Ik krijg een nieuwere, snellere auto die ook wat ruimer is. Mijn ex auto had bijna geen kofferbak ruimte
Wauw! En zolang volgehouden ook
Kreeg net mail van transavia dat mijn vlucht eind sept gewijzigd is (ook echt anderhalve dag verschil!?!) dus heb geannuleerd en refund aangevraagd. Iemand enig idee wanneer je daar via mail bevestiging van krijgt? Ik hoefde ook maar echt op 2 buttons te klikken en toen plop: refund geregeld en bedankt.
Ik ben ongesteld en werd net emo bij de nieuwe Coca Cola reclameâŠ
Waarom dan?
Wat vind je daar dan van en why? Vind je het stom/dom?
Wat vind je daar dan van
Ja maar we kijken naar autoâs in deutschland dus is niet binnen een dag geregeld helaasâŠ
Maargoed morgen een huurauto ophalen
Want het leven houdt op? Zoveel vragen
Voel me echt nuttig vandaag had een goede dag op werk en bij thuiskomst 2 wasjes gedaan gestofzuigd en een hele berg afwas gedaan who am I
Nee.
Voel me een beetje verkouden en benauwd omdat ik heel het weekend mn alergische gezicht in een katten vacht heb gestopt. Maar ze was voor t eerst rustig en lief
Bedoel je dat er naar verhouding, in jouw beleving, meer mensen zwanger zijn In Coronatijd dan tijdens een andere periode?
Het is hier erg mooi en fijn.
https://www.booking.com/hotel/nl/thermen-bussloo.nl.html?aid=311093;label=thermen-bussloo-YEOrh28xtKWHb2YCHSBQSM405053586436:pl:ta:p1:p2:ac:ap:neg:fi:tiaud-890902234939:kwd-34568677121:lp9065280:li:dem:dm:ppccp=UmFuZG9tSVYkc2RlIyh9YdnZzv7u3SiOX_j9-9uVkgY;ws=&gclid=Cj0KCQjw6575BRCQARIsAMp-ksOQ_JpSxtC51P5S3m_AEMINpQoXnC4FTbnJEuxaRdGpsk_MqFPfMBkaAro0EALw_wcB
Ziet er wel super uit en idd mooie qua Veluwe gebied kunnen we ook nog wandelen
Ja please. Dat wil ik ook.
Almost paaaaraaadiiiise
Maar eigenlijk is er in deze wereld toch nooit een juist moment om een kindje op de wereld te zetten? Er is altijd wel iets aan de hand.
Hahahaha zulke posts zijn nu ook al een apart artikel waard https://www.thebestsocial.media/nl/linkedin-diploma-inspirerend-doorzettingsvermogen/
Fort Beemster!
Omdat ik al 3 jaar een sterke kinderwens heb en geen 25 meer ben. Daarom.
Echt fuck dit oordeel met je âwaarom zou je bewust een risico nemenâ?!