Jahoor, je mag me altijd berichten.
Zojuist heb ik mij aangemeld als bloeddonor. Had het echt jaren eerder moeten doen, maar ben (nog steeds) bang voor naalden. Dus ben stiekem wel beetje bang haha.
Ah de mensen die daar werk (iig bij waar ik altijd ging) zijn heel lief en stellen je heel erg op je gemak, komt goed!
Wat goed! Ik vind het prikken zelf ook nog altijd kut, kijk altijd de andere kant op, het is zo voorbij. En daarna de roze koek als troost
Ik zit heerlijk aan mn Smores frape fuck jullie allemaal.
Nee hoor lof jullie ntb
Ik dacht ik open toch even mn mailbox zodat er geen verrassingen zijn en nu heb ik meer dan 400 ongelezen e-mails en denk ik
Ik heb na jaren twijfelen toch maar eens een Hellofresh box besteld Het is zo druk in mijn leven tegenwoordig dat ik er gewoon niet aan toekom om nog een deftige maaltijd te bereiden/te bedenken. Nu moet ik maar voor 3 dagen nadenken (waarvan waarschijnlijk al 1x afhaal). Dit geeft me wel even de nodige rust in mijn hoofd
Er zei een jongen zo blij en gezellig hoi tegen me in de sportschool dat ik helemaal vergat geĆÆrriteerd te zijn dat hij het lef had mijn kant ook maar op te kijken.
Haha ik zag ineens een bekende in zoān YouTube advertentie/reclame. Nou ik weet dat ie al jaren als acteur probeert om aan de slag te gaan maar denk niet dat dit zān droom is.
En pff ik heb een veeeel te luie zondag.
Hij is op zijn 16e gestopt met studeren en leeft op Bali? Of is het reclame voor een normaal bedrijf?
Ik ga morgen op een andere locatie (dichterbij) werken dan waar ik eigenlijk hoor te werken omdat ik het OV wil vermijden gezien de snel stijgende coronacijfers en gezien mijn vader waar ik bij woon tot de risicogroep behoort. Ik heb gewoon een kantoorjob dus locatie maakt in principe niet uit, maar mijn werkgever is totaal niet flexibel en wilt dat we 1 week om de 3 een volledige week naar kantoor blijven komen, ondanks dat de overheid (BE) telewerk terug streng aanbeveelt. Ik voel me nu al een totale rebel en vind het best spannend, ben al allerlei rampscenarioās aan het bedenken. Dit is ook de eerste keer bij deze werkgever dat ik eens iets niet volgens de regels ga doen, ben benieuwd
Wel een kortingscode gebruikt van 1 van de 3 miljoen influencers?
Haha wat heeft studeren daarmee te maken? Nee heeft wel de universiteit afgemaakt. Is van ziejijmijzitten.nl
Oh haha ja die reclames zijn echtttt kut.
Ja hoor, altijd!
Uiteraard
knuffel, zorg goed voor jezelf
Bij mij komen ze gewoon tot aan mijn voordeur en ik woon 4 hoog en geen lift. Nog nooit gehad dat ze niet uit zichzelf naar boven kwamen.