In mijn Daily Mix komt een liedje Careless whispervoorbij wat altijd bij een vriend en mij hoorde. We zijn geen vrienden meer en het doet pijn.
Ik heb mān moeder gevraagd, maar ze is aan het knie geopereerd en het was nog te pijnlijk voor haar dus we gaan later een nachtje weg. Vriendinnen op vakantie of zitten met een baby. Alleen wil ik niet meer want heb ik het verleden vaak genoeg alleen in een hotel gezeten dus dat wil ik liever niet. Maar ik las ergens dat jij dat nog soms wel doet om even rust te krijgen toch? Het kan ook wel heel relaxt zijn! Maar ga je dan ook alleen ontbijten, ik deed dat vaak maar op de kamer. Ik heb al wel een backup plan voor zaterdag.
Oh ja snap ik, lijkt me dan echt heeeerlijk! En vooral als je net een baby of kleine kinderen hebt je ff wil opladen zegmaar. Dat kon ik de laatste maanden al redelijk l (zat/zit in een burn out) Mijn backup plan is een nachtje slapen in Nederland bij 2 vrienden met een baby die een vakantiehuisje hebben, hebben ze zelf voorgesteld, maar ik voel me dan veeel te opgeladen om dat te doen. Vind ik ook helemaal niet fijn voor hun privacy. Dusss nu is mān backup plan, ik ga naar mān ouders, die hebben toevallig ook nog airco in huis! en kan ik koken voor mān moeder. Zag het alleen niet zitten om compleet weer te stikken in een appartement die slecht geĆÆsoleerd is, met nieuwe medicatie waarvan ik heeel duizelig wordt en een vriend die heel laat thuiskomt.
Huh kan iemand me helpen? Hoe krijg ik hier nu een foto in. Dit staat op de achterkant maar ik snap het niet. Voel me heel dom haha
Kan je die dingen er niet afschuiven, naar links/ rechts helemaal?
Het zijn een soort clipjes, dus als het goed is kun je ze inknijpen en dan eraf halen.
Denk niet dat ik iets krijg ja krijg vrijheid terug, lol
Lekker je eigen afscheid vieren donderdag. Winkel versieren, taart op de toonbank, confettikanon, alles.
Schuiven lukt niet, zitten vast aan de achterkant. @skadi En indrukken kan wel, maar krijg ze er dan met geen mogelijkheid afā¦
Edit: omg het is gelukt!!! Zowat mijn vingers gebroken maar indd dus toch indrukken haha
Ik moet opeens weer aan suikertje denken. Ik ben zo benieuwd of dat nou een ouwe viespeuk was of iemand die zat te trollen⦠We zullen er nooit achter komenā¦
Heb je dit gefilmd?
Je mag alleen de schuld bij jezelf zoeken als het om een handelingen gaat. Anders komt de Body Conscious Police bij je op visite.
Jezus 2020 is wel compleet voor mij hoor, op de lijst van tegenslagen is vandaag ook weer slecht nieuws gekomen over mijn rug. En nu moet ik kiezen of ik voor een operatie ga met revalidatie van een jaar met een niet al te beste slagingskans (terwijl ik wil beginnen aan mijn promotieonderzoek) of niets doen en hopen dat ik voorlopig kan blijven lopen en leven op alle mogelijke pijnstillers.
Wat heftig. Klinkt als een onmogelijke keuze. Heb je al een idee?
Ik koos eerst voor optie 1, maar ik vind wat @Willem zegt ook een goed idee: 1 roze meenemen, zodat je meteen iets hebt en dan daar nieuwe kopen. De handdoeken van Ikea zijn heel fijn!
Nee nog geen idee⦠Ik heb nog binnenkort een afspraak met een andere chirurg om erover te praten (mijn eigen arts wilde ook niet de keuze in zijn eentje maken vanwege de impact) dus hopelijk wordt het dan iets duidelijker.
Jeetje wat een klote situatie. Goed om een second opinion aan te vragen, dat kan best wat opleveren!
Ik zeg het voor de zekerheid even, omdat ik hier zelf niet aan gedacht had: let je ook op gewicht? Met vacuümzakken kun je meer volume kwijt in je koffer, maar daardoor ook meer gewicht, en zit je dus sneller over de max!
Na 25 jaar in deze buurt wonen zou je verwachten dat ik nergens meer van opkijk, maar nope. Er is een stel hier uit de buurt naar zoān demonstratie tegen de Corona maatregels gegaan