Ohhh valt mee, ik dacht dat ik haar niet kon taggen
Ik zag dat ook niet toen ik haar naam typte, gebeurde pas toen ik het bericht postte.
Heeft iemand toevallig deze Sec24 schakelaarsset? Ik krijg m gewoon niet âgeĂŻnstalleerdâ en het is serieus zo simpel als je de handleiding leest.

Heb je een keukenmachine, hakmolentje of zoiets?
Anders heel fijn snijden?
Ik heb een heel raar onderbuik gevoel maar weet niet waarom. Soort van zenuwachtig
Ik kon haar niet taggen iig
Ik vind 22 graden echt veel te warm voor een spijkerbroek
Heb helemaal niks met klassieke muziek en zo maar ik kijk nu Andre Rieu (in Melbourne) en het lijkt mij eigenlijk best leuk om daar eens heen te gaan. Zal wel heeel duur zijn
Door Corona lijkt me zowat iedere sociale bijeenkomst met muziek interessant.
Hahahahahha
Ja altijd als ik beelden zie van André Rieu op het Vrijthof denk ik ah dat lijkt me zo gezellig! En die dames hebben altijd zulke mooie jurken aan.
Ik wou dat ik nog een dagje vrij had maar helaas gaat dat niet lukken
Heb echt behoefte aan een dagje niks.
Maar ik begin morgen aan een nieuwe functie dus ben ook super benieuwd hoe het gaat zijn!
De afgelopen maand wel ik ga de komende tijd ook maar even niet meer uit/terrassen omdat het dan vaak uit de hand loopt en ik hier de volgende dag kom klagen haha
Wat fijn!! Zeker voor een zwangere. Ik had eens mn enkel verstuikt, en de andere ook bezeerd dus kon niets, en toen was picnic echt een uitkomst. Die jongen zette t zowat in mijn kastjes! Was wel voor corona.
Heb voor het laatste 10 jaar geleden denk migraine gehad dus dacht dat ik overheen was gegroeid maar vanmorgen kreeg ik het weer huilen
Woon je in een appartement of heb je je voordeur beneden en dan meteen een trap naar boven? Want ivm Corona mogen ze niet binnen komen dus in het laatste geval moet je het zelf nog naar boven tillen.
Volgens mij brengen ze het ivm corona niet tot in je appartement als je boven woont? Bij mij werd het in de entreehal gezet (maar heb ook niet gevraagd om het ergens anders te zetten, dus weet het niet heel zeker)
Zijn idd prijzige kaarten. Ik ben eens naar de bioscoop geweest waar een concert van hem vertoond werd en dat was wel echt heel gaaf! Dus misschien is dat nog een optie
Is er iemand die ik over iets een werkgerelateerd privé bericht mag sturen? Ik zou graag de mening/advies willen van een buitenstaander
Zo ik heb vanmorgen gesport en kreeg daarna een schoonmaakaanval dus nu is alles aan kant (ook mn koffiezetapparaat schoongemaakt, fornuis heel goed, vuilnisbakken) en ben nog wasjes aan het draaien. Nu boodschappen doen en daarna lekker lezen op mân dakterras. En vanavond ga ik mn wenkbrauwen verven, zelfbruinen en eeltsokken aandoen.