Wat je even kwijt wil #40

hahahaha misschien vonden ze je moeder zo mooi en je vader niet zo dat ze niet snapten dat ze je vader koos

4 likes

Nee op mijn oude adres, dat gewoon in dat account stond. Echt heel raar allemaal. Na een kwartier werd de order ook geannuleerd dus snap er nu helemaal niks meer van.

Misschien is iemand je aan 't fucken? Een bekende van je

Hahaha hup steken maar

15 likes

HAHAHA je maakt dat arme meisje nog meer paranoide haha

11 likes

Hahahah hou oopppppppp :joy:

@Xiomara ja dat dacht ik eerst ook, maar het is een e-mailadres wat echt niemand buiten mijn gezin om kent dus lijkt me echt heel sterk. Maarja het account is nu verwijderd dus het zal wel. :woman_shrugging:t4:

1 like

Ik wil hier een film van.

Ik wil dit ook checken maar durf niet :grimacing:

Ah ik heb zo’n leuk weekend gehad en ben een beetje sip dat het voorbij is.

1 like

Ik heb laatst heel veel (gekregen) Rituals producten aan mn moeder gegeven omdat ik er uitslag van krijg en gisteren kreeg ik weer Rituals cadeau van vrienden. Ik ga nooit van Rituals afkomen :weary:

2 likes

Ik heb dit ook gehad! maar twijfel nu of ik overal m’n wachtwoord heb veranderd, gebruik dit e-mailadres al zo lang dat ik niet meer weet waar ik m allemaal voor gebruikt heb. Weet jij of daar ook een tool voor is? Dat je snel kan zien waar je overal een account hebt met dat adres? Zo kreeg ik van de week weer een login voor een of andere game account, die was ik alweer vergeten (ze konden er ook niks mee gelukkig, maar geen fijn gevoel)

Ik herbruik ze en ben blijkbaar driemaal gepwnd. What to do? Ik weet zelfs niet meer waar ik me ooit allemaal een account heb aangemaakt.

Ik heb het weekend gewerkt dus heb nu het gevoel dat het vrijdagavond is. Zo raar.

Dit had ik ook. Was een ww van jaaaaren geleden maar ik dacht wel even ehhh, toen het in het onderwerp stond… maar goed de rest van het verhaal was niet van toepassing en dat ww gebruik ik al lang niet meer. Al is er vast nog een webwinkel ergens waar je ermee in kunt loggen. Of hyves ;).

1 like

Dat dit mailtje nu ook in het Nederlands wordt rondgestuurd.
Dan is er ooit ergens een datalek geweest en hebben ze die gegevens buitgemaakt.
Ik kreeg jaren geleden van iets een soortgelijk mailtje maar dan met het wachtwoord dat ik al lang niet meer gebruikte.

2 likes

Gelukkig stond de bestelling op het adres van mijn ouders dus komt ie hier niet aan de deur

2 likes

Huh heb je nu een foto van arnon grunberg en carry slee? :face_with_monocle: Ze lijken nog op elkaar ook :exploding_head:

3 likes

Ja bij die enge foto die hier gepost was moest ik direct aan Slee denken. :joy:

13 likes

Yay morgen hele dag werken eindelijk weer eens olƩ

Ahaha. Super grappig dat dat je associatie was. Ik dacht alleen maar creepy. :joy:

1 like

Ik heb net een nieuwe wasmachine besteld en ben zo gelukkig. Voel me nu ook heel oud dat ik daar zo blij van word.

8 likes