Wat je even kwijt wil #40

Kan je de wakup light niet in je handbagage stoppen? Die wordt toch meestal niet gewogen? (Als je een klein koffertje/grote tas als handbagage hebt moet het wel lukken denk ik.)

1 like

Ik heb dit ook gedaan in maart en ben vandaag begonnen in de functie :muscle:
Dus heel goed dat je het gedaan hebt!!

4 likes

It’s never really a question is it

1 like

Teamgenoten gingen ooit een vacature opstellen voor een nieuwe collega die hetzelfde zou gaan doen als ik. Daar kwamen meerdere eisen in waar ikzelf geen ervaring mee had, zelfs niet van tijdens het doen van deze zelfde baan?

Goeie reminder eigenlijk voor mezelf ook :’)

2 likes

Precies. was alleen in twijfel vanwege een trein later pakken of niet. maar das ook ‘maar’ 15 min extra. dus joejoeeee. al met al had ik gewoon de trein als nog. was echt vet snel.

Nu eten naar binnen werken en dan aan de muuuuuuuuuuuuuur kleur. Liever histor leverworst dan gewone leverworst tadaadada

Ik lig in bed te wachten op m’n pizza. Ik kom er denk ik ook niet meer uit straks.

Mn auto is weg :disappointed_relieved::disappointed_relieved::disappointed_relieved:

Aaah nog wel afscheid kunnen nemen?

Neem de wame up light anders mee als handbagage, voor de zekerheid en ook meer plaats in je koffer

Wat voor operatie? Ik heb inmiddels al 5 operaties achter de rug ( ha ha :stuck_out_tongue_winking_eye: ). Maar op deze had ik niet meer gerekend en past ook totaal niet in m’n planning.

1 like

Ik stuur wel even een PM.

1 like

Oh die Francis bij de slimste mens is idd heel irritant. En grappig om mn oud-studiegenoot te zien (Koen Weijland).

Ja ik loop een week achter.

1 like

Ja heb m nog een keer gewassen en toen stukje snelweg gereden om hem te drogen :pleading_face:

1 like

De laatste Tiny Desk is met John Legend :heart:

1 like

Waarom deed je hem weg?

Ow wat een heerlijk gevoel moet dat zijn!!

Vorige week hadden we het nog ergens hier op het forum over camping Bakkum en hoe bizar grappig het is dat er food trucks zijn op een camping. Ik ben nu perongeluk op de Franse camping Bakkum terecht gekomen???

M’n vriend en ik gaan altijd gewoon rijden als we gaan kamperen en dan hebben we heel old skool zo’n ANWB camping boek (jep I know) en dat ding is echt 10 jaar oud maar ja who cares campings blijven altijd hetzelfde. Nou prima oké wij op weg naar zo’n camping zag er prima uit, lekker rustig, niets geks. Voor de zekerheid maar even gereserveerd onderweg deze keer want zat al best vol zagen we, aanbetaling gedaan, prima leuk niets aan de hand.

Komen we daar aan, zeggen nog tegen elkaar oh goh nou ziet er wel echt netter uit dat we dachten dan op de foto hè, ja idd nou chill die receptie ziet er echt wel nieuw uit (denk: houten chalet vol met een organische producten). Wij plekje gekregen, rijden over die camping en zien mensen met met bekers koffie lopen?? Rijden nog iets verder: zien een splinternieuw toiletgebouw met vierkante tegels op de vloer en wasbakken die op houten meubels staan ipv zo’n lekker ouderwets zwembadsanitair. Rijden verder en zien 4 vrouwen met lange jurken en Birkenstock klompen a la Romy boomsma. Rijden nog verder en wat zien we… een foodtruck???

Echt haha we gingen helemaal stuk. Blijkt dat er een of andere rebranding heeft plaatsgevonden (dnek nieuwe eigenaar ofzo). Echt hilarisch en we lachen ons de hele dag kapot omdat camping life voor ons gewoon lekker chillen voor je tent is en 20 minuten doen over je koffie zetten, maar hier kan je gewoon alles bij de foodtruck halen. En soms zie je dan zo’n ander verdwaald stel die ook in de anwb campinggids heeft gekeken en dan kijken we elkaar aan en dan lachen we zo naar elkaar.

Maar ja eerlijk is eerlijk dat nieuwe en schone sanitair is wel echt Mega chill.

Edit: Sorry voor het lange verhaal haha

71 likes

Pffff kan ik ook een koreaanse boyfriend krijgen en naar Seoul verhuizen :frowning: waarom is het leven zo oneerlijk

3 likes

Vandaag te horen gekregen dat ik een vast contract krijg! :partying_face: Ik had toen ik een jaar geleden afstudeerde echt nooit verwacht dat ik nu al een tijd een serieuze baan zou hebben met binnenkort dus ook nog eens een vast contract. 2020 is zo toch nog een beetje leuk.

80 likes

Iemand leuk idee voor echt een lekker Wellness hotel? Ik moet gewoon even weg :confounded:

1 like