Wat je even kwijt wil #40

Ja dat had ik eerst ook altijd, maar aioli wint tot nu toe!

1 like

Ik app net een vriendin hoe het is en zo, gewoon gezellig appen. Appt ze me dat een gezamenlijke vriendin met haar aan het bellen is voor de gezelligheid, terwijl wij met zijn 3e een groepje zijn zeg maar. En die ene vriendin die dus belt heeft al een paar weken weinig laten horen en niet op mijn appjes gereageerd, terwijl de maanden daarvoor meerdere keren per week belde. Ik heb die vriendin ook nog met wat dingen geholpen toen ze al weinig meer liet horen (toen was het alleen vanuit haar telkens: kun je me met dit helpen, niks van hoe ishet met jou).
Nou lang verhaal kort: ik voel me een beetje gebruikt en nu buitengesloten. Wat heb ik fout gedaan?
Echt moet gewoon weer huilen nu

1 like

Ja garnalen in de gordijnroede!
Edit: wel heel even de camera afplakken. Anders is het te makkelijk om te achterhalen waar de stank vandaan komt haha.

We waren net uit eten en we hadden een verrassingsmenu, dus het meisje wat serveerde moest telkens vertellen wat we kregen, maar ze wist het bij elke gang niet, of maar deels, ging echt zo:

“Ik heb hier voor jullie een puree van meloen, en ehhhh een krokantje en… -stilte- ja broccoli waar iets mee gedaan is zodat ie geel is (?), en ehhh… ja eet smakelijk!”

Haha en toen het hoofdgerecht kwam, zei m’n vriend: ahhh een visje (we wisten niet of we vlees of vis zouden krijgen), zegt ze: “ja een visje en ehhhh laat je verrassen verder!”

:joy::joy::joy: Kan echt niet.

53 likes

Lief! Maar vanaf de 17e sta ik drie dagen voor de klas en begint m’n studie weer, in september heb ik er nog een tweede baan bij. Dus het is gewoon nog even dagen uitzitten :pensive:

Oh gelukkig! Sterkte dan nog even :slight_smile:

1 like

Waren twee mensen die op die cruise waren waar Corona uitgebroken was zeg maar. Ze hadden twee weken lang niets daarover gehoord terwijl het wel bekend was bij bemanning, en er werd een filmpje getoond dat ze gezellig dicht op elkaar aan het dansen waren (niet coronaproof) en de presentator vroeg wat die vrouw ervan vond om dat zo te zien (een antwoord verwachtend in de zin dat ze boos was dat ze niets gezegd hadden en dat ze risico gelopen hadden) waarop de vrouw (donkerbruin van de zonnebank :joy:, kleur doet er niet toe maar bij zonnebank in zo’n extreme mate wel :joy:) antwoordde: ‘jammer, ik mis het wel’ en ze allebei zeiden dat ze de cruise voor volgend jaar al geboekt hebben!

1 like

Ik heb vanavond heerlijk gegeten bij een Portugees restaurant. Beetje vakantiegevoel :smiley:

6 likes

Ligt er maar net aan wat voor fietspad het is denk ik? Was het een autobaan met rood gemarkeerd en dan witte onderbroken strepen? Want dan ben ik het wel eens dat je daar kon fietsen. (Heb ik wel eens ‘ruzie’ om gehad met een bestuurder van een auto die het belachelijk vond dat ik in ging halen. Nou dude, dat mag ik gewoon net als dat jij op dat stuk fietspad mag rijden met je auto ivm ruimte maken of afslaan)

Als het een afgeschermd fietspad is deden zij belachelijk hoor en jij niet.

2 likes

Wow, zij hadden gewoon even aan de kant kunnen gaan hoor. Hopelijk voel je je weer oké?

1 like

Hmm, als je het aan mij had gevraagd en er kwam geen auto aan, had ik het wel bijzonder gevonden, maar was ik wel gewoon aan de kant gegaan. Hoe ze reageerden was sowieso stom!

2 likes

Heb ik net om 11 uur nog een muur op mijn slaapkamer geverfd?
afbeelding

31 likes

Ik heb net 5 bakjes big mac saus gehaald in de max drive en volgens mij vonden de drive medewerkers dat een beetje vreemd. Maargoed ik weet wat ik volgende week ga eten iig

15 likes

Heb geen corona :tada: jeej

En heb ik dat gevierd met bier? JAAA

35 likes

Loop ik naar het Reichstag om even te chillen op het veld met een boek eerder vandaag,ineens overal politie en elke automobilist hielden ze aan.Ik dacht wtf? Hele straat was afgezet met politiewagens en motoren.Zie op Nu punt nl dat er flinke protesten waren bij Brandenburger Tor,ze wilden eerst dus naar het Reichstag gebouw maar dat hebben ze kunnen verhinderen.

Ben echt zo emotioneel vandaag, tranen schieten de hele tijd aan in m’n ogen. Iemand missen is echt verschrikkelijk en vooral zonder positief einde :cry:

4 likes

Ben vanavond terras op gegaan maar heb het gvd koud. Wat is dit.

Ik heb gister op een feestje een jongen ontmoet en het klikte best wel goed, vandaag een beetje heen en weer geappt en vanavond vroeg hij of hij me mocht ophalen om een stukje te wandelen. Dus dat hebben we gedaan en ben pas net thuis en het was zo leuk :grimacing: normaal vind ik het veel te eng om met iemand die ik mogelijk leuk vind nuchter af te spreken maar nu heb ik het gewoon gedaan en het pakte dus goed uit. En nu ben ik een beetje confused want ik vind hem dus wel heel interessant

71 likes

Ik word net wakker met buikpijn, uit het niets. Echt overal en voel me ook echt mega opgeblazen. En nu ben ik klaarwakker omdat ik ineens dacht van: stel dat ik gewoon zwanger ben en dit weeën zijn en ik gewoon aan het bevallen ben. Niemand is ook wakker om me gerust te stellen zo kut. Dus ik drop het even hier (hopelijk is dat het enige wat ik ga droppen ha-ha-ha)

7 likes

Dat klinkt echt heel rottig, digitale knuffel!

2 likes