Aahw mijn vriend is net terug van een weekje vakantie met vrienden in Frankrijk en hij is zo bruin geworden. Staat hem zo goed nu hebben we nog 2 weken vakantie samen dus kan er veel van genieten
Maar wat is het doel dan precies? Degene die dit verhaal vertelt, en daar al duidelijk bij vermeld dat ze is aangedaan door de gebeurtenissen, een rotgevoel geven? Zodat ze misschien de volgende keer dit helemaal niet meer deelt. Oprechte vraag: wie is daar mee geholpen?
Het doel is vragen waarom er bij zoโn verhaal vermeld wordt wat de vrouw in kwestie aan had. Dat geeft mij een ongemakkelijk en vervelend gevoel en daarom vraag ik dat. Het is me nu duidelijk, hoewel ik het nog steeds overbodige informatie vind. Er wordt te vaak gemeld wat een iemand aanheeft bij dit soort gevallen en met hele andere redenen en dat is een trigger voor mij. Dus door de vraag en uitleg ben ik geholpen.
Oke, duidelijk. In dit geval denk ik alleen dat het niet per se om jou draait en of jij ermee geholpen bent. Hierin zou ik zelf dat eerder opzij zetten om ruimte te maken/begrip te hebben voor iemand die iets heftigs heeft meegemaakt, en daar steun voor zoekt.
Tegenover ons huis staan appartementen en als wij de voordeur open hebben (hebben we niet vaak) staan er meestal drie mensen al te kijken. Nu ook laminaat werd bezorgd. Eentje kwam het balkon op, de ander voor het raam en de derde zat sneaky achter een gordijn te kijken. Echt bejaarden
Zelfgemaakte knoflooksaus ontdekt. Heerlijk, alleen die na smaak zolang.
Ik ga zo lekker op smack my bitch up maar dan de noisia remix
Ulg vriendin van me had nog een date voor onze afspraak. En nu komt ze zo ( te laat ) met die dude. En dan moet ik leuk gaan doen tegen die dude. En ik haat mannen word leuk.
Volgens mij zijn de lijnen open van 8-20u
Inmiddels kwartier later nog veeeel minder zin om blij te doen. En meneer wilt mee drankje doen. Amehoela
Hmm beetje vreemd om met een date aan te komen zetten? Of is dat een vaste serieuze date?
Omy echt ja dit. Gisteravond barbecue gehad en los gegaan met de zelfgemaakte knoflooksaus, maar vanochtend wakker worden met die heftige nasmaak was geen pretje
Ga je nog een kilo vis ergens verstoppen zodat die lekker gaat rotten en stinken?
Ik at altijd Bugles met roomkaas, maar de roomkaas was op dus heb aioli en het is nog lekkerder. Aioli is echt life.
Heb je die Johnny en Anita van de Croes gezien? Ze hebben de volgende alweer lekker geboekt
Het was de 2e date met hem. Ben normaal wel open hoor maar had vandaag ff geen zin om leuk te doen.
Tip: probeer de volgende keer heksnkaas
Ja dat had ik eerst ook altijd, maar aioli wint tot nu toe!
Ik app net een vriendin hoe het is en zo, gewoon gezellig appen. Appt ze me dat een gezamenlijke vriendin met haar aan het bellen is voor de gezelligheid, terwijl wij met zijn 3e een groepje zijn zeg maar. En die ene vriendin die dus belt heeft al een paar weken weinig laten horen en niet op mijn appjes gereageerd, terwijl de maanden daarvoor meerdere keren per week belde. Ik heb die vriendin ook nog met wat dingen geholpen toen ze al weinig meer liet horen (toen was het alleen vanuit haar telkens: kun je me met dit helpen, niks van hoe ishet met jou).
Nou lang verhaal kort: ik voel me een beetje gebruikt en nu buitengesloten. Wat heb ik fout gedaan?
Echt moet gewoon weer huilen nu
Ja garnalen in de gordijnroede!
Edit: wel heel even de camera afplakken. Anders is het te makkelijk om te achterhalen waar de stank vandaan komt haha.