Wat je even kwijt wil #40

Ik kan niet slapen door de hitte en benauwdheid

Same, hier is het 31 graden op de kamer ;( en morgen op vakantie dus kan sowieso slecht slapen van de spanning :grimacing:

Ik kan niet meer van de pijn, ben vana tijdens het sporten door m’n rug gegaan en sliep best oké maar toen werd ik wakker van iets en nu heb ik ook nog ovulatie pijn aan dezelfde kant dus kan ik alleen maar een beetje zielig liggen jammeren in bed

Net thuis gekomen van vakantie. We zouden zaterdag in de ochtend vertrekken, maar toen we om 18:00 terugkwamen bij de tent zagen we dat het vanaf 19:00 de hele nacht zou gaan onweren en regenen. Toen hebben mijn vriend en ik in een uur tijd alle spullen en de tent ingepakt met 38 graden :sweat_smile: jemig was echt pittig, maar we waren zo blij dat het gelukt was! Net thuis pas mijn bikini uitgedaan, die had ik nog aan vanwege het zwemmen in de middag. Dat was echt halsoverkop vertrekken pfoee

4 likes

Het is tering vroeg, maar ik zit een hele spreekbeurt in mijn hoofd te verzinnen waarom Alpacas zo belangrijk zijn in mijn leven.

11 likes

Nog twee diensten werken.
Is het al voorbij??

5 likes

Ik heb vannacht gedroomd dat ik ging daten met de broer van mijn mannelijke BEC. Het was echt te warm denk ik.

1 like

Sta vandaag alleen met mijn manager en er zit een gigantische puist op mijn neus te broeden :sob: voel hem gewoon ademen en kloppen

1 like

Beter wordt augustus een leukere maand dan juli :relieved:

4 likes

Ik heb zo slecht geslapen door de hitte :pensive: en heb vandaag een drukke maar leuke dag dus ben benieuwd hoe ik dit ga overleven

Heb je genoeg pijnstillers in huis? Mijn huisarts zegt altijd dat je vooral niet stil moet gaan liggen, maar moet blijven bewegen anders word je nog stijver. Met diclofenac kon ik zelfs de volgende dag weer bijna alles doen.

Ik heb echt mega relaxed werk denk ik, het is eind van de week dus mijn cliënt is altijd super moe. Nu heb ik een slaapdienst gehad en ze is gisteren al rond half 8 naar bed gegaan en ik denk dat ze pas tegen 10 zo wakker wordt, haar moeder zegt ook dat ik haar maar lekker moet laten slapen. Ik denk alleen dat ik vanmiddag echt wel gaar ben van het niets doen

Godverdegodverdegodver de bouwvakkers zijn zojuist gearriveerd. Ik vind het zo kut dat de gemeente amsterdam zulke brede tijden hanteert waarop er verbouwd mag worden, fucking ma t/m za 7:00 -19:00. Zou je denken: chill zijn ze eerder klaar. Nee want ze waren er gisteren niet. Maar ik wil gewoon rust in het weekend :angry: op vrijdag reken ik op ze, op zaterdag niet.

1 like

@Alpacamybags

https://roomed.nl/groene-lama/?utm_term=Autofeed&utm_medium=FacebookEchobox&utm_source=Facebook#Echobox=1595610822

Omg cute

1 like

Uitknijpen in haar gezicht

2 likes

Hahaha uiteraard is ze te laat

Ik was eigenlijk van plan zo te gaan boksen, maar ben zo toe aan een vrije dag. Heb ook helemaal geen vakantie aangevraagd, dus mijn zomer bestaat vooral uit werken, haasten en sporten. Dus nu heb ik afgezegd en voel ik me best slecht, terwijl ik gewoon 3x heb gesport deze week

De airbnb waar ik met een vriendin zat heeft gezegd dat we aardig waren maar dat we het “unusually untidy” hebben achtergelaten?? Ik snap er niks van, we hebben gewoon alles opgeruimd.

Bij welke regio hoort a’dam? Hier begint volgende week de bouwvak :partying_face: hier ook al weken elke ochtend om 07:00 en dan lekker hard de radio aan natuurlijk