWERK

13 likes

waar blijft die nobelprijs voor de literatuur

2 likes

Eén van mijn buren heeft nogal vaak drama en ik luister graag mee en nu zit ze op het dakterras te huilen omdat het over is met haar vriend/date denk ik alleen nu praat ze heel zacht.

10 likes

Blof holiday in spain :slightly_smiling_face:

13 likes

Youssouf N dour- 7 seconds

3 likes