Bak met schijt kan ze krijgen
Haha een sieradenkast? Ik gebruik een theedoos van Xenos voor sieraden😂 ok nouja wel bijna alleen voor oorbellen. Maar met een kast dan moet je wel heel veel sieraden hebben.
Je kan het ook iets meer fancy doen. Een taart waar je stront in hebt verwerkt en chocolade.
https://images.app.goo.gl/47v2Gr5d1mo8UunU8
Edit: Geen idee hoe ik die gif goed krijg. Maar is dat stukje uit th help.
Iemand op insta promote haar nieuwe blog. En ze zei “Writing is something ive been doing since i was 6 years old”.
Oke dan schreef je aap noot mies boeken of wat.
Ik zit nooit op twitter, maar raakte er zojuist toevallig verzeild en kwam dit draadje tegen:
Ben ik te dom of is dit gewoon niet te volgen? Is dit een ding op Twitter, om zo quasi-nonchalant maar hautain te typen? Hij heet natuurlijk wel Constanteyn.
Edit: en wat is dit dan?? https://twitter.com/Constanteyn1/status/1289511206500343808 Potteuze vrouwen?
Mijn God wat een dooddoener.
“I’ve been defecating since the day I was born, so it’s time to share my stool wisdom. Starting with this cow manure.”
Wat een bal gehakt.
Hahaha wat een kneus. Hij vertelt dit ook nav een vraag over voorbeelden van cancelcultuur. Nou bij deze Connie
Ik wacht vol spanning tot vanavond mijn Zalando pakketje komt. Ik heb een 2 delig pakje gekocht voor de vakantie en het kan voor mijn gevoel 2 kanten op… Of het staat echt super leuk, of ik heb er echt 0.0 figuur voor en voel me opgeblazen en bleh…
Zit te twijfelen om een hotel te boeken voor zaterdag, en dan lekker in de airco te slapen. Of dat dat nou een beetje overdreven is.
Of de pasvorm van het pakje is gewoon kut en het heeft niks met jouw lichaam te maken.
Ik vind het best een goed idee!
Haha ja dat kan natuurlijk ook!!
Maar stukje onzekerheid in mij zoekt het altijd als eerste bij mijn eigen lijf
Ja ik eigenlijk ook, want wij hebben een plat dak en pfff, niet uit te houden. M’n vriend kan alleen niet want die is heel laat pas thuis zaterdag. Dus ik dacht ik kan m’n moeder meevragen, want ze krijgt nog een verjaardagscadeau. Maar het voelt ook wel decadent, een hotel boeken omdat het zo snoeiheet wordt.
O je brengt me op ideeen wel
Ja nou moet niet iedereen een hotel gaan boeken zaterdag
Vriend komt met kleine oogjes uit bed, gister van 12.00-2.00u op terras gezeten.
“Brak?”
“Yes, Barrie van Brakkestein it is.”
De arme man gaat nu werken.
Ze horen haar iets te geven.
Zin om die verhaaltjes uit dat schriftje naar de uitgever te brengen. Ik deed ook zelf de illustraties zon multi talent ben ik.
Zoiets heb ik ook ooit gehad, maar alles gaat dan in de klit zitten. Misschien dat ik er een dan neem om mijn favoriete sieraden in te stoppen. Zo’n kast lijkt me dan weer ideaal voor kettingen en zo.