Misschien is er nu toch hoop voor mijn schoenen. Ik kan ze maar een paar uur dragen.
Ik moet zometeen voorbereidingen gaan treffen voor het surprisefeestje van mijn zusje maar ik zou liever nog even een uurtje relaxen.
Domme vraag, maar ik wil kikkererwten roosteren. Heb je daar een bepaalde stand op een combimagnetron voor? Of gewoon de normale ovenstand? Lees ook overal dat je met bakpapier op een plaat aan de slag moet, maar heb gewoon zoân simpele combi met draaischijf, dus wil het gewoon in een ovenschaal gooien. Maar geen idee dus of ik dan gewoon de ovenstand moet hebben of wat anders en ik zet liever niet mân huis in de fik
Ik doe het altijd in de oven gewoon in een ovenschaal met olie en kruiden! Op 180 - 200 graden en dan af en toe even omscheppen
Wauw ze is er gewoon niet? Ze reageerd niet op mijn belletjes/appjes. Sta gewoon alleen te werken in een volle toko. Ik ben PISSED niet te filmen
Nog eventjes volhouden en dan kan je op je laatste werkdag deze klassieker van de Droomshow draaien:
Hahaha kan niet wachten. Ik kreeg net een appje âik kom niet meer. Zie je woensdagâ
Kan je I Will Survive van Gloria Gaynor niet in de zaak draaien. ; - )
Woensdag ook niks van je laten weten en om dezelfde tijd hetzelfde appje sturen. Joejoe
Dat had ik dus ook! Of naja ben nu bezig met in te lopen maar echt een dik verschil!
En ik heb goedkope honden speelgoed balletjes gepakt bij de action! 3 voor 99 cent
Heb echt het gevoel alsof ik eindelijkkkk uit mijn depressie en aanverwante dingen en gevoelens aan het klimmen ben. Jeej mij. soms nog wel momenten natuurlijk maar steeds minder!
@Oprah al bijna klaar! Alleen nog de lades van de tweede kast in elkaar flansen. En dan inruimen
Yesss voor het eerst kruidenboter gemaakt met kruiden uit eigen tuin
Ik ga vanavond zoân âgezondeâ wrappizza maken. Ik kan de teleurstelling al bijna proeven.
Ja als ik niet met mijn WiFi ben verbonden dan kan ik ook niet met mân chromecast verbinden. Zou je wifi wachtwoord veranderen, misschien zit diegene ook wel op jouw WiFi!
Ik word zo naar en misselijk van het nieuwsbericht van een vermiste tiener in de zee. Wat vreselijk zeg, het idee dat zoân jong iemand is overleden en ook nog eens (vermoedelijk) het lijk in de zee ligt. Wat een ellende en ook voor die vrienden en familie en andere nabestaande.
Ga je gisteren niets vermoedend naar het strand eindigt je dag zo.
Ik zit in Amsterdam op het terras en je moet hier bestellen en betalen via een app. Wij hadden twee drankjes niet gekregen en die man vond mijn bankrekening geen bewijs. Daarna ging hij schreeuwen tegen mij én een medewerkster waarom we moeilijk deden om zeven euro. Nou heb uiteindelijk toch mn drankjes gekregen maar what the fuuuuck
Goed en fijn dat jullie konden helpen maar waarom dit erbij?
Ik dacht dit ook bij die formulering, aan de andere kant: ze hebben haar super goed geholpen en de forummer geeft aan dit zelf als heftig ervaren te hebben en dan moet de reactie zijn: goed, MAAR -wijzend vingertje-, voelt voor mij nu ongepast. Plus nu citeer je nog een stukje, terwijl ze expliciet vraagt niet te citeren. Vind het echt niet chill.
Nah victimg blaming is niet chill