We gaan het onderzoek toch via beeldbellen proberen
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Ga je het vieren?
Mijn buren hebben sinds kort een hek rondom de voortuin inclusief een poortje, ze zetten hun scooter (zo’n brede ook echt) altijd in de voortuin en de buurvrouw heeft zo veel moeite met dat poortje. Elke keer rijdt ze net niet langs het poortje maar net raakte ze m volop en nu zit er een mega kras op de scooter hehe
Mijn zus heeft een heel zware baan en belde me net helemaal in tranen op toen ze klaar was met werken, inmiddels gaat het geloof ik wel weer maar vind het zo heftig soms om te bedenken wat ze allemaal moet handelen, mijn kleine zusje
Ik kan me niet concentreren op werk want heb het nu al warm
Ik heb zo’n verzwaarde hoelahoep gekocht, super enthousiast, en nu blijk ik niet te kunnen hoelahoepen M’n zusje en een vriendin konden het in 1x met mijn hoepel en ik ben al dagenlang aan het kloten. Heb gister zelfs mijn hoepel weggegeven en diezelfde avond een nieuwe besteld omdat ik het niet kan hebben dat ik het niet kan. Ben nu helemaal bezweet en niet van het hoepelen maar van de 1000 pogingen tot…
Dat is in scene gezet haha.
Ik heb vanaf ongeveer 2015 playlisten van wat ik dat jaar veel luisterde. Heb ze nooit echt terug geluisterd maar heb er nu een van 2017 en ik ben me toch aan het genieten.
Mijn buren:
om 8 uur werd ik wakker van een schreeuwende buurman (die zijn kinderen aansprak) gevolg krijsend kind.
9 uur diezelfde buurman zet keihard muziek op
Nou toen kwam ik maar uit bed, zit ik buiten nu, zijn de buurkinderen alledrie ook buiten met een tablet en spelletjes (met geluid keihard ). Al 1,5 uur
Wanneer wordt het stil
Dit gedrag vind ik zo asociaal !
Ik gebruik dat bedtijd ding als wekker. En dan als geluid Vroege vogel. Daar word ik heel relaxt van wakker.
Oh ik wist niet dat die optie bestond, dit is gewoon rustig geluid ipv kei hard. Top, ga die morgen proberen!
Ik heb gister mijn hoofd gestoten tegen de deurpost en nu heb ik een beurs voorhoofd auw
Mijn teamleider belde net onverwachts om na te vragen wat ik allemaal heb gedaan afgelopen 2 weken (spoiler: bar weinig) en toen draaide het gesprek heel snel om toen ik zei dat ik veel vrije tijd heb: krijg nu een nieuwe invulling van mijn functie en hij gaat kijken of daar ook meer salaris bijhoort
Gefeliciteerd!
Heb je nog een gewoon boek staan misschien? Of kun je een tijdschrift kopen?
Wat kut dat alles net tegenvalt
Ook al 100x gezegd, boeit sommige mensen echt niks. Teamleider heeft zoiets van ja ach zolang we maar bereikbaar zijn. Ja dat zijn we wel, maar op die manier komt t aan op de mensen die wel op tijd beginnen en als mensen doorhebben dat dit allemaal maar kan, dan blijven ze dat doen. Echt heel irritant
Ik gebruik dat ook, maar waar kan je een geluidje kiezen dan? Ik wil dat geluidje ook als ik normaal een wekker zet maar geen idee welke ik heb
Waarschijnlijk als de vakantie voorbij is😓