Heerlijke 22 graden hier in Noorwegen 
En geen fooi gekregen
Ik heb mn out of office aan geslingerd en ga over 5 minuten met gierende banden naar huis. Eindelijk vakantie en even helemaaaaal niets!
Ik zit inmiddels buiten met een boek en muziekje op 
@luzarl Lief. Het gaat wel weer inmiddels. Ik hou je aanbod in gedachte goed? 
Zit ik binnen op schoot met de was die net lekker warm uit de droger komt terwijl het buiten takkeheet is? Misschien.
Er is een Facebookgroep van de wijk waar ik woon en ik zag net mijn kat daarop voorbij komen. Blijkbaar chillt hij nu heel lekker op de tuinstoel van iemand hier uit de buurt
Gelukkig vond ze het zelf niet erg zei ze.
Hoe kun je dat nu lekker warm noemen, ga al zweten als ik dit lees 
Nu ben ik wel benieuwd. Een vriend van mijn vriend tattooeerd? ook in Eindhoven en ook wel eens een Pokémon voorbij zien komen.
Ik vroeg aan een dude tegenover me in de bus waarom ie zân mondkapje ONDER zân mond droeg. Zegt ie âWaarom niet?â, dus ik zei ja zo werkt het toch niet. Zegt ie âVolgens wie niet? Ik laat me niet de les lezen.â Dus heb met mn ogen gerold en nu zit hij lekker voor jan lul met zân mondkapje op zân kin. Nee goed voorbeeld ben je voor de drie kids die je bij je hebt, zak. En het was niet eens een boomer maar gewoon begin dertiger ofzo.
Mijn vriend zou een e-mail voor mij nakijken (belangrijk werk iets voor mij en zijn Nederlands is beter dan dat van mij). Maar nu reageert hij maar niet en ik wil uitloggen. Ik ga wel alvast aan het bier.
Ik ben bij een vriendin aan het kijken die een tenniswedstrijd speelt nu, ben ZO blij dat ik (toevallig) niet mee doe deze week. Je kan me na 1 minuut al opvegen.
En een collega appte, zij was voor mij naar een zitting geweest en goed resultaat behaald! Was die zaak helemaal vergeten, dus zit vol in de vakantiemodus.
Ik denj bij dat soort mensen altijd kijk je niet even om je heen ofzo. Als iedereen zn mondkapje zo draagt __ en jij zo / wie is hier dan de randebiel.
Echt hoor. Wou dat ik hem een boete kon geven!!
Volgende keer kun je post-its meenemen en hem een bekeuring geven
Mijn vriend had laatst ook zoiets in de trein. Een man wou naast hem komen zitten en hij had zoiets van âliever nietâ. En toen ging die dude zo heel erg tegen zijn kind praten âDie meneer is bang, wij zijn niet bang let maar niet op die meneerâ⊠WtfâŠ
Triest!!! Hou je kind aub buiten je eigen domme mening
Ik dacht even snel naar het tuincentrum te gaan hier. Helemaal blij want parkeerplaats leeg. Kom binnen en snapte gelijk waarom. Wat benauwd
helemaal niet aan gedacht. Achja, wel weer een pannenkoeken plant rijker.
In mijn huis is het maar 23 graden en verse droger handdoeken zijn me lievelings
Jezus,net de afwas weggewerkt maar het zweet gutst overal 
En dan moet ik ook nog stofzuigen,opruimen en de was aanzetten.En vast nog 10 dingen die ik vergeten ben.