En wat dacht je, gedeelde smart is halve smart?
Ik gebruik een boek van hem om mn raam open te houden. Elke keer als ik mn raam dicht doe stel ik me een soort guillotine voor die het boek en zn hoofd door midden hakt.
En wat dacht je, gedeelde smart is halve smart?
Ik gebruik een boek van hem om mn raam open te houden. Elke keer als ik mn raam dicht doe stel ik me een soort guillotine voor die het boek en zn hoofd door midden hakt.
Bij mij komen ze ook gewoon naar m’n voordeur en woon op 2 hoog. Heb wel een lift, maar zonder lift komen ze ook naar boven. Ivm corona geven ze alleen de tasjes niet aan, maar zetten ze ze neer voor je deur
Hallo zet dat ff in een spoiler!!!
———
Ik was net op het strand, roept een jongetje naar zijn broer: “kijk Teun, kom hier is heel veel zand!!” Eh ja vriend, kijk even om je heen
Het regent en ik ben meteen chagrijnig
Aaahw haha dat vind ik wel heel schattig
Zo irritant die Surinaamse buren, het ruikt echt heerlijk naar roti hier en ik krijg er zoveel honger van. Echt elk weekend weer. Ik ga ze maar eens bevrienden zodat ik mag komen eten.
Ik kijk Siesta Key, maar iedere vrouw ziet er bijna hetzelfde uit dus ik raak compleet in de war haha.
Hier ruikt het naar de bbq van de buren, heb ik ook trek in. Ik zei net tegen mn man ‘als je het eten van de buren ruikt mag je bij ze komen eten toch ’ misschien kan jij die regel ook toepassen
Haha ik denk dat ik zo maar roti ga halen ik zit nu al een halfuur in die geur, zo lekker.
Lief
Mwah, nog niet heel goed eigenlijk. Gelukkig wrl beter dan donderdag. Heeft er wel ingehakt…
Snap ik! Je hebt gelijk eet smakelijk alvast
Ik ben Novelle. Ik zit al dichter bij de 30 dan de 20. Vandaag is het lekker weer en schijnt de zon. Ik verbrand binnen 3 seconden, vooral op mijn neus. Heb ik in al die jaren dat ik op deze wereld rondloop al geleerd om mijn gezicht in te smeren met zonnebrand? Nee. Lijk ik nu op een tomaat? Ja.
Ik heb zojuist meer dan 200 mensen van Facebook afgegooid en dat lucht best wel op. Eigenlijk wil ik het helemaal verwijderen omdat ik gek wordt van de stomme artikelen en dergelijke. Maar met sommige mensen heb ik alleen via Facebook contact en het is handig voor evenementen.
Ooo wat naar zeg, heel veel sterkte!
Ah dat snap ik heel goed. Extra lief zijn voor jezelf!! Knuffel!
Ik heb teveel harissa in m’n eten gedaan. Im breathing fire
Ik liep vandaag langs een van mijn lievelingsplekje en ik zag opeens dat er binnenkort huizen worden gebouwd, dus ik dacht al ja jammer vast te duur. Thuis aangekomen toch even gecheckt en het valt in mijn budget
Hopelijk maak ik kans
Heel triest: YouTube wil mensen gaan laten betalen voor de tot nu toe gratis ondertiteling, wat ervoor zorgt dat heel veel content voor een grote groep dove en slechthorende mensen niet meer toegankelijk zal zijn. Kan hier zo boos over worden! Damn Honey deelde deze petitie, http://chng.it/F9bpBcG6zx tekenen please!
Hmm ik heb een bulgursalade gemaakt en het is zo lekker! Gewoon komkommer, tomaat, lente-ui, peterselie, citroensap, peper en zout, zonnebloem- en pompoenpitten bij elkaar gegooid en dan met halloumi <3 Kan dit iedere dag wel eten.