Wat je even kwijt wil #40

Ik ging ff in m’n insta story archief kijken en toen kwam ik stories van ade vorig jaar tegen. Nu ben ik zo sad. Ade gaat sowieso niet door dit jaar maar ik mis m’n werk zo jezus. Ade was echt vijf dagen knallen, niet slapen en alleen maar leuke avonden. En nu raak ik wrs die baan gewoon helemaal kwijt :frowning: dus dan maak ik ade niet meer mee daar. Echt fuck de coroon, fucking hate that bitch.

Ok positive vibes. Ik ga zo boodschappen doen, dat vind ik leuk.

1 like

Waar woon je? Ik heb wel eieren in huis voor je! (Kan je net zo goed naar de appie maar bon)

1 like

Ik ben echt vet laat ongesteld deze maand (nog steeds niks) en ik begin hem echt te stressen. Toen ik het vertelde aan een goede vriendin van mij werd ze gelijk helemaal enthousiast dat ik kinderen zou krijgen :joy: omg

1 like

Ik moest gisteren op een super vroeg tijdstip werken dus ik was na werk ‘even’ een dutje aan het doen. Nou ik heb dus van 15:30 tot 00:30 geslapen en ben toen weer verder gaan slapen. Blijkbaar had ik het nodig :joy:

5 likes

Doe je ook aan bezorgservice? Appie is om 12 open dus -hoe moeilijk ook- heb mn ontbijtplannen gewisseld met de lunch

1 like

De stad is vandaag open want koopzondag (eerste zondag van de maand) en het koffie tentje is ook open. en om te vieren dat mijn muur eindelijke prima is, ga ik mezelf trakteren op een koffie en een stukje carrotcake. Heb ik wel verdiend.

22 likes

Nou ik zou een volledige taart kopen hoor

4 likes

Een nachtje weg samen? Fletcherhotels zijn budgetvriendelijk bijv.

Of een dag naar de wellness.

2 likes

en dan vol tegen die muur aan gooien… huh? wat?
lol nee, ik houd het bescheiden! Zit ook nog met mn voedingspatroon waar ik mij aan moet houden! (min 40 kilo and counting)

17 likes

Nouja dan weet je wat je vandaag te doen staat hè, ff naar de appie.

Wow als dat geen echte liefde is

1 like

Ik heb geen zin om mij in mijn spijkerbroek te hijsen/wurmen maar ik ga het toch doen. Even genieten van mijn laatste vakantiedagje.

1 like

Ik “moet” een pastasalade maken maar m’n bedje ligt nog zo lekker :pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face:

Het is echt te warm voor een spijkerbroek, doe lekker wat anders aan

1 like

Het is hier max 22 graden, prima spijkerbroekenweer toch.

2 likes

Huh? Was ik net geband of zo? :open_mouth:
Was echt bang dat het forum eruit lag

1 like

Ik heb in september een bruiloft op vrijdag en heb al bedacht dat ik die maandag nog vrij neem.:older_woman:t3:

1 like

Was gister ergens aan het wandelen waar ik nooit kom, zag allemaal mooie bloemen in de berm staan, dus nu ga ik zo terug met m’n fiets om wat te plukken voor een veldboeket. :star_struck: Voelt wel super kneuterig, maar ga het gewoon echt doen!

23 likes

Het is best wel benauwd vind ik, zou een spijkerbroek ook te warm vinden.

Slim! Had ik ook moeten doen