Ja begint nu weg te trekken maar nu jeukt het heel erg. Heb mn zonnebank lesje wel weer geleerd
Ja, ik heb sinds vandaag een extra rolluik erbij en ben ook zo blij! De slaapkamer heeft nu gewoon een slaapbare temperatuur!
@Chuckie jeetje wat schrikken, heel veel sterkte
@Hectometer ik hoop dat er snel mooie dingen op je pad komen en de nare dingen voorbij zijn! Zo sterk van je dat je overeind blijft
Je staat overeind omdat je een sterke vrouw bent.
Je kan dit aan en dat laat je nu zien.
Ook al lijkt alles groot en het uitzicht klote, aan alles komt een eind.
Maar jij kan dit aan, je bent onwijs sterk. Meer dan dat je zelf misschien denkt
Ik kijk de Slimste Mens maar wat is Huub Stapel een onsympathieke man, bah. Pedant mannetje
Heb net mân hele oppervlakte gescrubd: ik ben klaar om morgen de hele dag op een strandje te gaan liggen (ja zonnebrand en ik ga een parasol en bedje huren)
ik krijg 3x 5 euro van 16 jarige afwassers (in restaurant waar ik werk) als ik een lepel mosterd adt
dat is meer dan een uurloon voor hen, genieten
Haha huh, dat is toch niet zoân uitdaging toch? Of is het een hele pittige mosterd? Ik snack wel eens een vinger uit de pot namelijkâŠ
@Chuckie wow wat verschrikkelijk, zo onverwachts ook. Veel sterkte!
Ik zou dat nog niet doen voor 100
nouja het is wel franse mosterd aangelengd met azijn
maar ze vinden me stiekem leuk dus ik kan ze easy afpersen
Lekker misbruik van maken! Ad fundum!
Ik vind dat overrated, veel te zwaar zeker als er nog truffel bij komt. Geef mij maar een linguine vongole
Oh no was er al bang voor⊠maaar toch wil ik het proberen (verder niet eigenwijs ofzo) haha
Spoel het dan weg met lekkere Italiaanse wijn.
Topidee
Ik heb deze (foamroller the grid) besteld en kan niet wachten totdat die morgen binnenkomt! Aanrader voor ârugmassagesâ aan jezelf geven
Jeeej! In mijn vakantie gewoon 2 hotels voor mijzelf geboekt
Ik ging net douchen maar ik heb ineens geen warm water. We mogen dan wel een hittegolf hebben, ijskoud douchen voor het slapengaan is nu ook niet echt een van mijn hobbyâs
Ik vind het eigenlijk niet fijn als er naar mij als persoon (+ andere mensen) wordt verwezen met âmeidenâ. Ik voel me namelijk geen meisje/meid meer op deze leeftijd. Maar ik denk die andere personen wel.
Was er toevallig iemand van plan om zaterdag naar de ijhallen te gaan en zo ja mag ik aansluiten? Het is weer markt daar!