Schuiven lukt niet, zitten vast aan de achterkant. @skadi En indrukken kan wel, maar krijg ze er dan met geen mogelijkheid af…
Edit: omg het is gelukt!!! Zowat mijn vingers gebroken maar indd dus toch indrukken haha
Schuiven lukt niet, zitten vast aan de achterkant. @skadi En indrukken kan wel, maar krijg ze er dan met geen mogelijkheid af…
Edit: omg het is gelukt!!! Zowat mijn vingers gebroken maar indd dus toch indrukken haha
Ik moet opeens weer aan suikertje denken. Ik ben zo benieuwd of dat nou een ouwe viespeuk was of iemand die zat te trollen… We zullen er nooit achter komen…
Heb je dit gefilmd?
Je mag alleen de schuld bij jezelf zoeken als het om een handelingen gaat. Anders komt de Body Conscious Police bij je op visite.
Jezus 2020 is wel compleet voor mij hoor, op de lijst van tegenslagen is vandaag ook weer slecht nieuws gekomen over mijn rug. En nu moet ik kiezen of ik voor een operatie ga met revalidatie van een jaar met een niet al te beste slagingskans (terwijl ik wil beginnen aan mijn promotieonderzoek) of niets doen en hopen dat ik voorlopig kan blijven lopen en leven op alle mogelijke pijnstillers.
Wat heftig. Klinkt als een onmogelijke keuze. Heb je al een idee?
Ik koos eerst voor optie 1, maar ik vind wat @Willem zegt ook een goed idee: 1 roze meenemen, zodat je meteen iets hebt en dan daar nieuwe kopen. De handdoeken van Ikea zijn heel fijn!
Nee nog geen idee… Ik heb nog binnenkort een afspraak met een andere chirurg om erover te praten (mijn eigen arts wilde ook niet de keuze in zijn eentje maken vanwege de impact) dus hopelijk wordt het dan iets duidelijker.
Jeetje wat een klote situatie. Goed om een second opinion aan te vragen, dat kan best wat opleveren!
Ik zeg het voor de zekerheid even, omdat ik hier zelf niet aan gedacht had: let je ook op gewicht? Met vacuümzakken kun je meer volume kwijt in je koffer, maar daardoor ook meer gewicht, en zit je dus sneller over de max!
Na 25 jaar in deze buurt wonen zou je verwachten dat ik nergens meer van opkijk, maar nope. Er is een stel hier uit de buurt naar zo’n demonstratie tegen de Corona maatregels gegaan
Nee, daar zou ik ook niet op rekenen, maar dat iemand iets meeneemt voor de baas op de laatste dag na allemaal ellende is ook echt de omgekeerde wereld. Lekker aftellen met Carlo en Irene deze week. #nog3
Wehh ik heb echt behoefte aan vakantie, ik voel me 24/7 gestrest. Ik zou een vriendin in Berlijn opzoeken maar die is net met een nieuwe fulltimebaan begonnen waardoor het nu even niet goed uitkomt echt jammer want ik mis haar en ik mis ook de beste pindakaas ter wereld die ik daar wilde inslaan
Ik ben vannacht echt compleet lek geprikt, omg zo irritant de jeuk.
Ik had ineens een puistje op mijn wang en ik kon er natuurlijk niet van af blijven, dus nu heb ik er 3 puistjes bijgekregen
Eindelijk onderweg naar huis, to Starbucks or not. That’s the question. Hahahaha nee. Ik ga.
Ja sowieso doen
Wat bestel je
Basic bish latte! (Latte met suiker vrije vanille en lacto vrije melk)
Edit: ha yes, gehaald en ook nog overstap gehaald. Scheelt me weer 15 min wachten. noice
Pfff ik voel me echt zo gestrest vandaag, moet echt veel verschillende werkdingen door elkaar doen komende weken, ben ongesteld, moet donderdag een presentatie af hebben waar ik totaal in verzuip en moet donderdag ook naar het ziekenhuis en dat vind ik ook spannend.
Kan niet wachten tot ik over twee weken een week vakantie heb