Wat je even kwijt wil #40

Sorry voor de dromenhaters, maar ik heb zo raar gedroomd vannacht. Over Mark Rutte en hij wilde mij een hand geven, maar dat mocht niet van mij. Toen zei hij dat het best kon als we maar geen huid op huid contact hadden, maar hij me bij mijn trui pakte. En ik zei dat ik hem zo graag wilde knuffelen (?), en echt baalde dat dat niet kon. En ineens was Arnon Grünberg daar (sorry, @grace) en had hij Rutte vet joviaal een hand en een klap op z’n schouder ‘heey Mark!’.

Einde.

4 likes

Ja klopt. Ook mijn overwegingen maar vond het toch belangrijker er wel naar te vragen. En het stukje dat ik citeer zegt verder niks over het bericht, mocht ze dat verwijderen. Dat was mijn afweging.

1 like

Ga straks even naar de action

1 like

Alsof ze dat doet, vind dit echt doorgeslagen woke gedrag, het is een interpretatie dat zij de outfit aan wat er gebeurt is linkt, het kan ook de eerste reden zijn waarom die vrouw haar opviel. Ik begrijp heus wel wat je zegt, maar ik voel me hier echt niet prettig bij.

51 likes

Ik heb er moeite mee dat dat leereffect er altijd moet zijn, vooral als mensen hier een heftig verhaal kwijt willen. Krijg er echt een beetje buikpijn van.

37 likes

Ik begrijp je punt maar ik sta er anders in. Die kleine toevoeging voegt niks toe aan het verhaal maar is voor mij wel precies een trigger waar ik eerlijk gezegd buikpijn van krijg. Maar voor hetzelfde geld bedoelt ze wel wat jij zegt, dat ze opviel oid. Ik ga er toch ook niet met een gestrekt been in, ik vraag het.Ja met een doel, maar ik vraag het.

Heftige situatie! Maar het klinkt wel alsof jullie haar goed hebben kunnen helpen. Fijn! Lijkt me wel een gek einde dat je dan niet goed weet hoe het nu met haar gaat en afgelopen is. Of heb je dat niet echt?

Dit is toch geen droom, maar een nachtmerrie

1 like

Nee?

Vooral als Arnon Grünberg een jurkje zou dragen die zou reiken tot net over zijn billen. Echt mensen, de duivel zit dan wel in de details, maar hier hier kunnen we ook goed vuurspuwen.

1 like

Weet iemand tot hoelaat ze kunnen bellen met de corona uitslag? En bellen ze ook op zondag? Kan het nergens vinden.

Ik heb last van coronasymptomen, dus ik ben mezelf maar aan het voorbereiden. Ik had al niet veel gepland staan, maar heb alles maar afgezegd en ben ook aan het kijken hoe ik het ga doen met boodschappen (mijn vriend, vrienden en familie wonen bijna allemaal vrij ver buiten ‘mijn’ stad, dus dat is lastig)

Snap ik! Zou ik ook hebben. Misschien helpt de gedachte dat je alles gedaan hebt wat je kon doen om haar te helpen en er zullen nu anderen zijn die haar verder bij staan. Hopelijk rakelt het niet al teveel dingen ook nog bij jezelf op waar je mee zit.

Het is altijd vallen en opstaan en groei is niet lineair maar YAY voor jou!!

1 like

Hahaha lange autoritten vragen om “steden met het alfabet”-spelletjes. Dit keer in NL, dus ik bij de Z: ZANIKEM. Herkende mijn medespelers niet, dus ik googlen. Oh, Klein Zanikem… alleen niet in het echie

15 likes

Misschien iemand van hier? Als je in mijn stad woont zou ik het bijv kunnen doen (mag ook in PB).

1 like

Ik zit net pas wat te eten en heb een mail naar haar bazin gestuurd dat ik het opmerkelijk vindt dat mijn collega naar een ander filiaal moet omdat iemand daar alleen staat en mijn leidinggevende niet komt opdagen en ik dus alleen sta. Plus dat ik het oncollegiaal vindt dat ik pas halverwege de dag wat hoor

JOE

70 likes

Er staat al drie dagen een aluminium foto aan mijn omheining met daarop een (ik denk) koppel afgebeeld. Duidelijk laten maken op zo’n site. Staat hier gewoon random, ik ben net verhuisd uit een druk centrum waar echt altijd vuil voor mijn deur lag en nu woon ik landelijk en rustig en nu krijg ik dit :joy: heb het nu binnen genomen en een oproep op facebook geplaatst. Vond het wat raar om die foto daar te laten staan, leek al bijna zo’n herdenkingsfoto voor als er een ongeval is gebeurd.
Tot nu toe nog geen respons :face_with_monocle:
Maar ik vind het zo vaag, hoe komt het hier terecht? Wie deze dit? En wie zijn deze mensen??

3 likes

Joe, ik blijf me verbazen over die toko.

1 like

Alleen nog maandag, woensdag en donderdag. Ik kan echt niet wachten, lig nu uitgeteld op de bank met hoofdpijn

3 likes