Wat je even kwijt wil #40

Ik kan niet slapen :triumph:

Ik ook niet en moet morgen weer vroeg op :weary:

Ik ook, het gaat ook nog eens een lange dag worden. Ik denk dat ik even uit bed ga, een peuk roken en over 15 min weer ga proberen. Succes met slapen

Ik ook niet :frowning: zit nu als een of andere alcoholist beneden met een biertje in de hoop dat me dat wat slaperiger gaat maken :sweat_smile: (ik heb een blaasontsteking en kan niet slapen van de pijn en omdat ik om de 5 min moet plassen)

1 like

Waarommmm lig ik nog wakker om 1.18, om 5.30 gaat de wekker alweer :sob::sob::sob: #teaminsomnia

Ik denk het bij mij dus echt door volle maan.

En die kl*te buren.

Nou mijn blaasontsteking is gevorderd tot bijna puur bloed plassen. En ik slaap dus nog steeds niet :+1:t2:

Ik had niet om vijf uur een dutje moeten doen van 1,5 uur, ben nu nog steeds wakker namelijk.

1 like

Ik word he le maal lek gestoken. Echt mn hele lichaam jeukt… ik word nie goed

1 like

Oh wat heftig :pensive: als je er over wilt praten, mn inbox/insta staat voor je open hoor :heart:

1 like

Staat genoteerd en ik zal het onthouden haha!

Het pakje stond geweldig overigens, dus ik was mega blij! :smile: :smile:

1 like

Moet je van bier juist niet meer plassen?
Ik hoop dat je nog hebt kunnen slapen!

1 like

Dit klinkt niet echt lekker! Ben je al naar de huisarts geweest?

1 like

Ooh klinkt heel heftig! Kun je dingen “herstellen” ?
Ik hoop dat het snel weer beter wordt voor je!

1 like

Wat een @#!*" nacht. Pas tegen 2.30 in slaap gevallen. Succes allemaal met werken vandaag :pray:

Vriend ligt nog KO,
Nijnies hebben eten en zijn tevreden.
Lekker wakker worden zo :slight_smile:

3 likes

Hmh voel me niet helemaal fit en wederom gesloopt. Misschien had ik iets rustiger moeten doen met m’n kantoor de afgelopen dagen :roll_eyes:

Gelijk even de huisarts bellen. Bloed plassen os niet de bedoeling…

Zo droog dat voorstukje van hello goodbye: ‘We hebben onverwachts kinderen gekregen. Ik noem het kindersuprise.’ :woman_facepalming:

5 likes

Pff hier ook een slechte nacht, maar volle maan dus lees ik net. Dan heb ik dat inderdaad wel vaker :expressionless: