Wat je even kwijt wil #40

Heb net mijn vriezer “ontdooid” met een groot mes
afbeelding

13 likes

13.48 en het enige wat ik vandaag gedaan heb is chatten met collega’s over het weekend, een fitgirl bananenbrood en normaal brood bakken. Precies 0 stappen vooruitgang geboekt met mijn rapport wat vanmiddag uitgestuurd moet worden naar alle directe collega’s.

edit: heb ook nog een wasje gedraaid, bed afgehaald, beddengoed gewassen, gedroogd en opnieuw om het bed gedaan. Dit is niet de productiviteit die ik nodig had vanochtend.

9 likes

Ik was ook zo’n natuurtalent op de basisschool. De juf gaf daar ons de opdracht om een zo’n lang mogelijke goedlopende zin te schrijven. Ik won en sindsdien ben ik de koningin van de langdradigheid en de nachtmerrie voor iedere docent die moet nakijken. :grimacing:

18 likes

Er komt straks iemand naar mijn auto kijken, en diegene komt van ver dus denk dat de kans groot is dat hij hem meeneemt. En mijn auto weet nog van niks :disappointed_relieved: die denkt dat we straks lekker naar de sportschool gaan rijden samen

Bah bah moet gewoon huilen terwijl ik dit typ

38 likes

“Het enige wat ik vandaag gedaan heb”
Hahaha gurll je hebt echt al zoveel gedaan vandaag, zou jouw motivatie wel willen!

1 like

Moest jouw auto weg omdat je samen met je vriend 1 auto gaat gebruiken? :frowning:
Ik zal alvast een minuutje stilte inplannen.

1 like

Nee omg dat zou helemaal vreselijk zijn ik krijg een andere auto

1 like

Hahaha ja opzich wel veel dingen gedaan maar niet de dingen waarvoor ik door m’n baas betaald word helaas.

Ja :pleading_face: zoiets moet ik indd maar gaan doen

2 likes

Ik ben zo blij met mijn rijbewijs, echt een gevoel van vrijheid. Geniet het meest van lekker in mijn eentje op pad gaan en met de radio meeblèren

11 likes

Daarom vond ik het al zo raar. Karl zonder het comfort van een eigen auto is als Carry Slee zonder pittig montuurtje.

3 likes

Haha shit ik gebruik dit in mijn sollicitatiebrieven maar ik schreef echt verzonnen verhaaltjes en mijn vader ging die dan voor me overtikken en uitprinten. Echt hele verhalen. Maar ik ambieer geen carrière als schrijver, althans niet in die zin van het woord.

Ja snap het, wel chill dat je nu je huishouden hebt gedaan
Hopelijk red je je deadline nog?
Ik voer op vrije dagen geen reet uit en als ik belangrijkere dingen moet doen ga ik ook afleiding zoeken in huishouden

1 like

Een collega kwam langs met z’n baby van drie maanden en ik mocht haar even vasthouden. Nu ben ik weer helemaal zen. De wangen van een baby zijn echt de beste kussentjes in de wereld.

18 likes

Zou eeecht geen handdoeken meenemen. Je kunt vast wel ongeveer dezelfde vinden in Denemarken. Je kunt bijv voor de 1e dag wel 1 kleinere handdoek meenemen, daar kun je je gezicht mee wassen, handen wassen en bij wijze van ook je lichaam afdrogen de eerste dag. En dan paar verschillende daar kopen. Ik denk ook dat als je weer terug verhuist je genoeg andere spulletjes gaat verzamelen, dat je die handdoeken gewoon daar achterlaat. Zou zonde zijn als je bagage moet bijboeken oid voor een handdoeken set.

1 like

Ik zou hier kopen en meenemen, want in DK is alles veel duurder dus zonde van je geld

1 like
  1. Iets van thuis is misschien fijn, een knalroze doorn in het oog is niet écht een doorn in het oog (grapje), het kost je nu niks en je kunt ze eventueel daar achterlaten (omdat je bijvoorbeeld wat andere kleding mee terugneemt) en dan kun je hier altijd weer die nieuwe kopen van je hema tegoedbon, waarvan het zonde is als ze gejat zouden worden in die gedeelde badkamer bijvoorbeeld. Als je ze niet allemaal meeneemt hoeft je vriend geen nieuwe te kopen, en je kunt ze gewoon bij de gekleurde was mikken.
1 like

Indien je niet alles mee kan nemen wegens ruimte gebrek; er zijn een aantal fb groepen (zoals https://www.facebook.com/groups/49743067414/ en https://www.facebook.com/groups/1520591751562430/) en daar worden vaak verzoekjes gepost of iemand een tas oid mee naar Denemarken kan nemen. Zelf heb ik ook iemand gevonden die tijdens corona mijn hele inboedel (gratis!!) heeft meegenomen vanuit Kopenhagen naar Nederland.
Overigens zijn handdoeken in DK redelijk vergelijkbaar qua prijs met NL als je ze bij jysk of ikea koopt!

1 like

Voor volgende week één nachtje in een hotel geboekt, voelt als een hele vakantie. Precies na de hittegolf als het goed is, dus hopelijk valt het weer een beetje mee dan.

3 likes

Ik heb een super ultra specifieke blouse in mijn hoofd die ik wil hebben. En nu heb ik medelijden met mijn vriend die met mij de hele stad door moet tot ik (hopelijk) iets heb gevonden dat voldoet aan de eisen.