Hele late reactie maar ik werk als beleidsmedewerker op een ministerie, mocht je er nog iets aan hebben.
Oh eng gevoel is dat he? Maar komt vast goed, hij weet vast de weg naar huis nog wel.
Heb dit mailtje ook een paar keer gehad, schrok er echt van maar was gelukkig ook een heel oud wachtwoord. Heb wel meteen alles veranderd voor de zekerheid.
Ik heb een aantal maanden geleden gezegd (toen ze het vroegen) dat ik wel een (hele dure) opleiding wilde doen die vanuit werk wordt georganiseerd. Nu krijg ik de officiële uitnodiging met de groepsindeling en het enige wat ik denk is: NEE. Ik wil weg bij deze organisatie en iets heel anders gaan doen, alleen dit is nog een beetje onzeker. Ik heb pas volgende maand een gesprek voor de toelating. Áls ik daar doorheen kom, dan start ik pas in januari/februari daarmee. Nu moet ik met m’n leidinggevende in gesprek hierover om aan te geven dat ik niet weet wat ik wil op dit moment en dat haat ik
Alles is te hacken maar ik vertrouw toch meer op de veiligheid van truekey en mensen die daar dag in dag uit mee bezig zijn dan mijn eigen mooie hoofdje, ik kan al die wachtwoorden niet onthouden en elke x dezelfde gebruiken is echt niet handig.
Ah snap ik. Gelukkig kon je hem wel weer vinden dan. Hoe lang woon je er?
Doe jij iets met (cyber)security? Interessant!
Ik kan niet wachten tot ik op mezelf woon en een Xenos sieradenkast heb. Alles is nu zo’n ongeorganiseerde rotzooi
Ik snap niet hoe hier nog steeds wespen en alles naar binnen kunnen vliegen! Heb gisteren wat vliegen door een open raam terug naar buiten gebonjourd en boeiend vliegen. Maar nu net weer een wesp en gisteren en vandaag ook al een paar hele grote vreemde beesten (smaller lijf dan een wesp, maar wel groot? En iets van donkere streepjes?) Die beesten zitten dan ook bij een raam dat alleen op de klap staat en wat ik zonder een halve verbouwing niet groot open kan zetten. Dus ik kill ze nu steeds (ohja en bang voor wespen ). Heb juist een vliegengordijn opgehangen om dit te voorkomen want daar kwamen de meeste dieren door.
Uiteraard ben ik enorm verkouden 2 dagen voor een onderzoek bij de psych. Nu mag ik niet langskomen en ze twijfelt of beeldbellen handig hiervoor is (wat ik snap). Maar baal zo, gaan er weer twee weken overheen.
ugh mijn werkgever is nu ook nog meer kenau dan normaal (terwijl we thuiswerken he). Het gaat ze niks aan waar ik uithang en wat ik doe. #opbokken
Via UW gaat dat allemaal vanzelf met verzenden. De koper kiest een verzendmethode en jij moet dan of iets uitprinten of je mobiel laten scannen en dan gaat dat gewoon automatisch
Een bruine? Die had ik laatst ook. Geen idee wat voor beest het was, want nog nooit gezien. Ik heb m met veel moeite naar buiten gekregen en daarna alles hermetisch afgesloten. Vond m doodeng
Sinds mijn vader mijn stofzuiger heeft gefixt heb ik echt een lichtelijke stofzuig verslaving ofzo. Hij doet het zo fucking goed nu.
ah brr succes! wat gaan ze precies doen? ik ben aan allebei m’n grote tenen geopereerd dus ik voel je. xoxo een ervaringsdeskundige
Ja meer bruinig? Maar ook echt een smal lijfje. Qua grootte net iets groter dan een normale wesp. Maar dus echt geen idee wat het is. De volgende keer maak ik er een foto van XD
mag maar 1 iemand per keer in de wc ruimte. Zal die bezet zijn, of is iemand het bordje vergeten om te zetten naar vrij??
Dat gaat zó’n grote opluchting zijn. Ik voel het al als ik eraan denk haha
Als je eindelijk de motivatie hebt gevonden om te gaan sporten (thuis met een bepaalde video), je sportkleding aan hebt. Erachter komt dat je eerst die video’s moet overzetten naar een andere computer. Nog steeds die motivatie hebt. En er dan achterkomen dat de batterijen van het toetsenbord leeg zijn en je eerst batterijen moet gaan halen.
Volgens mij wil het universum niet dat ik ga sporten
Oh en ik wil nog even blij doen want fabrikant van mijn laptop wou het toch niet maken onder garantie want vloeistofschade (oke kan ik begrijpen) maar ook dat het frame van mijn laptop kapot is door mijn eigen schuld (uh oke wtf volgens mij is daar niks kapot aan maar oke).
Maar nu blijkt dus dat ik all risk inboedelverzekering heb en nu gaat mijn verzekering het betalen.
Blij want kostenplaatje is in totaal 260 euro pff haha. Jeej binnenkort weer Simsen. Ze gaan dus moederbord en toetsenbord vervangen en aan de buitenkant van mijn laptop gaan ze dingen vervangen.