Wat je even kwijt wil #40

Bluh niet zoveel zin in vandaag. Mega berg afwas weg te werken die er al dagen staat omdat er steeds niemand thuis was, allemaal was doen zodat alle kleding die ik morgen mee wil naar hotel schoon is, 2 pakketjes ophalen bij 2 verschillende pakketpunten én ik heb trek in zalm teriyaki vanavond dus ook nog langs de supermarkt :+1:

1 like

Lig al met mn bff bij een meertje in de buurt en het is nog zo stil hier :heart_eyes:
Wel al toe aan een ochtenddutje :sweat_smile::roll_eyes:

10 likes

Ik moet zo werken maar ik heb een beetje een kater. Oeps

Hahah heb het even opgezocht maar die is al een week bezig en duurt nog een week. Slechts een suggestie dus. Maar ze zijn weer weg. Beter blijven ze weg.

Hier is de bouwvak al een week bezig, maar ik merk er weinig van helaas.

Ik ga 2 ikeakastjes in elkaar zetten. Benieuwd of ik dit ga overleven met dit weer.

1 like

Gisteren was ik met mijn vader aan het terrassen, toen mijn moeder vroeg of we even hoi kwamen zeggen bij het restaurant waar ze uit eten was met mijn neptante. Nogal een over de top vrouw qua praten dus ze skreeuwde echt over straat: OMG you both look like Hollywood stars!!! (sidenote: ik ben echt basic bitch dus schromelijk overdreven).

Maar nu sturen mijn vader en ik telkens appjes met: OMG aren’t you the guy that played ‘Boomer waiting for the bus’? Of ‘bored Asian waitress no. 3??! En lach me echt een ongeluk :joy:

67 likes

Bleeeeeghhhhh waarom duren dagen zo lang ik ga in bed liggen en tiktokken

Ach gossie, m’n vader appt me nooit en doet er drie kwartier over om een berichtje sturen. Stuurt hij me net opeens een foto van z’n vlinderstruik met een vlinder erop en het berichtje ‘Genieten’ :heart:

55 likes

Ik was afgelopen week op vakantie en had mijn vriend van maandag tot vrijdag niet gezien (helemaal niet lang maar oke). Zag ik hem gisteren weer, zijn we de hele avond praktisch onafscheidelijk geweest en zijn we ondanks het warme weer spoonend in slaap gevallen. Ben echt mega verliefd en blij hem weer te zien :smiling_face_with_three_hearts:

24 likes

@Vaiana @Luipaard er is een update over de vermissing! Eén van de flesjes is leeg aangetroffen in een prullenbak. Van de andere twee ontbreekt nog elk spoor dus de camerabeelden worden bekeken.

9 likes

Mijn ontbijt was twee stukken stroopwafeltaart en een groot glas rosé, doe mij vaker zulke kinderverjaardagen in de ochtend.

28 likes

Ik weet niet meer of de tip hier vandaan kwam, maar de tennisballen in de martens heeft geholpen met het oprekken van de wreef. woeee ze zitten nu echt lekker.

2 likes

Bouwvak zoals vroeger bestaat niet meer.
Ik werk bij een bouwadvies bureau (constructies) en vroeger ging het kantoor nog dicht in de bouwvak. Maar dat kn niet meer omdat steeds meer bedrijven doorgaan. Mijn baas kreeg steeds meer telefoontjes op zijn vakantieadres.

Nu blijft het kantoor open (maar het is wel rustig hoor)

Het zou voor de verandering eens grappig zijn als iemand op Linkedin had staan:

Hallo ik ben Sjors. Als twaalfjarige brugklasser begon ik mijn middelbare schoolavontuur op het tweetallig gymnasium in de plusklas. Ik leerde Homerus in vier talen, maar wat heb je daar aan? Helemaal niks. Dus werd ik buschauffeur. :raised_hands:

43 likes

Ik ben hier niet van op de hoogte. Kan je dit uitleggen?

Het bestaat: https://www.nrc.nl/nieuws/2007/06/16/gymnasiast-wil-buschauffeur-worden-11342556-a72314

4 likes

Ah ja natuurlijk! Ik heb het terug gevonden op de site van United Wardrobe.

De tip om dit stuk van de schoen losser te maken, is als volgt: je pakt twee tennisballen en deze stop je in beide schoenen. Stop de tennisballen ver genoeg, zodat het stuk van de laars wat normaal gesproken op je wreef drukt, omhoog komt. Zet de laarzen zo een nachtje weg en laat de tennisballen hun werk doen. De volgende dag zijn je schoenen opgerekt en zullen ze veel fijner lopen. Mocht het na een nacht nog niet helemaal naar wens zijn, probeer het dan nog een keertje.

Heb slechts 1 tennisbal er in gedaan aan de kant waar het echt strak zat (beetje snijdend), nu een dag later en aangedaan maar zit nu echt perfect!

3 likes

Misschien regio gebonden? Want hier is alles wel echt dicht in de bouwvak hoor! Mijn vriend werkt ook in die sector en die bouwvak is nog steeds heilig hier (Gelderland iig), ook al heeft hij een kantoorfunctie.

Ik moet zometeen voorbereidingen gaan treffen voor het surprisefeestje van mijn zusje maar ik zou liever nog even een uurtje relaxen.

1 like