Wat je even kwijt wil #40

Zijn de paskamers van de Primark nou alweer een keer open?

In Arnhem waren ze geleidelijk weer open maar niet alles. (Twee weken terug) Weet niet of het overal hetzelfde is!

1 like

We zijn een nachtje weg in eigen stad, zonder kind. Maar onze kamer is nog niet klaar en ik heb zo’n zin om in bad te gaan :sob:. Maar nu drinken we een drankje in de bar, dus ook best voor zolang

2 likes

ik wil een playlist maken met (minstens) tweetalige nummers, en dan niet twee woorden engels maar echt ~ spannende ~ combinaties

stuur tips

Danza Kuduro is zowel Spaans als Portugees en een MEESTERWERK

13 likes

waar blijft die nobelprijs voor de literatuur

2 likes

Blof holiday in spain :slightly_smiling_face:

13 likes

Youssouf N dour- 7 seconds

3 likes

Gatver. Heb net een wc schoongemaakt in het nieuwe huis van mijn zus. Kwam bij het boenen van de rand allemaal donker bruin/zwart klontjes tevoorschijn. Kan iemand me aub vertellen dat het geen aangekoekte poep is? :nauseated_face:

1 like

Ik denk dat het aangekoekte poep was.

12 likes

:face_vomiting: Nooit meer help ik iemand met een huis schoonmaken.

En ik wil zojuist posten dat ik blij ben dat ik vandaag eindelijk ergens die vegetarische pizza’s weer heb kunnen vinden. Nu eet ik er eentje en lees ik over harde poepresten. :joy:

2 likes

@instantramen
Eros Ramazotti met Tina Turner en met Anastasia
Andrea Bocelli en Sarah brightman - Time to say goodbye

2 likes

Nena + Kim Wilde

6 likes

K3 - tele-romeo

18 likes

@instantramen

Je zou zelf een subplaylist kunnen maken met Eurovisie-inzendingen die zijn wel vaker tweetalig.

3 likes

omg poli queen

2 likes

@instantramen
Ja, Songfestival is een goede bron. :purple_heart: Poli Genova.

Maar dit is een van mijn alltime favorieten en ook tweetalig:

3 likes

Ik heb woonruimte gevonden een halfuur reizen vanaf waar ik nu woon en twijfel heel erg. Het is echt heel mooi en belachelijk goedkoop maar ik ken daar niemand dus ik twijfel wat ik moet doen.

Oh man, ik kan echt niet meer tegen drank en net iets te weinig slaap. Ben de dag erna echt niets meer waard
 zit aan de studie en een vriendin vraagt of ik zo nog ga wielrennen maar ik ga denk eten en slapen

1 like