wat kut, al die topictitels zijn een ripoff?
beetje als:
ik: mam mag ik IMPOPULAIRE MENINGEN?
mam: nee we hebben impopulaire meningen thuis
impopulaire meningen thuis: Meningen die nou niet echt populair zijn…
wat kut, al die topictitels zijn een ripoff?
beetje als:
ik: mam mag ik IMPOPULAIRE MENINGEN?
mam: nee we hebben impopulaire meningen thuis
impopulaire meningen thuis: Meningen die nou niet echt populair zijn…
Je plafon? Vraag dan even of als het niet goed gaat ze terug komen. Volgens mij hecht verf of niet goed of blijf je kleurverschil houden als je het nat verft.
Op m’n werk moeten we altijd zorgen dat een aantal mensen er ook echt vanaf openingstijd zijn ivm bereikbaarheid van onze afdeling. Er wordt ook toegewezen wie dat zijn. Dus ik zorg dan dat ik ook om 8 uur start. Maar het valt me op dat er zoveel collega’s zijn die dan denken ‘ah joh er is vast iemand die wel om 8 uur is ingelogd, dus ik doe lekker rustig aan’. En dan loggen ze 8:10/8:15 uur pas in. Ik vind dat zo asociaal. Het is niet alsof er een file staat tussen je bed en je bureau hoor. En daarnaast, je zadelt je collega’s die wel op tijd zijn met bellers op. Niet dat we die zo vroeg veel of vaak hebben, maar dan nog steeds. Begin gewoon op tijd. Het is niet alsof je dan een half uur van tevoren klaar moet zitten hoor, je bent in een paar minuten opgestart
Wat vinden jullie een fijn wekkergeluid op de iPhone? Ik heb die standaard radar, maar ik schrik me elke keer weer helemaal kapot als de wekker gaat.
Ik heb dat soort luchtalarm ding. Kan daarmee ook gewoon heel lang snoozen zonder door te hebben dat mijn wekker gaat. Ik moet die wekker met dat geluid ook heel vaak zetten, anders druk ik hem gewoon uit in mijn slaap. Zet de wekker ook altijd veel eerder, omdat ik het soms na een half uur pas door heb
Ik zie echt op tegen thuis werken vandaag met de hitte
Ik heb sencha
Haha hier zou ik ook zo vol enthousiasme van zitten, wat leuk!
Ik heb zijde, maar word best makkelijk wakker en schrok me ook helemaal de tering van dat standaard geluid. Deze is wat ‘liever’
Hahahaha ooh jaa. Brb even een bank overvallen
Ik heb een telefoon die elke keer als ik een wekker zet zelf een willekeurige toon kiest. Ik vind dat wel leuk, altijd een verrassing en ik ontwikkel geen haat voor een bepaald geluidje.
Moet vandaag aan de studie. Dus net alle plantjes water gegeven, stekjes geplant, ga zo ergens koffie drinken, dan nog naar de sportschool en vanavond wandelen.
Gefeliciteerd
Ik heb 30 juli een groot bedrag teruggekregen van paypal maar het staat nog steeds niet op mn rekening ik ben arm geef me
@Oprah gefeliciteerd!!!
Gefeliciteerddddd!
Gelukkig zat m’n kaak al niet vast geklemd omdat ik zoveel stress van werk heb (sarcasme) nu hebben we er nog een klant bij. Ik weet gewoon niet meer waar ik t moet laten…
Gefeliciteerd
Ik ben natuurlijk weer zo dom geweest om het herhaalrecept van mn pil tot het laatste moment uit te stellen en nu ben ik erdoorheen, heb al twee dagen geen pil genomen en mn lichaam denkt meteen: AAAHHHHHH WE KUNNEN WEER lockdown is over, open the flood gates of hell. Het is me weer geheel duidelijk waarom ik die teringpil altijd doorslik. Ik weet best dat ik eierstokken en een baarmoeder heb, ik hoef ze niet elke twee sec te voelen.
Ik moet echt zo ontzettend wennen aan weer de hele dag in mijn uppie achter de laptop zitten en dingen “moeten”/verplichtingen hebben. Voel me ook totaal niet opgeladen.