Wat je even kwijt wil #40

Wow logisch dat je schrok. Gaat t weer een beetje nu?

Ugh ik moet morgen bellen voor een corona test. Maar ik heb geen vervoer, de teststraat zit niet in de buurt (dus ook niet te wandelen) en ik zit in een risicogroep. Dus voel me vooral een lastpak dat ik ga bellen en meer tijd nodig ga hebben om alles uit te leggen. En er dan ook nog iets verzonnen moet worden omdat ik verkouden ben.

Wij maken zaterdag een lange roadtrip. Heeft er iemand geniale auto snack ideeën?

1 like

Ik heb vakantie dus om de dorst te lessen drink ik wijn ipv water. Geen goed idee denk ik :hot_face:

1 like

Mijn favo zijn witte bolletjes met kaas en snijworst (los van elkaar dat wel) en dat smelt dan zo vies lekker. Maar andere mensen vinden dat altijd goor :frowning:

11 likes

Of het geniaal is weet ik niet, Maarn vind druiven altijd wel weg lekker. En plakjes komkommer. En een, liefst Groningse, metworst in plakjes. Bifi worstjes misschien?

En snoepjes! Winegums. Aardbeien, toffees. Koekjes. Ontbijtkoek. Of stroopwafels. Jodenkoeken.
Chips.

Ja wat niet eigenlijk

Edit: en natuurlijk pakjes drinken! Sinaasappelsal, de goedkoopste. Of appelsap

Ja.

Oh ja en bolletjes met een hele dikke laag boter en pindakaas! Smelt ook zo heerlijk. Maar vooral idd bolletjes kaas. Wat ook lekker is op een krentenbol.

Jaaaaa zo lekker! Echt een feestje al we een dagje weg gingen en je dan zo’n klef broodje kreeg

1 like

Hebben jullie nog tips voor leuke steden om alleen een paar daagjes alleen weg te gaan? Mag zowel binnenland als buitenland zijn mits geen code oranje ofcourse.

Ik wil graag buiten het hoogseizoen gaan.

1 like

Fijn dat je een begripvolle omgeving hebt, daar heb je vast ook wat aan met het verdriet komende tijd… sterkte! :kissing_heart:

1 like

Vandaag een fles water van 2 liter invriezen. Heeft vorige week 11 uur (in een koeltas) bij ons drinken en eten koud kunnen houden!

1 like

Ja haha!

Sowieso een elektrische koelbox meenemen voor de snacks en drinken. Wij hebben al 2x met super warm weer die van de Lidl a 50 euro meegenomen, met wat ijs erin en alles is de hele dag koud gebleven ook al stond de auto steeds een paar uur stil.

1 like

Deze avond lekker een rondje gefietst door het dorp heen. Ijsje onderweg gegeten en een bosje bloemen bij zo een kraam langs de weg gescoord.
Goede vakantie zo

6 likes

Toevallig wel, zal proberen! (heb zelf altijd hooikoorts in mei&juni, dus nu ben ik al gestopt met slikken)

1 like

Kun je nog cola scoren en chips?

1 like

Ogen dicht en slapen

1 like

Ik vond een gipspakket in huis en dacht jaaaa leuk ik ga een afdruk van mn tiet maken en aan mijn vriend geven. Dit mislukte natuurlijk faliekant en nu zit alles onder het gips en er is geen afdruk te zien.

51 likes

Hahah ja dat had ik ook!

1 like