Wat je even kwijt wil #40

nu ben ik heel benieuwd!!

Hahahahaha

Wat een leuk kanaal trouwens! Ik ga hier binnenkort een paar filmpjes van doen als workout denk ik, helemaal leuk.

1 like

Heb je al geprobeerd om met je hand er in te gaan? Hand in een vuilniszak doen en soms voel je dan een prop (de verstopping dus) in die buis zitten en kun je m door duwen. Had dat laatst ook een keer en een ontstopper deed niks maar toen ik m doorduwde was alles verholpen.

2 likes

Wie gaat er mee naar het strand? Ik zie nog een mooi plekje

22 likes

Alleen als ik dit pak mag dragen:

7 likes

Ok, opschieten anders is onze plek weg!

2 likes

Zo ver was ik nog niet gegaan in m’n analyse

1 like

“Kan ik A of B bestellen voor je?”

Klant: “Ja”

:weary::weary:

6 likes

Zou hem gewoon op geluid zetten en wachten tot er iemand belt, als niemand belt maandag bij de gemeente inleveren?

Aiiii Whitney!!! Love haar :heart:

Misschien via verlorenofgevonden.nl

1 like

Mijn moeder : Het was vandaag slachtofferfeest :blush::blush:."
Bedoel je offerfeest mam? " Ohja die "

27 likes

Ik sta helemaal achter de maatregelen en vind dat we niet zo moeten zeiken over dat we nu even geen festivals ect hebben. Maar nu er niets leuks op de kalender komt en alle leuke data stil voorbij gaan, merk ik dat ik eigenlijk heel erg toe ben aan een avond stappen en drinken. Ivm zwanger willen worden drink ik nauwelijks, ben ik gestopt met roken op feesten partijen. Maar nu we dan ook niks ‘leuks’ meer hebben, word ik toch wat recalcitrant haha. Dus denk dat er dit weekend toch sigaretten gehaald worden, en ik ben als tegenprestatie serieus mijn plan voor een tattoo aan het uitdenken. :see_no_evil:

4 likes

Geen zin om naar een druk terras te gaan, dus nu thuis cocktails aan het maken :sun_with_face: Vanavond pina colada

Blue Lagoon

20 likes

Nou het is voor heel veel levens wezens slachtofferfeest.

14 likes

Woow wat mooi!

Kun je niet naar noodgeval en is daar een medisch ID aangemaakt, vaak staan daar dan nummers van ouders/partners.

Ik snap je enthousiasme, echt heel mooi! Ben je er al uit wat je wil?

Ja, wildbloemen met favoriete bloemen van mijn ouders en zus. Zwart/wit! Ze doet vooral veel kleur maar soms ook zwart wit dus fingers crossed

1 like

De nachtmerrie is nog niet voorbij, mag mooi dat graftakke tentamen herkansen. Maar ik ben geïnspireerd door @Aloha en ga vanavond mijn verdriet even verdrinken in moscow mules.

2 likes