Wat je even kwijt wil #40

Ben de laatste dagen zo verschrikkelijk moe steeds, niet te doen. Snap niet hoe het kan. Lig gewoon alweer in bed nu… Moet ook wel om 5u 's ochtends op, dus dat zal er vast mee te maken hebben, maar toch. Dacht dat ik wel een keer gewend zou zijn :sweat_smile:

Ik ben ook niet vooruit te slepen zo moe… Zo naar.

1 like

Als je er nu inligt dan slaap je toch netjes 8 uur? Als je dat elke keer doet dan klinkt dat als ritme (dus goed dat je nu moe bent :stuck_out_tongue:)

1 like

Ik had hetzelfde met een kamikazewielrenner die eventjes de 80-voorrangsweg waar ik op reed ging oversteken. Indd goede test voor je remmen en in mijn geval ook de toeter haha. Schrok me dood

1 like

Eerder ging ik vaak om 23u slapen en 6u eruit, dus 7u slaap. Ging altijd prima. Maar heb sinds een tijdje een nieuwe baan, dus denk dat het daarmee te maken heeft.

1 like

In mijn stad wel! Ik heb afgelopen weekend voor het eerst weer dansjes gedaan en direct de bijbehorende kater te pakken gehad.

1 like

Echt chill altijd om na vakantie rustig met een drankje het forum bij te lezen

2 likes

Waar woon jij?:flushed:
Ik mis het uitgaan zo erg :sob:

2 likes

Mijn kat is niet zo goed in kopjes geven, in plaats daarvan geeft hij je een soort halve kopstoot en het is echt schattig, ik moet er elke keer weer om lachen

6 likes

Hoe gaat dat dan met afstand? Ik zie een feest met iedereen op 1,5 meter nog niet echt voor me - of is er ook geen afstand?

1 like

Op veel plekken moet je een tafeltje reserveren en dan mag je alleen rond je tafeltje dansen

Haha grappig, lijkt me heel raar gezicht.

1 like

Ja misschien vanaf de buitenkant wel! Maar ik denk dat als je daar bent je daar niet zo mee bezig bent. Vrienden van mij gaan al uit zie ik op snapchat en het ziet er wel gezellig uit

1 like

Als ik mijn zonnebril en mondkapje op heb dan voel ik me net Mr. Napkinhead

7 likes

Love mr Napkinhead (vooral als Jude Law erachter zit :crazy_face:)

4 likes

Maschas droom dit.

Ik voelde me net heel cool in de pool van het skatepark op m’n rolschaatsen (dat ik er op m’n billen ingleed was ik toen alweer vergeten), alleen jammer dat ik er op m’n sokken weer uit moest omdat het met skates aan niet lukte

12 likes

Ik vind dit best verdrietig eigenlijk.
Ik heb handdoeken besteld rond 20:00u, geen verwachtingen rondom bezorgen. En ik krijg 5 minuten geleden een mail dat het morgen bezorgd wordt. Hoezo verwachten we dat winkels op zondagavond nog doorwerken zodat we de volgende dag onze spullen, fucking handdoeken! binnen hebben.

23 likes

ach bij veel grote webshops is dat proces praktisch geautomatiseerd dus misschien komt er wel niemand aan te pas

1 like

Ja, en om over de omstandigheden vaak nog maar te zwijgen :worried: Stomme consumptiemaatschappij. Ik ben ook bepaald niet heilig hoor maar probeer er wel vaker bij stil te staan en het dan anders te doen.

1 like