Wat je even kwijt wil #40

Zit te twijfelen om een hotel te boeken voor zaterdag, en dan lekker in de airco te slapen. Of dat dat nou een beetje overdreven is. :upside_down_face:

6 likes

Of de pasvorm van het pakje is gewoon kut en het heeft niks met jouw lichaam te maken.

7 likes

Ik vind het best een goed idee!

1 like

Haha ja dat kan natuurlijk ook!!
Maar stukje onzekerheid in mij zoekt het altijd als eerste bij mijn eigen lijf :sweat_smile:

Ja ik eigenlijk ook, want wij hebben een plat dak en pfff, niet uit te houden. M’n vriend kan alleen niet want die is heel laat pas thuis zaterdag. Dus ik dacht ik kan m’n moeder meevragen, want ze krijgt nog een verjaardagscadeau. Maar het voelt ook wel decadent, een hotel boeken omdat het zo snoeiheet wordt.

4 likes

O je brengt me op ideeen wel

Ja nou moet niet iedereen een hotel gaan boeken zaterdag :ghost:

3 likes

Vriend komt met kleine oogjes uit bed, gister van 12.00-2.00u op terras gezeten.
“Brak?”
“Yes, Barrie van Brakkestein it is.”

:joy: De arme man gaat nu werken.

9 likes

Ze horen haar iets te geven.

Zin om die verhaaltjes uit dat schriftje naar de uitgever te brengen. Ik deed ook zelf de illustraties zon multi talent ben ik.

1 like

Zoiets heb ik ook ooit gehad, maar alles gaat dan in de klit zitten. Misschien dat ik er een dan neem om mijn favoriete sieraden in te stoppen. Zo’n kast lijkt me dan weer ideaal voor kettingen en zo.

1 like

Heb net mijn vriezer “ontdooid” met een groot mes
afbeelding

13 likes

13.48 en het enige wat ik vandaag gedaan heb is chatten met collega’s over het weekend, een fitgirl bananenbrood en normaal brood bakken. Precies 0 stappen vooruitgang geboekt met mijn rapport wat vanmiddag uitgestuurd moet worden naar alle directe collega’s.

edit: heb ook nog een wasje gedraaid, bed afgehaald, beddengoed gewassen, gedroogd en opnieuw om het bed gedaan. Dit is niet de productiviteit die ik nodig had vanochtend.

9 likes

Ik was ook zo’n natuurtalent op de basisschool. De juf gaf daar ons de opdracht om een zo’n lang mogelijke goedlopende zin te schrijven. Ik won en sindsdien ben ik de koningin van de langdradigheid en de nachtmerrie voor iedere docent die moet nakijken. :grimacing:

18 likes

Er komt straks iemand naar mijn auto kijken, en diegene komt van ver dus denk dat de kans groot is dat hij hem meeneemt. En mijn auto weet nog van niks :disappointed_relieved: die denkt dat we straks lekker naar de sportschool gaan rijden samen

Bah bah moet gewoon huilen terwijl ik dit typ

38 likes

“Het enige wat ik vandaag gedaan heb”
Hahaha gurll je hebt echt al zoveel gedaan vandaag, zou jouw motivatie wel willen!

1 like

Moest jouw auto weg omdat je samen met je vriend 1 auto gaat gebruiken? :frowning:
Ik zal alvast een minuutje stilte inplannen.

1 like

Nee omg dat zou helemaal vreselijk zijn ik krijg een andere auto

1 like

Hahaha ja opzich wel veel dingen gedaan maar niet de dingen waarvoor ik door m’n baas betaald word helaas.

Ja :pleading_face: zoiets moet ik indd maar gaan doen

2 likes