Wat je even kwijt wil #40

Uiteraard ben ik enorm verkouden 2 dagen voor een onderzoek bij de psych. Nu mag ik niet langskomen en ze twijfelt of beeldbellen handig hiervoor is (wat ik snap). Maar baal zo, gaan er weer twee weken overheen.

ugh mijn werkgever is nu ook nog meer kenau dan normaal (terwijl we thuiswerken he). Het gaat ze niks aan waar ik uithang en wat ik doe. #opbokken

Via UW gaat dat allemaal vanzelf met verzenden. De koper kiest een verzendmethode en jij moet dan of iets uitprinten of je mobiel laten scannen en dan gaat dat gewoon automatisch

1 like

Een bruine? Die had ik laatst ook. Geen idee wat voor beest het was, want nog nooit gezien. Ik heb m met veel moeite naar buiten gekregen en daarna alles hermetisch afgesloten. Vond m doodeng

Sinds mijn vader mijn stofzuiger heeft gefixt heb ik echt een lichtelijke stofzuig verslaving ofzo. Hij doet het zo fucking goed nu.

8 likes

ah brr succes! wat gaan ze precies doen? ik ben aan allebei m’n grote tenen geopereerd dus ik voel je. xoxo een ervaringsdeskundige

1 like

Ja meer bruinig? Maar ook echt een smal lijfje. Qua grootte net iets groter dan een normale wesp. Maar dus echt geen idee wat het is. De volgende keer maak ik er een foto van XD

mag maar 1 iemand per keer in de wc ruimte. Zal die bezet zijn, of is iemand het bordje vergeten om te zetten naar vrij??

Dat gaat zó’n grote opluchting zijn. Ik voel het al als ik eraan denk haha

2 likes

Als je eindelijk de motivatie hebt gevonden om te gaan sporten (thuis met een bepaalde video), je sportkleding aan hebt. Erachter komt dat je eerst die video’s moet overzetten naar een andere computer. Nog steeds die motivatie hebt. En er dan achterkomen dat de batterijen van het toetsenbord leeg zijn en je eerst batterijen moet gaan halen.

Volgens mij wil het universum niet dat ik ga sporten :sob:

Oh en ik wil nog even blij doen want fabrikant van mijn laptop wou het toch niet maken onder garantie want vloeistofschade (oke kan ik begrijpen) maar ook dat het frame van mijn laptop kapot is door mijn eigen schuld (uh oke wtf volgens mij is daar niks kapot aan maar oke).

Maar nu blijkt dus dat ik all risk inboedelverzekering heb en nu gaat mijn verzekering het betalen. :partying_face: :partying_face: Blij want kostenplaatje is in totaal 260 euro pff haha. Jeej binnenkort weer Simsen. Ze gaan dus moederbord en toetsenbord vervangen en aan de buitenkant van mijn laptop gaan ze dingen vervangen.

7 likes

Laatste werkweek. Donderdag klaar :heart_eyes:

51 likes

Oh heerlijk! Mijn teennagel was ooit een beetje ingegroeid. Hoopte toen dat hij meer zou ingroeien, omdat het me zo leuk zou lijken om daaraan geholpen te worden haha. Gebeurde uiteindelijk niet en ging vanzelf over, maar lijkt me zo interessant

2 likes

Ik las net ergens ‘het wordt geen op en top zomermaand met alleen maar hittegolven’. Dat we niet een hittegolf krijgen die een maand duurt is juist op en top. Hoe kun je het nou weer op en top vinden als het een maand lang 30+ graden is? Echt verschrikkelijk is dat. 1x ademhalen en je zweet op plekken waarvan je niet eens wist dat je daar kon zweten

23 likes

Sws alle planten en bomen gaan eraan in die eeuwig durende hittegolf, telt dat dan nooit mee

1 like

Haha nou die twee spuiten met verdoving in je teen vond ik geen aanrader, dus ik zou blij zijn dat het zichzelf heeft opgelost.

1 like

Ja die had ik ook denk ik. Lijf was gestreept, maar idd groter dan een wesp. Vooral langer, niet perse dikker. En volgens mij waren dan de vleugels nog groter, want het was echt wel groter dan een normale vlieg. Ik wilde ook een foto maken, maar hij wes te snel

Ik heb echt zin om mijn baarmoeder aan satan te offeren. Eerst zorg je vier dagen voor een buik van heb ik jou daar en nu pas zet je de poort open. Dit kan veel efficiënter. Het wordt tijd voor een functioneringsgesprek :roll_eyes: .

11 likes

Oh ik heb dat ook gehad ja. Die spuiten in je teen zijn echt naar. De dokter zei toen wel ‘ja als de verdoving is uitgewerkt moet je echt met je voet omhoog en alles voor je laten doen, want je gaat echt veel pijn krijgen dan’. Volgens mij is nu 15 jaar later die verdoving nog niet uitgewerkt dan. Nul pijn gehad daarna haha

Die nieuwsberichten zijn sowieso zo dom. Er staat ook overal van nog even volhouden dit weekend wordt lekker zomers! Hallo met 34 graden je kapot zweten is niet lekker
 ga weg man.

3 likes