Wat kut. Eigenlijk had je de toko moeten sluiten vanwege acute diaree.
Jeetje wat kansloos hahaha. Ik krijg net een appje van een oud collega. Hij en ik gingen jaren terug met een groepje andere collega’s om. Inmiddels al een hele tijd niet meer wegens wat kinderachtige acties van hun. Appt hij me net: ‘ze hebben vandaag de jaarlijkse bbq bij x en hoor net van de zus van x dat ze over jou zitten te lullen’. Kansloos wel als je mij al 2 jaar niet hebt gesproken dat ik dan nog steeds zo interessant voor je ben dat je met een groepje over me gaat roddelen, terwijl je geen idee hebt wat ik nu doe en alles
Tegen mij zeiden ze tot 19.00 uur
Aahw mijn vriend is net terug van een weekje vakantie met vrienden in Frankrijk en hij is zo bruin geworden. Staat hem zo goed nu hebben we nog 2 weken vakantie samen dus kan er veel van genieten
Maar wat is het doel dan precies? Degene die dit verhaal vertelt, en daar al duidelijk bij vermeld dat ze is aangedaan door de gebeurtenissen, een rotgevoel geven? Zodat ze misschien de volgende keer dit helemaal niet meer deelt. Oprechte vraag: wie is daar mee geholpen?
Het doel is vragen waarom er bij zo’n verhaal vermeld wordt wat de vrouw in kwestie aan had. Dat geeft mij een ongemakkelijk en vervelend gevoel en daarom vraag ik dat. Het is me nu duidelijk, hoewel ik het nog steeds overbodige informatie vind. Er wordt te vaak gemeld wat een iemand aanheeft bij dit soort gevallen en met hele andere redenen en dat is een trigger voor mij. Dus door de vraag en uitleg ben ik geholpen.
Oke, duidelijk. In dit geval denk ik alleen dat het niet per se om jou draait en of jij ermee geholpen bent. Hierin zou ik zelf dat eerder opzij zetten om ruimte te maken/begrip te hebben voor iemand die iets heftigs heeft meegemaakt, en daar steun voor zoekt.
Tegenover ons huis staan appartementen en als wij de voordeur open hebben (hebben we niet vaak) staan er meestal drie mensen al te kijken. Nu ook laminaat werd bezorgd. Eentje kwam het balkon op, de ander voor het raam en de derde zat sneaky achter een gordijn te kijken. Echt bejaarden
Zelfgemaakte knoflooksaus ontdekt. Heerlijk, alleen die na smaak zolang.
Ik ga zo lekker op smack my bitch up maar dan de noisia remix
Ulg vriendin van me had nog een date voor onze afspraak. En nu komt ze zo ( te laat ) met die dude. En dan moet ik leuk gaan doen tegen die dude. En ik haat mannen word leuk.
Volgens mij zijn de lijnen open van 8-20u
Inmiddels kwartier later nog veeeel minder zin om blij te doen. En meneer wilt mee drankje doen. Amehoela
Hmm beetje vreemd om met een date aan te komen zetten? Of is dat een vaste serieuze date?
Omy echt ja dit. Gisteravond barbecue gehad en los gegaan met de zelfgemaakte knoflooksaus, maar vanochtend wakker worden met die heftige nasmaak was geen pretje
Ga je nog een kilo vis ergens verstoppen zodat die lekker gaat rotten en stinken?
Ik at altijd Bugles met roomkaas, maar de roomkaas was op dus heb aioli en het is nog lekkerder. Aioli is echt life.
Heb je die Johnny en Anita van de Croes gezien? Ze hebben de volgende alweer lekker geboekt
Het was de 2e date met hem. Ben normaal wel open hoor maar had vandaag ff geen zin om leuk te doen.
Tip: probeer de volgende keer heksnkaas