Mijn alpaca wereldoverheersing is redelijk volbracht. Dus het is tijd voor een volgende stap.
Ik heb een van mijn oude backups gevonden en gesprekken via msn waar ik me nu zo ongemakkelijker over voel; het lijkt wel alsof ik de teksten van iemand anders lees. Delete delete delete.
Hahaha zo herkenbaar ik ging laatst mn oude mails lezen denk brugklas periode? Toen we niet op msn konden tijdens vakantie echt goud xoxo mis mn moppie wjnmk. Chill out je hebt diegene 2 dagen niet gesproken oke.
Haha, en ook momenten dat ik dacht “oke jongere zelf, jij denkt dat je volwassen bent.” Maar ik vind het ook wel weer leuk om te zien hoe ik gegroeid ben als persoon en daar hou ik me maar aan vast
Ik heb het de laatste weken mentaal echt zwaar. Elke dag huilen en verdrietig zijn. Nu heb ik vandaag een bak goedkope straciatella ijs gekocht en ik heb het nog niet eens gegeten en dat gaat vandaag ook niet meer in mijn pens passen maar de kennis dat ik het in huis heb maakt me gewoon even zooo gelukkig
Ik ga donderdag met mn bff mn verjaardag vieren.
Ik was 2 april jarig…
Very good very nice.
https://www.zwangerschapspagina.nl/forums/de-lounge/ ik kwam op dit forum terecht en ze halen veel inspiratie van hier geloof ik :’)
Wel heel leuk dat jullie dat alsnog gaan doen!
Mijn latenight rijstepap smaakte naar broccoli omdat ik de pan was vergeten om te spoelen en dit kan ik nu echt even niet handelen op de dag voordat ik ongesteld ga worden
Omg iemand in de straat heeft al de hele avond vet hard muziek aan en het niveau is nu zelfs gedaald naar schlager en carnavalsliedjes. Someone has a gun for me???
Kut zeg. Knuffel hoop dat de chips lekker was!
@ezw jeeeeeej
@Soy.peor eyo ikke was eerder jarig dan jij, wanneer is mijn feestje (FFFeestje?)
Ik kan niet slapen zojuist eerst tig keer Eiffel 65 gedraaid en nu Ierse volksmuziek.
Sinds wanneer is dit een badjas?
Het is trouwens vrij overdreven want ik heb nu 6 badjassen maar ik denk toch echt dat ik een lange dunne zomerbadjas nodig heb.
Werk is de afgelopen periode kut. Veel crisissen en bedreigingen maar kreeg in een nare situatie wel een compliment voor mijn wenkbrauwen. Nou thanks.
Druppelen uit het plafond stopte om tien uur en begon weer om 00:00. Heb maar handdoeken in de emmers gelegd want ik werd helemaal para van dat geluid van vallende druppels. Heeft de hele nacht gedruppeld en nu is het plafond helemaal nat. Werklui zijn er nu dus beter doen ze er iets aan. En gaan ze het plafond verven want daar zit nu een gele vlek op.
Hoop wel nadat het goed droog is!
Ongelooflijk dat sommige mensen vinden dat hun grondrechten worden aangetast omdat ze verplicht worden om een mondkapje op te doen.
nee nu meteen graag, nu het nog druppelt
Ik ben echt niet gemaakt voor een kantoorbaan. Kan amper mascara op m’n wimpers doen omdat die bijna niet te vinden zijn door m’n dikke ogen door slaaptekort