Voel me een beetje verkouden en benauwd omdat ik heel het weekend mn alergische gezicht in een katten vacht heb gestopt. Maar ze was voor t eerst rustig en lief
Bedoel je dat er naar verhouding, in jouw beleving, meer mensen zwanger zijn In Coronatijd dan tijdens een andere periode?
Het is hier erg mooi en fijn.
https://www.booking.com/hotel/nl/thermen-bussloo.nl.html?aid=311093;label=thermen-bussloo-YEOrh28xtKWHb2YCHSBQSM405053586436:pl:ta:p1:p2:ac:ap:neg:fi:tiaud-890902234939:kwd-34568677121:lp9065280:li:dem:dm:ppccp=UmFuZG9tSVYkc2RlIyh9YdnZzv7u3SiOX_j9-9uVkgY;ws=&gclid=Cj0KCQjw6575BRCQARIsAMp-ksOQ_JpSxtC51P5S3m_AEMINpQoXnC4FTbnJEuxaRdGpsk_MqFPfMBkaAro0EALw_wcB
Ziet er wel super uit en idd mooie qua Veluwe gebied kunnen we ook nog wandelen
Ja please. Dat wil ik ook.
Almost paaaaraaadiiiise
Maar eigenlijk is er in deze wereld toch nooit een juist moment om een kindje op de wereld te zetten? Er is altijd wel iets aan de hand.
Hahahaha zulke posts zijn nu ook al een apart artikel waard https://www.thebestsocial.media/nl/linkedin-diploma-inspirerend-doorzettingsvermogen/
Fort Beemster!
Omdat ik al 3 jaar een sterke kinderwens heb en geen 25 meer ben. Daarom.
Echt fuck dit oordeel met je âwaarom zou je bewust een risico nemenâ?!
Weet je, in oorlogstijd worden ook kinderen geboren. Het klimaat is allesbehalve zeker, eerder verontrustend. Men zet nieuw leven op de wereld altijd zonder te weten hoe de toekomst eruit gaat zien. Maar dat is gewoon menselijk, denk ik? Een soort optimisme, dat je denkt, we redden het wel. Daarin is corona niet anders dan een willekeurige andere situatie.
@anon12348926 ik weet niet of je echt op zoek bent naar een wellness met hotel, of naar een hotel met wellnessfaciliteiten? Indien het laatste: Oesterdam Resort. Prachtig nieuw hotel in een waterrijke omgeving met een heerlijk restaurant, mooie wandelomgeving, leuke plekjes in de buurt.
Heeft iemand tips voor een nekmassage apparaat voor thuis?
Bekijk Nekmassage kussen - Nekmassagekussen - Massagekussen - Nek massage kussen - Nekmassage Apparaat op: https://www.bol.com/nl/p/nekmassage-kussen-nekmassagekussen-massagekussen-nek-massage-kussen-nekmassage-apparaat/9200000112377150?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Werkt zoiets bijv echt goed?
Hier ging dat echt supergoed! Ik vond het ook spannend maar mijn kat is uren lang op pad en vindt tot nu toe de weg netjes terug.
Ken jij het verhaal van iedereen die zwanger is dan?
Het is over het algemeen niet dat mensen wakker worden op een ochtend en denken: ja een kind, laten we die vandaag eens gaan maken.
Ziet er ook waanzinnig uit bedankt
Wat helpt dan wel
Heb voor het eerst in mijn leven een kantoorbaan en zoân last van mijn nek/schouders. Laptop staat al hoger, heb al een bureaustoel besteld en alle tips over je thuiswerkplek zo goed mogelijk inrichten heb ik al geprobeerd maar pff, heb er nog steeds zoân last van. Lig nu met een kersenpittenzak in mijn nek, maar heb het idee dat dat alleen verwarmt en niet de pijn vermindert.
Als iemand ook tips heeft hoe ik zo goed mogelijk op mijn houding kan letten hoor ik die ook graag, ben dit helemaal niet gewend dus best wel zoekende naar hoe ik moet zitten hah.
Ah welke camping is het, als je dat wil delen? Klinkt mega chill
O dit is misschien nog wel beter, ga dit eens proberen Thanks
Huh haha maar als je het nog maar kort wil dan vind je het niet oké? selectief oordeel.
@Juuldie ja ik snap die overwegingen, denk er ook veel over na. Om het klimaat maak ik me echt veel zorgen en ik geloof niet dat mijn ouders, grootouders en eerder zo over het milieu hebben âhoeven na te denkenâ i.c.m. hun kinderwens.
Maar verder, ik weet het niet. Geopolitieke spanningen bijv. zijn er vaker geweest. Ik ben gauw geneigd te denken âJezus, met Trump aan het roer, erger kan nietâ, maar in de Koude Oorlog maakten mensen zich ook veel zorgen, tijdens de oliecrisis, âŠ
Er zijn ook veel dingen steeds beter denk ik, al moeten we blijven doorvechten en ontwikkelen natuurlijk. Maar als vrouw bijv. leef ik liever nu dan 50 jaar geleden. Veel ziekten/aandoeningen kunnen we steeds beter behandelen of steeds comfortabeler maken. Voor veel onderwerpen is steeds meer aandacht, meer kennis, meer inzicht. Ik denk dat veel zaken in toekomstige generaties ook beter kunnen worden?