Wat je even kwijt wil #40

Ik ben risotto aan het maken en ik heb er zooo veel zin in

4 likes

Eerlijk moet hem wel geven, die man is 42.

Het is wel echt knap dat een Jeroen er een vol decennium jonger uitziet.

3 likes

omg ik moest net aan die marieke van vorig seizoen denken en ben alleen door t denken eraan geĂŻrriteerd

8 likes

Ik zou eigenlijk restjes opmaken vanavond maar ik heb veel meer zin in friet. Ben ongesteld dus zielig dus denk dat ik maar gewoon naar de snackbar ga

7 likes

Groot gelijk!

1 like

Hij zei dat hij zijn vrouw al 25 jaar kende en ik dacht dat ze elkaar dan wel op de kleuterschool hadden ontmoet. Niet dus.

Ik kom er letterlijk net achter
Dat dat ene gare bloemenmerk
Niet DESIGNual heet
Maar DESIGUAL

Thanks TikTok

8 likes
3 likes

Ik was in de supermarkt perongeluk vergeten om twee blikjes tonijn te scannen, hier kwam ik bij de zelfscankassa achter maar heb er niks van gezegd. Alleen ben ik er nu achter gekomen dat ik mijn ben & jerry’s ijs niet in mijn tas heb gestopt na het afrekenen :sob: :sob: karma is a bitch

6 likes

:face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth: wat kut

@Luzarl @Runnerlongs had zelfs schuddebuikjes gekocht om er extra bij te doen :weary:

Oke ik heb dus nooit tonijn gelust maar de laatste tijd toch meer interesse gekregen erin. Iemand lekkere tonijnsalade recepten, of met tonijn voor op een broodje of door pasta bijvoorbeeld?

Hahaha toen dat meisje zei dat ze gewend was naar het buitenland te gaan zeiden m’n vader en ik tegelijk: trut.

14 likes

Soms verbaas ik mij toch nog om mensen. Geen idee waarom eigenlijk.

1 like

Nu ben je opeens in het binnenland???
Opeens, alsof je de rest van het jaar daar ook niet bent geweest.
Zo blij dat ik geen scoutingleiding meer ben of docent op een middelbare school en dat soort kinderen niet meer hoef te entertainen.

1 like

Ik ga zo mijn vriend millimeteren. Heb nog nooit een tondeuse aangeraakt, op hoop van zegen.

8 likes

Klinkt goed! Ga ik eens proberen, thanks

1 like

Ah dit klinkt heerlijk! Ben erover aan het denken om ook nog 2 overnachtingen te doen in Duitsland binnenkort. Ben je ook alleen of met iemand samen? Ik neem dan de hond mee dus zo’n ready-meal klinkt sowieso wel handig :crazy_face: Weet alleen nooit zo goed wat het in Duitsland allemaal daarin geeft aangezien ze soms toch wel een beetje achter lopen haha

Ik herinner me ineens weer dat ik van de week voor het eerst in lange tijd bij de Monki was en dat er een meid iets doorschijnends uit het salerek ophield naar haar vriendin en de woorden ‘oeh kijk, lekker doorshiningggg’ sprak ):

28 likes

Celine Dion en il divo - i believe in you
Frero delavega - Sweet darling

En van het Eurovisiesongfestival 2020 Tom Leeb met Mon allilee / the best in me (zijn twee versies, een alleen in het Frans en dus de combi)

Edit:

En natuurlijk

2 likes