Wat je even kwijt wil #40

Werkt geruststelling via een forum van een vreemde ook?

Klinkt veel meer als iets onschuldigs vanuit je maag/darmen. Misschien toch iets verkeerds gegeten, wat geobstipeerd zoiets. Zeker als de pijn over je hele buik zit. Is de pijn constant of komt het in aanvallen?

Tot aan de bevalling niet weten dat je zwanger bent is extreem zeldzaam en ik vind dit ook echt geen typische klachten daarvoor. Bij een zwangerschap zal je buik ook echt niet in 1 nacht opeens zoveel groeien dat je het daardoor opeens door hebt. Veel logischer dat het gewoon lucht is.

Disclaimer: ik ben arts (ja echt, dus misschien wel mooie timing dit om net wakker te zijn :sweat_smile:), maar ik kan geen diagnose op afstand stellen, dus als er wel iets dropt dat geen drol is dan me svp niet aanklagen bij het tuchtrecht (maar die dokter op ff zei dat het niets was!) of nog erger een ā€˜dat dit kan in Nederland’ rapportage op SBS6.

En even serieus: als het erger wordt gewoon even de HAP bellen.

11 likes

Slapen lukt niet dus ben in de woonkamer gaan zitten terwijl ik mijn vriend nudes stuur. Die 5 meter verder wel heerlijk ligt te tukken.

4 likes

Jezus komen die klootzak bouwvakkers net weer door het trappenhuis stampen en boven. En na drie minuten zijn ze weer weg. Maar nu ben ik al wakker :rage::rage::rage:

Woehoe, @Lula en ik zijn marktkoopvrouw vandaag! Ben zo benieuwd hoe m’n geliefde Sunday Market eruit gaat zien met maatregelen en mondkapjes. Gelukkig schijnt de zon.

Ik hoop dat ik zonder brokken aankom, gisteravond kwam ik er om 18 uur (fietsenmakers dicht natuurlijk) dat m’n bakfiets een kapotte band had, nadat ik hem donderdag uitvoerig had nagelopen en opgepompt etc. Nu heb ik een bakfiets van iemand uit de buurt geleend en dat ding is zo gammel dat er niet mee te sturen valt. Toen ik er mee naar huis reed heb ik echt 3 keer bijna een auto aangereden. Pray for me!

31 likes

Heeft er hier toevallig iemand een abo op de Limburger, die een premium artikel wil kopiƫren en naar mij wil sturen? :grimacing:

Ja zegt u het maar.

1 like

Eindelijk, eindelijk, eindelijk, mijn muur is glad. Paar plekjes van gisteren moet ik nog heel licht bij schuren, maar daarna kan eindelijk de voorstrijk er op. Nja nog even wachten tot 24 uur voorbij zijn voor het drogen, dus vanavond na het eten kan eindelijk de voorstrijk er op. in de tussentijd afstoffen, stof weg zuigen, en de inbouw kast uitzoeken en opruimen. Dan kan morgen de eerste laag roze er op (Als ik na een dag kantoor daar nog zin in heb)

10 likes

OkƩ ik ga er vandaag weer vol goeie moed tegenaan. Heb baked oats gemaakt voor ontbijt, ga meal plannen en miss preppen voor de week en vanmiddag naar de sportschool.

6 likes

Mijn vriend is gisteren onder zijn voet gestoken door een wesp en vervolgens heb ik de steek met mijn mond uitgezogen, was best bijzonder

20 likes

Lief van je! Uiteindelijk ging het vanzelf weer over, maar ik werd echt wakker van de pijn en het ging echt met vlagen. En om 5u in de ochtend ben ik niet heel helder haha. Maar het gaat nu goed en voor zo ver ik kan zien heb ik geen baby gemaakt :sunglasses:

5 likes

Ik wil mezelf vandaag zo graag even verwennen, maar m’n piercingshop is dicht, gelnagels blijven bij mij niet zitten, heb in maart een mislukte pony bij mezelf geknipt dus die moet eerst uitgroeien voordat ik de kapper onder ogen durf te komen en ik haat massages. Meh :confused:

1 like

En iets van naar de sauna? Flink uitpakken met (dure) kleding. Mooi sieraad kopen. Of ehm iets doen/kopen wat te maken heeft met je hobby. Nieuw beddengoed. Mooie lingerie. Je laten opmaken en je haren laten stylen. Fotoshoot cadeau doen aan jezelf.

Oh edit zie net dat het om vandaag gaat. Dan lukt niet alles. Maar iets lekkers halen kan altijd natuurlijk :wink:

1 like

Ik wil cocktails en lekker eten.

2 likes

Ha top, mag ik je een pb sturen?

Lief dat je meedenkt :relaxed:! Heb zojuist maar een afspraak gemaakt voor acrylnagels, kijken of dat beter werkt dan enkel gel.

1 like

Een vriendin wordt binnenkort 30 maar ik ben inspiratieloos. Wie heeft er nog leuke ideeƫn voor een cadeau?

Wanneer je eindelijk tijd hebt voor pannenkoeken op je zondag ochtend er al dagen naar uitkijkt en dan geen eieren in huis hebt :tired_face:

1 like

Ik merk echt dat ik ouder aan het worden ben. Vrijdag een bruiloft gehad (inclusief speciaal bier) en ik ben nog steeds zo moe :disappointed_relieved:

3 likes

Daaaaaamn, ik stond net in m’n ondergoed te wachten tot m’n deo droog was en ik keek in de spiegel en ik vond echt dat ik er goed uitzag. Echt mijn lichaam is vandaag op z’n best.
Vraag me echt af waarom ik er jarenlang zo streng over was.

59 likes

Tuurlijk