Wat je even kwijt wil #40

Nee, daar zou ik ook niet op rekenen, maar dat iemand iets meeneemt voor de baas op de laatste dag na allemaal ellende is ook echt de omgekeerde wereld. :stuck_out_tongue: Lekker aftellen met Carlo en Irene deze week. #nog3

1 like

afbeelding

1 like

Wehh ik heb echt behoefte aan vakantie, ik voel me 24/7 gestrest. Ik zou een vriendin in Berlijn opzoeken maar die is net met een nieuwe fulltimebaan begonnen waardoor het nu even niet goed uitkomt :thumbsdown: echt jammer want ik mis haar en ik mis ook de beste pindakaas ter wereld die ik daar wilde inslaan :broken_heart:

Ik ben vannacht echt compleet lek geprikt, omg zo irritant de jeuk.

Ik had ineens een puistje op mijn wang en ik kon er natuurlijk niet van af blijven, dus nu heb ik er 3 puistjes bijgekregen :expressionless::expressionless:

Eindelijk onderweg naar huis, to Starbucks or not. That’s the question. Hahahaha nee. Ik ga.

1 like

Ja sowieso doen
Wat bestel je

1 like

Basic bish latte! (Latte met suiker vrije vanille en lacto vrije melk)

Edit: ha yes, gehaald en ook nog overstap gehaald. Scheelt me weer 15 min wachten. noice

4 likes

Pfff ik voel me echt zo gestrest vandaag, moet echt veel verschillende werkdingen door elkaar doen komende weken, ben ongesteld, moet donderdag een presentatie af hebben waar ik totaal in verzuip en moet donderdag ook naar het ziekenhuis en dat vind ik ook spannend.
Kan niet wachten tot ik over twee weken een week vakantie heb

Zou echt leuk zijn als deze zo op het menu stond

1 like

Misschien wel op hun secret menu? De Karen of de basic bish. 10/10 would buy.

1 like

De Karen is als hij decaf is, want die zijn echt kut om te maken

1 like

Ik was gister bij de SB en toen bedacht ik me dat ik me in NY helemaal cool voelde met van die lange namen bestellingen.
En hier is het echt zo van " Eh ja
 doe maar koffie meej mellik"

4 likes

Ik ben echt super productief geweest vandaag + ik had een tijdje terug een beetje gedoe met m’n uren/vakantie opnemen (vaag, saai verhaal) maar ik heb even zitten puzzelen en het valt allemaal mee :smiley: En nu ga ik pommes duchesse eten maar mn mayo is op dus ik ga naar de winkel rennen terwijl de oven aan staat.

3 likes

Nee, wat ontzettend heftig! Ik zou ook echt niet weten hoe je deze keuze moet maken, hopelijk brengt die andere chirurg nog wat extra mee.

1 like

Wow wat kut joh en wat een heftige keuze om te moeten maken. Hoop dat de andere arts je nog wat verder kan helpen!

1 like

Zeker gebruik maken van een second opinion. Ik heb jaren geleden zelf een rugoperatie moeten ondergaan en de nasleep was niet niks.

Ik heb net gesolliciteerd op een functie die me super tof lijkt, maar waarvoor ik niet volledig gekwalificeerd ben. Alles wat in de vacature stond kan ik echter wel.

Normaal zou ik niet solliciteren, maar ik las dat mannen blijkbaar veel vaker denken ‘oh ik ben niet helemaal gekwalificeerd maar ik kan dit wel dus ik solliciteer gewoon’, terwijl vrouwen denken ‘ja maar ik heb niet de kwalificaties’ en de vacature dan maar wegschuiven. Dus nu heb ik dat voor mezelf proberen te doorbreken door toch te solliciteren en ook te motiveren dat ik alles wat ze vragen kan.

Al word ik niet uitgenodigd, dan is deze sollicitatie toch een kleine overwinning op mezelf

67 likes

Even laten testen? Dan heb je binnen 48 uur de uitslag (meestal)

2 likes

Goed gedaan!!
Een vacature geeft vaak de ideale kandidaat weer. Maar er kan nooit iemand 100% voldoen. Daarnaast kun je altijd dingen nog leren.

1 like