Wat je even kwijt wil #40

Vriend ligt nog KO,
Nijnies hebben eten en zijn tevreden.
Lekker wakker worden zo :slight_smile:

3 likes

Hmh voel me niet helemaal fit en wederom gesloopt. Misschien had ik iets rustiger moeten doen met m’n kantoor de afgelopen dagen :roll_eyes:

Gelijk even de huisarts bellen. Bloed plassen os niet de bedoeling…

Zo droog dat voorstukje van hello goodbye: ‘We hebben onverwachts kinderen gekregen. Ik noem het kindersuprise.’ :woman_facepalming:

5 likes

Pff hier ook een slechte nacht, maar volle maan dus lees ik net. Dan heb ik dat inderdaad wel vaker :expressionless:


Je moet volgens mij nog een aanvraag doen, staat hier uitgelegd

1 like

Echt zo chill als je wil gaan studeren met je nc koptelefoon maar ontdekt dat je de nc aan hebt laten staan en de koptelefoon nu leeg is love it

3 likes

Ik ben al gaan zwemmen vanmorgen. Had heel veel moeite met uit bed komen, maar toen ik in het water lag was het lekker :innocent:
Nu wil ik eigenlijk weer naar bed toe, maar gelukkig voor mijn slaapritme komt er straks een vriendin langs :joy:

9 likes


Je zou het niet zeggen als je naar de verpakking kijkt maar dit is zo geweldig, perfecte balans tussen romig, knapperig en zout. Die vriendin had laatst een pot meegegeven aan haar broer voor mij maar hij heeft het toen zelf opgegeten :hot_face: ik snap de verleiding dus ik kan het hem niet kwalijk nemen maar ik ben wel nog steeds verdrietig

8 likes

Oee als mijn vriend vrij kan krijgen dan gaan hij en een vriend van hem volgende week woensdag het laminaat leggen. :grin::star_struck: Nu al zin in

1 like

Ik ga vandaag elastiek kopen en veiligheidsspelden en dan ga ik als een ware assepoester mn korte broekjes innemen zodat ik ze gewoon aankan zonder dat zn van mn akka zakken en hopelijk krijg ik het ook voor elkaar mn rokken in te nemen. Hittegolf coming, ik moet helemaal prepared zijn met leuke kleren

13 likes

Onze afvoer in de keuken is verstopt, zo irritant. Hebben al HG erdoor gegooid, soda en kokend water, met zo’n trekveer zitten porren, en we hebben nu een waterzuiger besteld wat we vanavond gaan proberen wat ik best eng vind.
Maar ik hoop echt dat het werkt en dat het dan weer opgelost is. :crossed_fingers: :raised_hands: :pray:

Knuffel :heart:

1 like

Noooo wat kut zeg! Dan zit het vast ook dieper dan “gewoon” bij de sifon. Ik heb zelf een poosje een nat en droog stofzuiger gehad en dat werkte prima. Geen gevaarlijke toestanden met water + elektriciteit, het apparaat was heel veilig. Misschien stelt dat je een beetje gerust. (Of vind je het op een andere manier eng?)

Ik ben thuis aan het werk en m’n vriend ligt nog te slapen (vakantie), ik wil ook dit kattenleven haha
Kan niet wachten tot het weekend lekker niksen

Het zit inderdaad onder de sifon helaas!
Ja de combi water en elektriciteit spreekt me niet zo aan. Dankje voor je geruststelling! Ik was al bang dat ik straks met een geëlektrocuteerde man én een keukenverstopping zou zitten. :frowning:
Hopelijk is het apparaat sterk genoeg om de verstopping eruit te trekken!

1 like

Heeft iemand hier ervaring met nagelsalons en kan mij advies geven?
Ik heb 1,5 week geleden acrylnagels laten zetten met gellak, de lak is na een dag al gaan chippen en nu na 1,5 week is de nagellak er half af. Ik heb gevraagd aan de salon (al na een dag) of ik het kon laten bijwerken, maar zij waren een week op vakantie en nu ben ik zelf een week weg dus gaat er 2 weken overheen.
Kan ik nu van hen verlangen mijn nagels kosteloos opnieuw te doen/met korting? Of gaat er nu teveel tijd overheen? Of zal ik volgende week gewoon gaan en opnieuw betalen :thinking:

Wil misschien zo even naar Tilburg, zijn er nog nieuwe plekjes die leuk zijn? Mss @anon18225511? Ga anders naar Pig & Rye, en ga sowieso chocolaatjes halen, maar een ijsje, taart of andere vreettip is altijd welkom.

O en even langs de Poolse supermarkt.

1 like

Ik heb ook echt ruk geslapen, denk dat ik pas 2:30/3:00 sliep :sleeping: ik was niet de enige zie ik

Ik zag dat het na het weekend gewoon doorgaat met lekker weer dus direct een h&m order geplaatst met delivery morgen. Klarna is bae want momma aint got no money. Maar momma wil er wel cute uitzien

9 likes