Ik moest gisteren op een super vroeg tijdstip werken dus ik was na werk ‘even’ een dutje aan het doen. Nou ik heb dus van 15:30 tot 00:30 geslapen en ben toen weer verder gaan slapen. Blijkbaar had ik het nodig
Doe je ook aan bezorgservice? Appie is om 12 open dus -hoe moeilijk ook- heb mn ontbijtplannen gewisseld met de lunch
De stad is vandaag open want koopzondag (eerste zondag van de maand) en het koffie tentje is ook open. en om te vieren dat mijn muur eindelijke prima is, ga ik mezelf trakteren op een koffie en een stukje carrotcake. Heb ik wel verdiend.
Nou ik zou een volledige taart kopen hoor
Een nachtje weg samen? Fletcherhotels zijn budgetvriendelijk bijv.
Of een dag naar de wellness.
en dan vol tegen die muur aan gooien… huh? wat?
lol nee, ik houd het bescheiden! Zit ook nog met mn voedingspatroon waar ik mij aan moet houden! (min 40 kilo and counting)
Nouja dan weet je wat je vandaag te doen staat hè, ff naar de appie.
Wow als dat geen echte liefde is
Ik heb geen zin om mij in mijn spijkerbroek te hijsen/wurmen maar ik ga het toch doen. Even genieten van mijn laatste vakantiedagje.
Ik “moet” een pastasalade maken maar m’n bedje ligt nog zo lekker
Het is echt te warm voor een spijkerbroek, doe lekker wat anders aan
Het is hier max 22 graden, prima spijkerbroekenweer toch.
Huh? Was ik net geband of zo?
Was echt bang dat het forum eruit lag
Ik heb in september een bruiloft op vrijdag en heb al bedacht dat ik die maandag nog vrij neem.
Was gister ergens aan het wandelen waar ik nooit kom, zag allemaal mooie bloemen in de berm staan, dus nu ga ik zo terug met m’n fiets om wat te plukken voor een veldboeket. Voelt wel super kneuterig, maar ga het gewoon echt doen!
Het is best wel benauwd vind ik, zou een spijkerbroek ook te warm vinden.
Slim! Had ik ook moeten doen
Ik heb geen rasp in huis maar moet voor mijn carrotcake de wortels wel raspen… heeft iemand een vervangende methode?
ben echt zo blij wanneer kantoor veranderingen er op zitten en ik gewoon even kan zitten om te gaan puzzelen en te borduren. Verlang daar zo naar ;-;
Ugh ik kom me hier weer brak melden. Geen hoofdpijn of misselijkheid maar wederom hangxiety. Ik heb mezelf echt belachelijk gemaakt bij mensen bij wie ik dat eeecht niet moet doen. Vandaag kruip ik maar diep onder de dekens haha.