Ik snap wel wat je bedoelt maar ik zou het eerder bij jezelf houden. Nu kwam je post best wel gek over omdat je doet alsof het voor iedereen een onverstandige keuze is en je openlijk je verontwaardiging uitspreekt. Niet iedereen is bang voor corona en niet iedereen is met klimaat of iets bezig. Iedereen zal zo zijn redenen hebben om wel of niet die keuze te maken dan wel het geen bewuste keuze was.
Ziet er zo mooi uit
Genoeg keuze dus en er even lekker tussenuit of daarna eventueel naar het strand
Misschien is het meer hoop van mij dan overtuiging
Oh maar even iets positiefs mijn kinderen zijn op school heel erg bezig met milieubewuste dingen en ook minder vlees etc. Ze gaan ook echt de wijk in om zwerfafval op te ruimen. Het zal niet de wereld redden maar ze zijn er al veel meer bewust mee bezig dan ik vroeger (jaren 90).
Ik geloof echt wel dat er hoop is, ze scheiden al uit zichzelf afval (wat mij niet altijd lukt)
Ik ga hiervoor regelmatig naar de fysio/manueel therapeut, geeft ook tips voor houding enzo.
Ik red het nu vaak zelf wel een poos maar af en toe weer een paar keer naar de fysio om het goed los te masseren en te kraken.
Oh mijn omroep Max hart! Denkend aan Holland is er weer
Jeetje wat heftig. Heel veel sterkte
He shit, dat klinkt naar en moeilijk. Kun je stapje voor stapje weer opbouwen naar waar je wilt zijn? Sterkte
Wat heftig zeg. Ben je veilig?
Hopelijk kun je tot rust komen nu
Er is echt wel plek op het forum om het hier over te hebben hoor. Maar begin zoals @anon12348926 zegt dan vanuit jezelf, vanuit je eigen twijfels of overpeizingen. En niet vanuit een oordeel.
Denk dat het bij iedereen in het topic ‘rammelende eierstokken’ sowieso wel speelt.
Wij deden dit ook wel op school. Had ook wat van die wnf kinderen in mn klas. Was daar op mn basisschool best mee bezig. Maar op de middelbare was dat weer helemaal weg.
Jeetje wat rot! Heel veel sterkte
Klinkt super heftig, sterkte
Ik ga volgende week op vakantie. Waar naartoe en welke dag?
Ik vind dit heel grappig. Onverwachte intertekstualiteit
Net bureau burgwallen gekeken. Nu wil ik ook een man die politieagent is. Zo sexy
Hahah ik vond het allemaal zulke onaantrekkelijke aardappels. Doe mij iemand aan de andere kant (Riooooo)
WAAROM staat de verslaggever van RTL zonder shirt op tv!!??
Zou toch weer eens wat anders zijn, als hij net voor Schiphol afslaat en hij voor het gemak maar even een soort starvation heeft geboekt👍