Wat je even kwijt wil #40

Ik wil hier een film van.

Ik heb laatst heel veel (gekregen) Rituals producten aan mn moeder gegeven omdat ik er uitslag van krijg en gisteren kreeg ik weer Rituals cadeau van vrienden. Ik ga nooit van Rituals afkomen :weary:

2 likes

Ik heb dit ook gehad! maar twijfel nu of ik overal m’n wachtwoord heb veranderd, gebruik dit e-mailadres al zo lang dat ik niet meer weet waar ik m allemaal voor gebruikt heb. Weet jij of daar ook een tool voor is? Dat je snel kan zien waar je overal een account hebt met dat adres? Zo kreeg ik van de week weer een login voor een of andere game account, die was ik alweer vergeten (ze konden er ook niks mee gelukkig, maar geen fijn gevoel)

Ik herbruik ze en ben blijkbaar driemaal gepwnd. What to do? Ik weet zelfs niet meer waar ik me ooit allemaal een account heb aangemaakt.

Ik heb het weekend gewerkt dus heb nu het gevoel dat het vrijdagavond is. Zo raar.

Dit had ik ook. Was een ww van jaaaaren geleden maar ik dacht wel even ehhh, toen het in het onderwerp stond… maar goed de rest van het verhaal was niet van toepassing en dat ww gebruik ik al lang niet meer. Al is er vast nog een webwinkel ergens waar je ermee in kunt loggen. Of hyves ;).

1 like

Dat dit mailtje nu ook in het Nederlands wordt rondgestuurd.
Dan is er ooit ergens een datalek geweest en hebben ze die gegevens buitgemaakt.
Ik kreeg jaren geleden van iets een soortgelijk mailtje maar dan met het wachtwoord dat ik al lang niet meer gebruikte.

2 likes

Gelukkig stond de bestelling op het adres van mijn ouders dus komt ie hier niet aan de deur

2 likes

Huh heb je nu een foto van arnon grunberg en carry slee? :face_with_monocle: Ze lijken nog op elkaar ook :exploding_head:

3 likes

Ja bij die enge foto die hier gepost was moest ik direct aan Slee denken. :joy:

13 likes

Yay morgen hele dag werken eindelijk weer eens olƩ

Ahaha. Super grappig dat dat je associatie was. Ik dacht alleen maar creepy. :joy:

1 like

Ik heb net een nieuwe wasmachine besteld en ben zo gelukkig. Voel me nu ook heel oud dat ik daar zo blij van word.

8 likes

Ik heb zo’n ontzettend fijn weekend gehad met m’n date en zijn vrienden eerst, toen lekker gebarbecued met date en huisgenootje en vandaag hele dag wezen varen en wakeboarden bij een andere vriendin en haar vriend. Echt voel me ineens heel gelukkig en ā€˜rijk’ met al die mensen om me heen.

29 likes

Nooo hoe kan je dit onze grote jeugdheldin Carry Slee aandoen :worried:

@Vladimir @August :heart::heart:

1 like

Dat deed ik ook altijd, maar nu gebruik ik Lastpass, echt een aanrader! Allemaal unieke ww en extra verificaties om erbij te kunnen komen

4 likes

Ik kan zo genieten van lekker even alles uitzetten en wegleggen en lekker tiktokken, straks weer lekker in bed liggen en domme filmpjes kijken :grin:

2 likes

Ik gebruik sinds kort Zwitsal bodylotion en dat ruikt zoooo lekker. Word elke keer weer helemaal blij als ik het gebruik :heart_eyes:

4 likes

mensen in mijn omgeving vragen weleens hoe ik ā€˜afschakel’ van mijn werk
nou, de laatste tijd kijk ik dit soort Ice skating video’s op youtube en dat is zoooooo rustgevend
dus, ik ben net thuis en heb dit aan staan met een zak chips en ik kom echt tot rust hoor, genieten. een tip :thumbsup: :geek:

22 likes