Jeetje wat heftig, ik snap dat je even niet wat je moet. Veel sterkte
Gecondoleerd
Ja wel redelijk. Hij was niet mega gezond, had hartproblemen maar dat was al wel een tijdje stabiel en m’n vader had hem gisteravond nog gesproken en toen ging het prima, ze zouden dit weekend samen gaan fietsen. Hij lag ook in bed met slaapapneumasker op dus waarschijnlijk is het vannacht in zijn slaap gebeurd.
Bedankt voor jullie lieve reacties verder
Verschrikkelijk, gecondoleerd en heel veel sterkte
Heel heftig om te horen… gecondoleerd
ah jeetje wat ontzettend heftig <3 ook hoe je het te horen krijgt <3 Gecondoleerd en sterkte
Soms droom ik van een kantoorbaan zodat ik een keer niet thuis kom met fruithap, zure melk, snot en kwijl aan mijn kleren.
Wow wat heftig zeg. Wat zul je geschrokken zijn?
Veel sterkte
Ossenzijl
Wat heftig. Gecondoleerd en sterkte!
Godnondedomme er zit 80 mg caffeïne in één blokje!!! Dat zijn 2,5 blikjes Nalu
De smaak is meh, heel neutraal, een beetje zoals zwarte thee misschien? Zou 't sowieso extreem verdund drinken.
Nu drink ik Glow, die is wel echt lekker! (En dan stop ik voor vandaag hoor)
Hartje en heeel veel sterkte!
Mijn tieten verbrand, mijn hoofd ook, maar de sauna was weer lekker vandaag.
Nu Maccie naar binnen gooien en dan zen naar huis
Ben dus op zoek naar woonruimte, laat ik een heel leuk appartementje zien aan mijn moeder. Eerste wat ze zegt “wat klein!!”. Alsof ik een villa kan huren als starter
Ik heb al besteld houd maar op
@Chuckie Wat vreselijk om dat zo te horen te krijgen, sterkte!
Ik wil zo graag regen. Zie er gewoon tegenop als ik naar buiten moet met die hitte, voornamelijk ook omdat ik echt als de dood ben voor wespen. Heb noh liever 50 muggenbulten dan dat er een wesp in m’n buurt komt
Ik heb een pokebowl besteld, die ook nog eens duur was, en proef gewoon dat ze goedkope mais gebruiken. Verwacht op z’n minst bonduelle als ik 75 cent extra moet betalen voor mais.
Dat zijn prankcalls! Dan kun je uit een aantal bandjes kiezen en dan random iemand anoniem bellen dmv zo’n gespeeld bandje. Iemand heeft je dus voor de gek gehouden