Ik was altijd helemaal handig en skilled in het van de pont af fietsen en al fietsend mijn mondkapje afdoen met airpods in. Alleen net lanceerde ik tijdens het kapje afdoen ineens mijn airpod uit mijn oor terwijl het super druk was en er nog 50 mensen achter/naast me kwamen fietsen. Ik zag ook niet waar hij heen vloog en toen wees iemand en riep “DAAR” en toen zag ik hem en toen heb ik me letterlijk voor een fietser gegooid om mijn airpod te redden Wat een stress wat een adrenaline ik ben hier te brak voor
Gefeliciteerd
Ja!!! Maar misschien zat het gewoon in die bus en was hij er zelf niet van bewust?
Jeetje soms ben ik echt een sufkut. Ik zit in mijn huis en ruik ineens lekker eten, denkende dat het van de buren was. Was ik even vergeten dat ik zelf lasagne in de oven had gedaan.
Ja ik merk dat ik dit zelf ook doe. Instastories kijken is lekker makkelijk, als ik die hele tijdlijn van geposte foto’s moet doorscrollen kom ik ook zoveel reclame tegen en zo weinig foto’s die door ‘gewone’ mensen zijn gepost.
Maar ik zag jouw foto wel @lightbox en heb m geliked, al voordat ik je post hier zag
Ik heb echt te veel hobbies voor de hoeveelheid vrije tijd die ik heb, schijtirritant
Bedankt
Fijn dat ik altijd op mn FF buddy’s kan rekenen
Ik vind zo’n ijswagen leuk als hij door de wijk komt rijden en daarna verder gaat, maar hij staat nu al voor de tweede dag uren stil met dat rot deuntje .
Ik liep laatst de trein uit en wilde in 1 soepele beweging dat mondkapje aftrekken, trek ik m’n bril er mee af en die stuitert zo op het spoor. Stond ik als een blinde vink te turen of er ergens een conducteur te vinden was, omstanders zijn die voor me gaan halen en een NS-mannetje is toen tussen de trein en het perron gesprongen
Ik wil je wel wat vrije uren doneren. Ik ben echt hopeloos met de vrije tijd die ik momenteel heb en werkelijk geen een hobby vind ik meer leuk. Het liefst zou ik deze zomer ook nog een beetje gaan werken maar dat is uit den boze.
Ik heb gister sinds tijden weer eens goed gedronken en het laat gemaakt (half 5…). M’n interne klok maakte me om kwart voor 8 wakker, maar ik voel me echt topfit? Zo chill, zal vanavond wel instorten maar had ook een kater verwacht dus vette meevaller
Ah dat lijkt me heel frustrerend! Ik wil ook wel wat hobby-ideeën gooien maar het meeste heb je vast zelf ook wel aan gedacht denk ik ):
Ik heb echt al 10+ verschillende dingen de afgelopen 4 dagen geprobeerd. Ik denk stiekem nog dat ik mentaal moet bijkomen van het drukke studiejaar.
Dus ik stond op de pond te wachten. Komt er een man op een scoot mobiel naar beneden gesjeesd. Botst tegen iemand aan. En toen besloot hij dat hij toch nog even een stukje naar voren wou. En toen reed hij vol over iemand heen en door bijna de andere kant van de pond af.
Ah dat klinkt wel logisch ja, hoe stom het ook is kan het soms wel heel goed zijn om je te vervelen. Hoop dat je gauw een beetje bijkomt en weer leuke dingen kan gaan doen
Haha wat een heerlijke verrassing dan! Dubbel genieten.
Zo lekker met het hele gezin uit eten om te vieren dar mijn ouders morgen 36 jaar getrouwd zijn! Nu al zin in.
Ik lig op bed te eten en Het beste van Heel Holland Bakt te kijken. Buiten schijnt de zon en dan voel je toch een soort druk om naar buiten te gaan. Stom eigenlijk.
Ik lees hier best veel over uitgaan, maar zijn er echt al openbare plekken open waar je kan dansen enzo?
Voel me echt super naïef maar dacht dat dat allemaal nog dicht zat.
Ik gebruik normaal Aleve Feminax, maar die is op. Kan ik nu deze gebruiken of is dit toch weer anders?