Wat je even kwijt wil #40

Ik ben met m’n vader aan het camperen en het is zo lekker kneuterig. Koffie maken duurt een half uur, lekker broodjes halen 's ochtends, m’n luchtbed is al lek, heerlijk!

36 likes

Ik lig op een luchtbed (Nee ik ben niet de vader van @Banananana) en ik heb geen idee hoe ik hier af moet komen. Ik denk dat eraf rollen mn enige optie is.

31 likes

Vanavond komen voor het eerst weer mijn beste vriendinnen bij me langs sinds maanden en dan gaan we L.A Noir spelen. Echt vet veel zin in

7 likes

Ik ga nieuw wol halen voor een deken! Hopelijk hebben ze leuke kleurtjes

3 likes

Ik had gister een van mn beste vrienden weer gezien na bijna een week, maar ik dacht dit word echt een beetje kut want hij was vorige week heel lam en toen heeft ie een uur lang al z’n gevoelens voor me geuit en het was wel heel vleiend maar toch ook ongemakkelijk.

Maar goed het was gister echt top en we snappen elkaar helemaal en waarom we beter nooit een relatie nemen en hij was echt gewoon fucking Chill en volwassen en we hebben nog uur op straat gepraat en hou echt van m :sparkling_heart::+1:t3:

Ben blij dat het niet meer ongemakkelijk is

41 likes

Een discobal is er inderdaad niks bij.

Hahah ik had mijn tentamens altijd in een Turkse trouwzaal. Ik heb me daar ook altijd over verbaasd, er zitten zelfs glitters in de muren?

1 like

Bedoel je dan dat PS4 spel? Is die tof?

1 like

Hahahah ja was best bizar, we zaten ook altijd op van die fancy stoeltjes en zo en er stond ook zo’n soort troon voor het bruidspaar

1 like

Ik ga vandaag de 5e dag in waar ik de hele dag zowat sociaal moet zijn en ik kan tot op heden gewoon al die prikkels gewoon aan. Dit had ik vorig jaar echt nooit gekund. :smiley:

15 likes

Haha weet niet of het ook voor de PS4 is :sweat_smile: mijn vriend heeft een of andere constructie via de pc gemaakt dat ie communiceert met de tv en een controller. Ik heb echt geen idee hoe het werkt, maar in het spel ben je zeg maar een detective in de jaren 30 en dan moet je mensen ondervragen, aanwijzingen zoeken, criminelen vangen etc. Echt super vermakelijk :grin:

Hahahaha helaas niet. Maar ja het zijn hele grote zalen dus je kunt er makkelijk een paar honderd studenten in kwijt. Ik vond het een klotelocatie trouwens hoor, de wc’s waren altijd verstopt en het was vrij ver van de uni vandaan

1 like

Ik had mn iPad kabeltje bij een vriendin laten liggen, zou t vandaag ophalen, stuurt ze ineens ‘Hey ik ben al weg, het kan niet meer’

Ok…

1 like

Zit in de trein te luisteren naar een willekeurige afspeellijst op spotify en toen kwam er een nummer voorbij die gedraaid werd op de uitvaart van een vriend. Wat een klote gevoel is dit zeg :pensive:

2 likes

Ja klinkt wel als het spel dat je ook voor de PS4 hebt inderdaad, moet je ook als detective dingen oplossen. Ga maar eens kijken of ik die hier kan vinden bij zo’n 2de hands spellenzaak.

Die gekke constructie klinkt ook al iets wat mijn broertje thuis had gemaakt. Als hij dan boven zijn pc aan had gedaan kon je beneden via je telefoon gamen op de tv en hij had ook een of andere bijzondere controller daarvoor.

1 like

Knuffel! Ik herken het gevoel, zulke liedjes blijven altijd heel heftig om naar te luisteren. Hopelijk kun je het snel een beetje van je afzetten.

1 like

Jaaa! Precies deze constructie is het inderdaad! :joy:

1 like

Jezus irritante toeristen net :joy:. Mevrouw wees naar een mantel in de etalage ‘DIE MANTEL PRIJS’. Eh que gutentag enzo. Maar is goed vriendin. Dus ik €330,-. Mevrouw ZWEEHUNDRED? ik ‘NEIN DREIZIGHUNDRED’ Hahaha zit hier te gieren. Ach zoek het uit. Heb ook een lillek te groot streepjespak aan, net alsof ik gevlucht ben uit de gevangenis

43 likes

Ik vind het zo asociaal dat onze buren er geen hol om geven dat hun katten steeds in onze tuin zitten. Mijn moeder heeft ze al vaker aangesproken, omdat die beesten onze tuin als kattenbak gebruiken. Net zaten ze er weer en zaten ze heel vals naar elkaar te krijsen en waren ze keihard door alle planten heen aan het rennen. Mijn moeder heeft echt veel werk aan de tuin gehad (ze doet er nog steeds veel aan trouwens). Houdt het altijd mooi bij en die rotkatten banjeren vol door die planten heen en kakken de hele tuin onder. Net was mijn hond buiten in de tuin. En ze is al 16, niet meer zo snel en vooral heel doof. En een van die kutkatten besluipt mijn hond van achter en rent zo op dr af. Kon dat rotbeest nog op tijd wegjagen, rent hij vol op mij af. En niet op een speelse manier, maar echt aanvallend. Echt hou die kutkatten bij je zeg

1 like

Mocht iemand er nog over twijfelen om naar La Vérité te gaan: doe het niet. Wat een kutfilm