Wat je even kwijt wil #40

Laatste werkweek. Donderdag klaar :heart_eyes:

51 likes

Oh heerlijk! Mijn teennagel was ooit een beetje ingegroeid. Hoopte toen dat hij meer zou ingroeien, omdat het me zo leuk zou lijken om daaraan geholpen te worden haha. Gebeurde uiteindelijk niet en ging vanzelf over, maar lijkt me zo interessant

2 likes

Ik las net ergens ā€˜het wordt geen op en top zomermaand met alleen maar hittegolven’. Dat we niet een hittegolf krijgen die een maand duurt is juist op en top. Hoe kun je het nou weer op en top vinden als het een maand lang 30+ graden is? Echt verschrikkelijk is dat. 1x ademhalen en je zweet op plekken waarvan je niet eens wist dat je daar kon zweten

23 likes

Sws alle planten en bomen gaan eraan in die eeuwig durende hittegolf, telt dat dan nooit mee

1 like

Haha nou die twee spuiten met verdoving in je teen vond ik geen aanrader, dus ik zou blij zijn dat het zichzelf heeft opgelost.

1 like

Ja die had ik ook denk ik. Lijf was gestreept, maar idd groter dan een wesp. Vooral langer, niet perse dikker. En volgens mij waren dan de vleugels nog groter, want het was echt wel groter dan een normale vlieg. Ik wilde ook een foto maken, maar hij wes te snel

Ik heb echt zin om mijn baarmoeder aan satan te offeren. Eerst zorg je vier dagen voor een buik van heb ik jou daar en nu pas zet je de poort open. Dit kan veel efficiƫnter. Het wordt tijd voor een functioneringsgesprek :roll_eyes: .

11 likes

Oh ik heb dat ook gehad ja. Die spuiten in je teen zijn echt naar. De dokter zei toen wel ā€˜ja als de verdoving is uitgewerkt moet je echt met je voet omhoog en alles voor je laten doen, want je gaat echt veel pijn krijgen dan’. Volgens mij is nu 15 jaar later die verdoving nog niet uitgewerkt dan. Nul pijn gehad daarna haha

Die nieuwsberichten zijn sowieso zo dom. Er staat ook overal van nog even volhouden dit weekend wordt lekker zomers! Hallo met 34 graden je kapot zweten is niet lekker… ga weg man.

3 likes

Haha ja ik heb daarna inderdaad geen pijn gehad, ze hadden wel gezegd dat de wond makkelijker open kon gaan als er bloed heen stroomde, dus wel braaf met mijn voet omhoog gezeten. Ze hebben het twee keer moeten doen, maar ik ben er gelukkig ook vanaf!

1 like

Ik heb vannacht gedroomd over de satisfyer. Ik heb niet eens een satisfyer :sweat_smile:

1 like

En de rest

Ik las toevallig laatst iets over hoornaars waarvan ze vragen deze aub te melden om ze op te kunnen sporen. ze zijn een bedreiging voor honingbijen, wilde bijen en andere insecten. Kon dat bericht zo niet vinden, maar wel dit;

https://www.bd.nl/brabant/aziatische-hoornaar-ook-in-brabant-niet-gevaarlijk-voor-mensen~a5898152/?referrer=https://www.google.nl/

Weet niet of ze erop lijken?

De maximale temperatuur dat ik comfortabel kan werken, met behulp van een ventilator, is 25 graden. Weet echt niet hoe ik het vol ga houden als het straks 30+ is.

1 like

Is dit geschreven door Trump of zo? Met z’n ā€œwe hebben global warming nodigā€

1 like

spannend! je weet de weg naar het tmi topic he? misschien kom ik ook nog wel vieze foto’s delen, ik leek namelijk wel geopereerd door een veearts :joy:

1 like

Aah ik werd rond drie uur wakker ofz en heb toen bijna een uur wakker gelegen en nu ben ik natuurlijk zooo moe. Alsof de dip na het weekend niet al genoeg was

Moet maar even in mijn hoofd houden dat ik een kort weekje heb ivm vakantie

Als ik later met pensioen ben wil ik echt een boot. Met lekker weer de hele dag een beetje varen. Beetje op m’n campingstoel met een boek lopen niksen terwijl mijn Henk dan voor kapitein speelt. Heerlijk

12 likes

Moet Henk wel shirtloos achter het roer staan en jij heel chagrijnig kijken!

Tijdens mijn vorige werk gingen we vaak lunchen op terras langs een water. We kwamen echt tot de conclusie dat zo’n boot niet leuk is gezien hoe de mensen erop kijken.

6 likes

Ik heb bijna alle influencers een maand geleden van mijn insta afgegooid en mis ze echt totaal niet. Wat een verademing ook, niet telkens die gemaakte fitgirl en bikini foto’s.

10 likes

Uiteraard. Lekker zonnebankbruin hoort er eigenlijk ook bij, maar ik verbrand helaas alleen

1 like