Hahaha zo ongemakkelijk altijd die deurbel hier. Als iemand beneden aanbelt is de bel anders dan wanneer ze aan mijn voordeur staan. Maar dat lijkt heel erg op elkaar. Best vaak als je een pakketje gaat halen en aanbelt, hoor je iemand achter de voordeur ‘hallo??’ roepen en staan ze dus door de intercom te roepen, terwijl je dus aan de voordeur staat. Maar dat heb ik dus ook altijd. Net kwam iemand d’r pakketje halen, maar ik verwacht er zelf ook een. Dus ik stond doodleuk door die intercom te roepen in de veronderstelling dat het DHL was (daar gaat het al fout, DHL weet niet eens waar een deurbel voor dient, tuurlijk staan die hier beneden niet aan te bellen), maar er stond gewoon iemand voor m’n deur om een pakketje op te halen wat ik voor haar had aangenomen
Heeft iemand een tip waar ik a.s zondag een sloep kan huren voor 9 personen in Overijssel/Friesland? Long shot, I know
In Leeuwarden heb je Greenjoy bootjes die je kan huren (ijzerensloepjes)? Oh zie dat ze meerdere locaties hebben door heel NL.
Haha ja dikke kans van wel
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!!
Deze zitten ook helemaal volgeboekt
@SpeedOfSound heb hier ook verschillende bedrijven gebeld, maar ook alles vol!
Volgende keer iets eerder met zo’n plan komen…
Ik ben zo teleurgesteld. Ik heb super veel verlofuren nog over, maar ik kan ze niet opnemen wanneer ik wil. Ik wilde ergens een dag vrij en moest daarvoor mijn roostervrije dag ruilen. Terwijl ik dus uren genoeg heb. Ik heb nog geen 2 weken achter elkaar vrij gehad dit jaar en nu had ik dat aangevraagd maar kan het pas 2 weken daarvoor worden toegezegd. Dus ik weet nu nog niet of ik vrij kan zijn volgende maand.
Ik ben zo moe en echt toe aan vakantie.
Ik moet dit in januari echt anders gaan plannen
Niet opgeven! Het komt echt goed!
Het belangrijkste is dat je niet je heupen in een rondje gaat bewegen, maar naar voor en naar achter. Dat helpt al een stuk. Er is hier ook een hoepeltopic, mocht je meer tips willen
Misschien gewoon zelf een paar keer om 8.15 arriveren, kijken wat er dan gebeurt
Oh wow ik heb die knop nog nooit gezien😂 dank! Ik heb helios
@jeg oh lol til over wekkergeluidjes, gelijk leuke zoeken
Ik weet niet wat ik heb gedaan om dit te verdienen allemaal vandaag maar heb ook echt een dikke voldoende voor m’n tentamen waar ik echt OVERTUIGD van was dat ik 'm niet had gehaald, zei vanochtend nog tegen een medestudent dat ik niet eens nerveus was voor de publicatie van de cijfers omdat ik echt niet de illusie had dat ik 'm gehaald had
Op dagen als deze is het zo chill op m’n bed. Uit de zon, pal naast het raam voor een briesje. Jammer dat t vol ligt met kleding.
Ik ben nu de Waterdrop Youth aan het drinken, ik vind 'm lekker! De eerste slok deed me aan een Dafalgan bruistablet denken, dus best nog een minuutje laten staan wanneer het blokje opgebruist is. Dan heeft het nog een hele subtiele prik en geen chemisch smaakje meer. Ik heb enkele uren geleden nog een Nalu op dus ga effe wachten met de Nero te testen anders loop ik de muren op haha.
Ohhhh ik had gehoopt dat het zou tegenvallen hahah nu wil ik het nog steeds
De manipulatieve ex van mn bestie appt haar een hele rant met onderandere " Je bent jong en je vrienden zijn instabiel"
Vervolgens zegt hij " Mijn boek stond nog op een kier"
Is goed vriend! Ben nu whatsapp stickers aan het maken met zijn fantastische uitspraken .
Haha het is geen vervanger van een soft drink vol suiker als je dat zoekt, de smaak is veel zachter (iig in een glas van 250 ml).
Het is vrij duur en ik zou het alleen bestellen voor de Nero (omdat ik echt een oplossing zoek voor mijn Nalu verslaving haha), maar zou daarbovenop dan wel een aantal smaakjes bijbestellen. Ik hoop dat 't gaat helpen meer water te drinken en minder cola of wijn (dat pak ik meestal als ik iets lekkers wil haha).
Ik heb net ‘clean’ gedronken en die was mwa. Beter dan water maar niet dat ik ze daarvoor zou bestellen. Maar nog 6 andere smaken gaan.
Bah bah 4 uur door de stad gelopen, 300000 dingen gepast. En NIKS leuks gevonden
Iemand tips voor een leuke zomerse activiteit voor morgen? Liefst een beetje in het zuiden van het land?