Wat je even kwijt wil #40

:heart::heart: ik denk ook nog regelmatig aan @pronkjewail

2 likes

“Ik voel een generatiekloof” zou een collega dan zeggen :sweat_smile:

1 like

Aah nu moet ik huilen :heart:
Wat ontzettend lief van je :heart:

19 likes

Ik sta echt op uitbarsten. Hopelijk kan deze vulkaan zich nog even een weekje inhouden. :joy:

Ik word weer eens gebeld door zo’n mannetje van energiemerk zus of zo.

Ik: Ik ben niet geïnteresseerd in een energiecontract.
Mannetje: Het gaat niet om uw interesse.

Nou dan is het gesprek snel klaar.

42 likes

Kreeg net de vraag of ik ook vakantie wil hebben. Ik heb niks op de planning en volgens mij heeft mijn vriend ook geen vakantie (hij neemt af en toe gewoon een dagje vrij) maar het is wel een goed excuus om deze week met de hitte lekker thuis te blijven dus ik heb nu een mini vakantie. Lekker deze week Harry Potter kijken 's avonds want heb zin om alles weer te kijken.

16 likes

@grace gefelii

1 like

Dat begrijp ik dat je dat vind. Ik heb de stories die @Dombo aanraadde bekeken en dat was voor mij waardevol. Dik is een omschrijvend woord wat in principe geen waardeoordeel zou moeten hebben, maar waarin mensen hun eigen issues in projecteren en dat is natuurlijk lullig voor anderen. En daar heb ik mezelf ook wel eens schuldig aanGemaakt. Voor mezelf ga ik erop letten en zal mensen er op aanspreken.

3 likes

Dit is toch altijd in augustus :woman_shrugging:t3:

8 likes

Ik ga straks mn tetanusprik halen, wel een dag te laat maar goed. Echt voor het kleinste wondje ooit, ik snap niet waarom ik zo paniekerig ben

Lekker op de Veluwe gewandeld net, nu met een caramel frappé weer onderweg naar huis. Superleuke dagen in het hotel en Arnhem gehad :+1:t3:

26 likes

De collectieve verbazing begint ook altijd in augustus :smile:

17 likes

Haha true

1 like

Ik wil heel graag een soort hiphop dans duo zijn met een knappe man die goed kan hiphoppen en t mij kan leren. En dat we dan samen hele toffe choreos maken…
Misschien moet ik mn tinder bio aanpassen naar " Alleen swipen als je een hiphop choreo met me wilt maken"

7 likes

Wil iemand me ff inlichten als de chocoladepepernoten bij de HEMA liggen? :tipping_hand_woman:

Ik zou eerder boos worden van het feit dat het een klein schap is.

5 likes

Ugh ga weg ik wil eeuwig zomer

Ben op zoek naar een kralen ketting, vind een supermooie op internet. Hoppa 200 euro, oké bye laat maar😂 al geen zin meer om verder te zoeken he haha

Geen zin meer en ik heb overal pijn.

Ik val echt in slaap op 't werk, Jezus ben zo moe :triumph: nog een dik uur en dan kan ik naar huis.