Wat je even kwijt wil #40

In de diepvries gaan liggen

36 likes

Ik ben deze week begonnen met een nieuwe baan maar ben er continu niet bij met m’n hoofd omdat ik alleen maar kan denken aan een bepaalde vent??? What is happening dit is zo niet iets voor mij

Net met mondkapje op vanuit de bus naar de trein gerend. Weer een ervaring rijker en lucht minder. Gelukkig staat de airco aan in de trein. Pfoeee

1 like

Ik heb via Adobe Connect contact met collega’s en in die chat lijkt het net alsof we weer 15 jaar terug in de tijd gaan en lekker msn’en met z’n allen. Echt zo gezellig en leuk.

Ff een ijsje en drie perziken eten.

En bijna alles wat ik bij de hm besteld heb is te groot :disappointed: een jurk en twee broekjes voor onder jurkjes kan ik houden.

Edit; iiieehhhh perzik is niet rijp :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ik werd net door de ambulance gebeld dat mijn oom is overleden… ze hebben hem gevonden in zijn huis omdat hij vandaag niet op zijn werk kwam. Ik vind het zo bizar dat hij er niet meer is en voor mijn vader dat hij zijn broertje kwijt is. Ze belden mij dus ook als eerste maar wilden voor de ā€œpraktische zakenā€ liever iemand spreken die dichterbij hem staat, dus toen gingen ze m’n vader bellen en moest ik wachten tot ik iemand van m’n familie verder kon spreken, zo fucking raar. Weet echt even niet wat ik met mezelf aan moet nu. Kan het ook even niet opbrengen om vriendinnen te appen of bellen hierover dus dan maar even hier kwijt.

1 like

Jeetjd wat heftig zeg. Zo plots allemaal? Gecondoleerd en heel veel sterkte.

1 like

Wat bizar inderdaad! Gecondoleerd, was het onverwachts?

1 like

Ik vind het zo irritant dat mensen zo vaag zijn over tijd en op komen dagen als we hadden afgesproken. Nu dus twee mensen afgezegd en een persoon komt pas dadelijk aankakken want die wilde niet precies zeggen hoelaat die komt. En ik weet dat ik super neurotisch ben maar I could have gotten so much shit done dan te wachten op mensen. Het doet zoveel met me als ik niet wie er precies komt en op welke tijdstip

2 likes

Heel veel sterkte voor jou en je familie. Wat ontzettend klote om plotseling een geliefd familielid kwijt te raken. :kissing_heart:

1 like

Oh wauw, thanks! Ik snapte t ook al niet dat ik die andere topics nog niet zag

1 like

Suppen? Of naar een klimbos? In het bos schijnt het wel ietsje koeler te zijn…

1 like

Ik kom er net achter dat ik gisternacht de bakbijbel heb besteld, maar ik hou helemaal niet van bakken.

Wat onhandig nou weer

18 likes

Jeetje wat heftig, ik snap dat je even niet wat je moet. Veel sterkte :heart:

1 like

Gecondoleerd :heart:

1 like

Ja wel redelijk. Hij was niet mega gezond, had hartproblemen maar dat was al wel een tijdje stabiel en m’n vader had hem gisteravond nog gesproken en toen ging het prima, ze zouden dit weekend samen gaan fietsen. Hij lag ook in bed met slaapapneumasker op dus waarschijnlijk is het vannacht in zijn slaap gebeurd.

Bedankt voor jullie lieve reacties verder

Verschrikkelijk, gecondoleerd en heel veel sterkte

1 like

Heel heftig om te horen… gecondoleerd :bouquet::disappointed:

1 like

ah jeetje wat ontzettend heftig <3 ook hoe je het te horen krijgt <3 Gecondoleerd en sterkte :pensive:

1 like

Soms droom ik van een kantoorbaan zodat ik een keer niet thuis kom met fruithap, zure melk, snot en kwijl aan mijn kleren. :nauseated_face:

7 likes