Oh ik had dit topic per ongeluk op negeren staan, was het al aan het zoeken in het overzicht
Anyway, wat ik even kwijt wil is dat ik heel erg dankbaar ben voor m’n familie
Oh ik had dit topic per ongeluk op negeren staan, was het al aan het zoeken in het overzicht
Anyway, wat ik even kwijt wil is dat ik heel erg dankbaar ben voor m’n familie
Ik ben de laatste weken bang voor inbrekers (), krijg ik net een mail van bol.com met “bedankt voor je bestelling”. Is mijn account gehackt en heeft diegene een bivakmuts besteld. Past echt goed bij die inbreekangst haha.
Zit mezelf echt in de weg vandaag. En ik voel me een beetje lonely
Echt sad life. Vanmorgen ijsjes gekocht, hele dag naar uitgekeken, zijn ze nog niet bevroren.
Knuffel
Vrijdag avond heeft mijn date gezegd dat hij geen toekomst in ons ziet. Pijnlijk, aangezien ik de afgelopen 2 maanden heel hard mijn best heb gedaan. Omdat ik had begrepen dat hij zei dat het wilde proberen. Voel mij zo dom . Ga niet meer een Italiaanse man daten. Hij wilde wel graag vrienden blijven (ken hem al 3 jaar). Maar ik weet niet of ik dat nu wel kan. Ook zo dom om hem half dronken te smssen dat het niet gaat werken om vrienden te zijn. Excuses voor dit warrige bericht, maar ik schaam mij een beetje om dit te vertellen aan vriendinnen, aangezien ik eerlijk vrolijk heb verteld dat het goed gaat komen:disappointed:
Ik wil degene die Nancy Birtwistle haar insta hier ooit heeft neergezet echt bedanken, zo’n leuke insta en ik heb hem ook aan mn moeder aangeraden. Ze heeft haar toen gelijk gevolgd en ik kreeg net een appje dat ze met zo’n schoonmaaktip van Nancy de magnetron heeft schoongekregen
En ik gebruik altijd haar playlist om bij schoon te maken
En wil al haar bakrecepten proberen
Nou super enthousiast dus haha
Wat shit zeg! Echt klote. En daar hoef je je toch niet voor te schamen. Integendeel zo te horen heb jij je er met liefde ingestort en zag hij het niet zo. Maar daar er jou dus sowieso niks aan te rekenen. Veel sterkte
Thanks voor je lieve woorden. Het komt ook wel goed ^^
Ja ik had van de week een mail van bol.com gekregen dat iemand had geprobeerd in te loggen, maar ik had dus blijkbaar 2 accounts en heb het wachtwoord van het account dat ik ook echt gebruik gewijzigd. Daarin niet eens naar e-mailadres gekeken want was dus vergeten dat ik dat 2e account nog had. Net kreeg ik dus die bedankt voor je bestelling mail, keek ik meteen in de app (die ingelogd is met mijn account dat ik gebruik) en zag die bestelling niet dus keek toen pas naar het e-mailadres en dacht huh heb ik dacht account ook. Heb meteen contact met bol.com opgenomen en ze hebben het account geblokkeerd gelukkig. Bij dat account stond de bestelling er ook in dus het was geen phishing. Geen idee hoe ze aan mijn wachtwoord komen, kan ik dat ergens uitzoeken?
Ik heb meteen m’n bol wachtwoord veranderd
Echt creepy haha . Hier heeft de hacker toch ook geen voordelen van, behalve dan mensen laten schrikken? Tenzij ze toegang krijgen tot andere accounts dan misschien
We hebben een muizenplaag in huis
Ik heb zo geen zin om te werken morgen, hopelijk is er een beetje actie.
Ook hoop ik dat morgen iets hoor over mijn sollicitatie, ik ben er steeds meer aan toe.
Ooh nee, kunnen jullie het nog zelf oplossen ?
Nee lukt niet meer, gisteren 2 gevangen maar blijven keutels vinden en geluid horen. Heb jaren op scouting gezeten en ben echt nergens bang voor, maar muizen echt de hel!
ik herken wat je zegt. virtuele knuffel, als je wil babbelen mag je pmen <3
Ouders vertelden net een verhaal over de eerste keer dat m’n moeder mee was naar een familiefeest van m’n vader. Blijkbaar moest m’n vader daar zingen met z’n broer (was een of ander jubileum) en m’n moeder zou hun dan begeleiden op de piano. Waren er na afloop verschillende familieleden van m’n vader naar hem toegekomen dat z’n vriendin zo mooi was en het zo goed had gedaan, maar of het niet moeilijk is voor hem dat ze blind is? (Is ze dus niet)
Ik vond het zo’n droog verhaal, tot op de dag vandaag weten ze niet waarom mensen dat dachten. Maar nu zie ik echt voor me dat m’n moeder daar als een soort stevie wonder gezeten heeft hahahaa
Dit is echt heel bijzonder