Wat je even kwijt wil #40

Same! Ik ga zo een poging doen met de ventilator aan te slapen want dit is geen doen.

Er vliegt al dik 20 minuten een helikopter boven mijn wijk (huizenblok ook) dus ik Googlede waarom die dingen überhaupt ā€˜s nachts vliegen. Kwam ik dus tegen dat dat bijna altijd politie is om zo te kijken naar inbraken oid en nu lig ik als een bang vogeltje in m’n bed. Bij elk geluid dat ik hoor denk ik ā€œINBREKERS!!!ā€ maar 10/10 keer zijn dat gewoon mijn katten die ademhalen of bewegen. Alleen wonen is echt top. :+1:t4:

3 likes

Mijn avond is ineens helemaal uit de hand geƫscaleerd, ik heb nog niet geslapen, en mijn moeder komt over 5 uur en ik heb een vriendin gezoend en een random kerel en WAT MANKEERT ME

24 likes

Klinkt fantastisch! Ben jaloers

4 likes

Ben je alleen op vakantie?

Een jongen waar ik een tijdje mee app en een keer mee heb afgesproken verklaarde zojuist de liefde aan me om 6.00 via whatsapp. Benieuwd of die straks nuchter nog zulke praatjes heeft :rofl:

11 likes

Ik zit met een vriendin op een hotelkamer en slaap gewoon lekker naakt.

Dit is echt het soort vriendschap dat ik zoek.

6 likes

Pff ik heb wel vaker buikkrampen als ik ongesteld ben, maar zo erg als de afgelopen dagen heb ik het nooit. Ik word gewoon misselijk van de pijn en begin er ook helemaal van te zweten

Ik zit echt helemaal gefascineerd naar dat programma van Omroep Max te kijken met alleen maar drone-beelden van steden en natuur in Nederland, met klassieke muziek er onder. Love it! :heart_eyes:

4 likes

Ik wilde zometeen gelijk op de fiets springen naar de Praxis om onderdelen te halen voor in de tuin, hebben ze ƩƩn ding niet :tired_face:

Nu moet ik naar de Gamma maar die is pas om 12 open. Deze huismoeke vind dat dus echt mega kut zo midden op de dag.

1 like

Iemand wel eens bij hotel des indes ontbeten? Ik ben zo benieuwd.

Ik wil een keer hellofresh proberen met een kortingscode. Als het goed bevalt, kun je dan na de eerste box je abbo stopzetten en daarna opnieuw aanvragen met een nieuwe kortingscode?:grimacing:

1 like

Niet altijd. Er zijn soms ook kortingscode’s voor wanneer je al eens een box hebt besteld. Op vakantieveilingen bijvoorbeeld.

1 like

Nee dat kan niet, ze onthouden je adres

1 like

Oehhhh! Ik heb ook echt zoiets van dat ik chique gekleed wil.
Heb er zoveel zin in.

Ik zoek een mooie plek voor een overnachting in het Zuid-Limburgse Heuvelland en een plek op de Utrechtse Heuvelrug. Iemand hotel-tips? Liefste echt dat je de gordijnen open doet en alleen maar natuur ziet. :star_struck:

Wij hadden gisteren een grote pizza meegekregen van m’n ouders wat allemaal van het bestellen over was gebleven. Nou voor half 10 vanochtend was die hele pizza al opgevroten, nu baal ik. Ik heb gelukkig wel het meeste gehad hehe

5 likes

Hahaha oh ik voel je pijn. Dat je het voor je ogen ziet gebeuren en alleen maar kan denken: oh fuck. Sterkte!

3 likes

Ik moest hierom lachen dus mijn vriend vroeg wat er was, dus ik het voorlezen. Zegt ie ā€˜ja dat is toch gewoon normaal?’. Ik ben blij dat we niet samenwonen, kan hij mooi z’n eigen vuilnisbakdeksel schoonmaken.

6 likes

Ja dat heb ik heel vaak, zo’n versuft gevoel en helemaal niet uitgerust door al dat dromen. Alsof m’n kop vol watten zitten. Heel irritant.

1 like