Wat je even kwijt wil #40

Echt he toen ik dat ook zag dacht ik gelijk verwend nest :roll_eyes: (daar is niets mis mee maar toch :unamused:)

Nou nou, zo praat je toch niet over onze cultuur? :pensive:

Ik moet echt zo ontzettend dringend stoppen met ongezonde troep eten :rotating_light: ik heb volgens mij al 3 weken niet gekookt ofzo

6 likes

Ik ook. Weet niet eens meer hoe m’n gasfornuis aan moet.

2 likes

Ik kook nooit (niemand op t forum snapt dat ooit) dus ik voel je

1 like

Wow die zag ik ook, heel freaky.

1 like

Oh ik ben jaloers, ik vind koken echt verschrikkelijk.

2 likes

Ik haat koken en kan het niet goed. Ik gooi wel dingen in de oven (vis, aardappeltjes en groenten die daarvoor geschikt zijn) en ik maak wel eens pasta of pannekoeken, maar verder eet ik veel met vrienden of afhaal of bestellen.

2 likes

Waarom heb ik altijd dat een vriend van vriendin me leuk vindt en me stiekem loopt te teksten. I can’t

5 likes

Ik vind jou stiekem ook leuk! Dus ik snap het wel😄

3 likes

Ik had de achterdeur open en er stond ineens een rode kat in mn woonkamer :scream::scream::scream::scream: schrok me de tering

Ik vind katten super leuk maar je staat toch wel raar te kijken als er ineens 1 binnenloopt heel rustig

10 likes

Ik ben vannacht alleen en zou willen dat ik een nachtlampje had maar er is alleen maar groot licht. En had ik mijn knuffel ook maar :’)

Haha jeetje ben net een baby. En waarom stampen mijn buren weer zo hard. Loop normaal

Huh ik zie op instagram een story voorbij komen van een hardstyle feest ofzo maar er staat dus een dj met een lichtshow. Alleen de mensen zitten op stoelen naast elkaar en daartussen zit veel ruimte.

Heel raar dit. Ze ‘dansen’ ook allemaal zittend soort van
Dubbelpost ook

1 like

Nee echt wel hardstyle. Denk meer in rotterdam ergens
Maar ik vond het apart om te zien. Coronaproof feesten

omg @Zemraluani zag je ook dat poffertjesman meerdere keren de confederate flag had hangen op z’n truck lol

1 like

Haha aaad dat is lief maar het is niet dat je me berichten stuurt dat je me wil doen :joy:

1 like

Ik was net naar een soort terras festival en ik voelde me met 27 echt een beetje oud :hot_face:

En daarnaast zag ik echt een leuke jongen, maar ik durf nooit iets te doen als ik meteen verliefd ben plus ik woon 200 km verderop hahah

3 likes

Ik heb niks gejat maat heb wel 10 min meegenoten van een buiten bioscoop film waar ik niet voor betaald had. Score.

4 likes

Die van mij verdienen ook een. Donderdag tot diep in de nacht lawaai maken en vandaag weer. Klaar mee :rage:

1 like

Matt Simons ft. Lola Dubini – Open Up (Dis Le Moi)

Zou je de playlist misschien willen delen? Ik zie hier echt pareltjes voorbij komen😊

2 likes