Ik heb zo’n ontzettend fijn weekend gehad met m’n date en zijn vrienden eerst, toen lekker gebarbecued met date en huisgenootje en vandaag hele dag wezen varen en wakeboarden bij een andere vriendin en haar vriend. Echt voel me ineens heel gelukkig en ‘rijk’ met al die mensen om me heen.
Nooo hoe kan je dit onze grote jeugdheldin Carry Slee aandoen
Dat deed ik ook altijd, maar nu gebruik ik Lastpass, echt een aanrader! Allemaal unieke ww en extra verificaties om erbij te kunnen komen
Ik kan zo genieten van lekker even alles uitzetten en wegleggen en lekker tiktokken, straks weer lekker in bed liggen en domme filmpjes kijken
Ik gebruik sinds kort Zwitsal bodylotion en dat ruikt zoooo lekker. Word elke keer weer helemaal blij als ik het gebruik
mensen in mijn omgeving vragen weleens hoe ik ‘afschakel’ van mijn werk
nou, de laatste tijd kijk ik dit soort Ice skating video’s op youtube en dat is zoooooo rustgevend
dus, ik ben net thuis en heb dit aan staan met een zak chips en ik kom echt tot rust hoor, genieten. een tip
het lekkerste is trouwens als er commentaar onder zit, zoals deze video, omdat ik natuurlijk helemaal geen verstand heb van dit soort zaken en ik op die manier mee kan oordelen hoe ‘mooi’ of ‘perfect’ een draai was
Oh my god er liep er een mega spin over mijn gezicht terwijl ik in bed lag
Hoe gaat het nu? Hopelijk ben je wel in slaap gevallen inmiddels
Oh wat is het lekker afgekoeld. Enige voordeel van zo vroeg naar kantoor moeten. Mijn geduld word echt op de proef gesteld. Nog een hele dag wachten tot ik eindelijk de kleur op de muur kan smijten. Ben zo benieuwd.
Yes, regen!
Ik heb gisteravond pannenkoeken gegeten en sindsdien zo’n buikpijn. Nu nog steeds. Ik heb echt krampen met zweetaanvallen en al. Hoop dat het maar goed gaat op werk
Ik heb ook vijftien jaar voor alles hetzelfde ww. Maar Google geeft het nu ook aan als je ww gelekt is. En ik kreeg ook van die mails inderdaad. Dus nu verander ik mondjesmaat alles. Maar alleen belangrijke dingen. En ik heb truekey, daarin slaat ie alles op.
Ja na een half uur ofzo sliep ik weer, maar dat was meer omdat ik super moe was. Alles kriebelde haha en ben ook nog nooit zo hard uit bed gevlogen
Buh er komen straks klussers in huis en ze zijn een uur te laat en ik wil gewoon dat ze nu al klaar zijn.
Een vriendin van mij gaat verhuizen en ik heb aangeboden om te helpen en nu vraagt ze of ik zaterdag kan, had al plannen maar ik ga sowieso niet klussen in 33 graden
Is truekey niet te hacken dan?
Ik ben na mijn vakantie weer aan het werk, ben een uurtje bezig en mijn ogen vallen nu al bijna dicht. Het is zo saai en er is niemand en ik ben deze vroegte niet meer gewend haha
Ik ben na een een lange vakantie weer aan het werk. Al mijn collega’s hebben nog vakantie en ik open mijn mailbox en lees meteen allemaal stomme dingen; problemen en vervelend nieuws. Niet fijn.