Wat je even kwijt wil #40

Ik heb geen rasp in huis maar moet voor mijn carrotcake de wortels wel raspen… heeft iemand een vervangende methode? :pray:t2:

1 like

ben echt zo blij wanneer kantoor veranderingen er op zitten en ik gewoon even kan zitten om te gaan puzzelen en te borduren. Verlang daar zo naar ;-;

Ugh ik kom me hier weer brak melden. Geen hoofdpijn of misselijkheid maar wederom hangxiety. Ik heb mezelf echt belachelijk gemaakt bij mensen bij wie ik dat eeecht niet moet doen. Vandaag kruip ik maar diep onder de dekens haha.

Moet je raspen of rapsen

22 likes

Hahah ik had al enorm veel moeite om het te typen met de hele tijd dit in m’n hoofd

1 like

Ijskoffietijd, chiquita bananas

1 like

Ik heb de DG cold brew gister voor het eerst geprobeerd en vond het super lekker! :partying_face:

2 likes

Ik heb m ook gekocht door @Banananana en hoor niet bij jullie club :sob:

Vond je hem vies? Ik had er een beetje melk bij en beetje vanillesiroop, en verder heel veel ijsblokjes.

Yas welcome to the basic bitch life :sunglasses:

1 like

Ik heb soms echt het idee dat mijn hersenen niet goed werken. Vaak het idee dat er watten in mijn hoofd zitten en soms vind ik het moeilijk om duidelijk over te brengen wat ik precies bedoel of moeite met schrijven van zinnen. Vraag me af of het stressgerelateerd is of dat het misschien wat met mijn antidepressiva te maken heeft. Zo’n naar gevoel

Waar is
afbeelding

En
afbeelding

14 likes

Nou inderdaad! Hij kwam hinkend naar me toe en zei: ‘Ik ga nu toch iets vreemd vragen, wil je aan mijn voet zuigen?’
Mijn eerste reactie was:
giphy (1)

28 likes

Haha ik heb echt het idee dat je dit hier wekelijks post

Ik denk dat ik vanmiddag maar niks ga doen en Ratatouille ga kijken of zo :sleeping:

3 likes

Monstertruck is volgens mij al 2 maanden of meer weg :open_mouth:

VAKANTIE!
Ajuus werk
Tot over twee weken weer.

En voor nu, heel hard de deur van die tent dicht tyfen en naar huis scheuren met 130

11 likes

Wow lemon heeft ook dr account verwijderd??

Dit wil ik eigenlijk ook maar ik moet heel het huis nog schoonmaken :slightly_frowning_face:

Nee joh, dat vind ik echt heel jammer! @lemongrab :frowning: