Jaa alleen mogen er dan niet meer dan 100 man zijn.
Ja, werkt net zo goed
Yes is dezelfde werkzame stof! Kan zijn dat de dosissen per pil wel net iets anders zijn dan je gewend bent, dus daar kun je evt wel op letten
Ik was deze week bij filmcafe en daar staat iedereen op z’n stoel te dansen. Er dondert af en toe iemand van af maar verder werkt het prima
Ga denk zo mijn nest in, wat een weekend
Haha heel veel drank, drugs en dan nog de gebeurtenis in opbiechttopic (gebeurde ordinair in het trappenhuis paar verdiepingen lager) Vannacht niet geslapen, echt geen idee hoe ik de terugreis heb overleefd in de trein
Wtf ik was net aan het koken en knoeide wat water op mijn metalen aanrechtblad, maar toen ik het wilde weghalen kreeg ik ineens een elektrische schok Ben gelijk bang om nog dingen aan te raken nu.
Nee, en ja ik weet dat het niet oké is. Als ik dood ga kom ik overduidelijk in de hel terecht
Samen wijnen in hel, klinkt fantastisch!
Moet wel mja houd niemand zich aan .
Ik heb zo weer een date met die boi van laatst maar het regent zo tyfus hard en ik moet op de fiets. Is dit een teken van boven?
Oh echt een heeerlijk gezellig weekend gehad en als afsluiter vandaag lekker op een parkje liggen met een groepje friends. Echt de hele tijd een vakantie gevoel sinds vrijdag… krijg ik een zonnesteek vandaag.
Wauw, heb dat ooit een keer eerder in mijn leven gehad en was vergeten hoe fucking beroerd je je dan kunt voelen. Wat een ellende zeg.
Was net lekker mijn gras aan het maaien. Gaat het regenen.
Oké en mijn grasmaaier was leeg.
Ja dra-ma En ik ben bij maar dan kom ik met jou daten hoor, ik ga voor hem niet 6 eeuwen reizen
Dat jullie romantisch in de regen kunnen zoenen? Ja.
Ik wilde lekker gaan shoppen op bol met waardebonnen maar ben snel uitgekeken. Heb nu drie apparaten in mn wishlist maar alledrie kan niet dus moet ik alsnog kiezen. Dus nu wil ik verder kijken om te weten wat ik nog meer voor opties heb
Ging er net bijna eentje dood tijdens mijn dienst.
Thank god niet deze keer.
Ik drink amper, behalve als ik soms uit eten ben een alcoholische koffie als toe. Maar door Corona ben ik al tijden niet uiteten geweest. Nu ga ik morgen zelf een fles alcohol kopen voor mijn koffies. Voel me echt een stiekeme rebel, maar ben gewoon al 30 hoor. Zal de eerste keer zijn dat ik alcohol koop voor mezelf.
Had net bijna een hardloper op mn motorkap, die uit het niets overstak. Mn remmen doen het nog. Zij keek niet op of om dus had alsnog helemaaaaaal niks door. Wat een doos man.