Wat je even kwijt wil #40

Wel eens de high tea gehad, dat was heel bijzonder en mega lekker :yum:

1 like

Ben echt blij dat ik gewoon weer kan sporten, was even vergeten wat een uitlaat klep dat kan zijn. Ondanks dat ik denk dat ik wat ben aangekomen in de Corona periode, ben ik ook toch nog afgevallen tot mijn verbazing. :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Kasteel Schaloen In Schin op Geul.

1 like

Ik heb nu als het goed is alles gehad qua tentamens dus ik ben vrij van de uni tot midden november en ik heb vannacht slaap ingehaald en elf uur geslapen dus ben echt herboren ofzo, who is she? :raising_hand_woman:

22 likes

Jongens wat is het toch weer een wonderschone dag om jarig te zijn! Ben ook nog eens op vakantie, vriend heeft mimosa’s gemaakt, zo door de stad slenteren en platenzaakjes afschuimen en vanavond fancy schmancy uit eten :smiling_face_with_three_hearts:

80 likes

Gefeliciteerd! <3

Dankjewel!! :blush:

Gefeliciteeerd :heart:

1 like

Klinkt als een heerlijke dag! Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd! Geniet van het mooie weer vandaag, echt de perfecte dag inderdaad!

1 like

Heerlijk! Gefeliciteerd en geniet ervan!

1 like

@vitaminwater gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd! Klinkt als een hele fijne dag, geniet ervan!

1 like

@Lilo @Poca @MevrouwMand @Luzarl @Chuckie wat lief, thanks allemaal :grin:

3 likes

Ik heb al een paar dagen last van een ontstoken oog(lid). Nu is het niet meer rood en pijnlijk, maar werd ik vanochtend wakker met een pusbult op mijn oog :face_vomiting: En die wil dus niet weg en nu kijk ik er steeds tegenaan door mijn wimpers.

Ik heb echt de grootste kater die ik in maanden heb gehad. Nu ik terug denk heb ik een fles wijn, 1/3e fles licor 43 en 4 gin tonics op?? De tering. Ik ga zo wel bij een vriendin op de bank hangen en de bachelorette kijken, beste vermaak voor vandaag.

2 likes

Ik lig met een kater in bed, het is echt lang geleden dat ik me zo gevoeld heb zeg, ellende
Om het leed te verzachten wil ik eten bestellen zo maar ik kan niet kiezen, heb overal trek in! Twijfel tussen pizza, Grieks of kapsalon
Heb eigenlijk ook wel zin in McDonald’s :drooling_face: ik ga nu zo lang twijfelen dat ik zo weer in slaap val denk ik, ook een oplossing

Ik heb sinds 8 maanden of zo weer een foto op instagram gezet en het wordt zoooo weinig geliked

Waarom geef ik hierom😂

Foto’s liken wordt ook veel minder gedaan, mensen kijken meer op instastories.

2 likes

Gefeliciteerd @vitaminwater!

1 like